koop zeker GEEN panamera Diesel, een ramp is het!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Panamera koop zeker GEEN panamera Diesel, een ramp is het!

• Maker
    Discussie
  • twee weken geleden panamera Diesel geleverd door Prsceh Geel

Is al twee keer opgehaald, een ramp is de auto

en Porsche Geel waagt het ook nog om facturen te sturen voor de miskleunen van Porsche

Beste Porsche liefhebbers, niet te geloven

Echet waar! NIET KOPEN een miskleun op en top

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
    • Kan het verhaal van Cabrio Wim beamen.
      Hetzelfde voorgehad met één van mijn Audi’s. De garage lachte mijn problemen weg.
      Brief geschreven naar Duitsland.
      Enkele weken later een brief terug gekregen van de dealer en dat ik mijn wagen mocht aanbieden; ze gingen alle problemen bekijken en oplossen…

Dus zeker schrijven naar Stuttgart !

Wim

Zeker weten dat dit helpt, zien niet graag een klant in deze tijd waarvan ze dan weten dat zijn volgende geen Porsche neer koopt dan, dus opmerking van je is een beetje kort door de bocht.

Zal mij even verder verklaren, niet Porsche maar toch Duits.
        Een maat van mij kocht een nieuwe BMW 530D, en deze had vanaf het begin problemen die zo’n beetje met topic starter te maken hebben. (roken, olie verbruik en ratel bij koude start)
        Door ook aan de kant gezet te zijn door zijn garage en er niks aan deed, heeft die een brief naar BMW Duitsland geschreven met het verhaal van de garage die hem niet wilde helpen, en van de klachten die hij had.
        Nog geen maand later is door BMW Duitsland de gehele motor vervangen door een nieuwe.

Dus applaus voor BMW.

En nee heb je, en ja kun je krijgen.

en breng Stuttgart op de hoogte

ik weet niet maar is dat niet zoiets van pffft verkocht is verkocht
          kan me niet inbeelden dat zon organizatie zich met onnozel probleem gaat bezighouden
          niet verkeerd bedoelt he

Anoniem

@ ronvos ,dit is inderdaad niet aangenaam .
            Ik zou er absoluut ook niet met kunnen lachen .

Wat de motor betreft inderdaad de Audi 3-liter ,normaal gezien een heel betrouwbaar blok .Verbruikt wel wat olie maar bedrijfszeker.

Uiteraard moet alles onder garantie geregeld worden .
            Probeer alles uit en door te praten met je dealer en breng Stuttgart op de hoogte .

Hopelijk zijn de ongemakken snel achter de rug .

Is toch wel erg als je nieuwe, dure(!) wagen op een tijdspanne van 2 weken al 2 keer terug naar de garage moet! Ik zou zelfs al geneigd zijn om de wagen te verkopen…

Zoals Wim zegt, de Audi motor is nochtans een goede en krachtige motor, maar zo te zien zijn er uitzonderingen op de regel.

Wim

Is toch de beproefde Audi diesel die daar in steekt, of ben ik mis.

En deze motor is toch geprezen door de Audi rijders als probleemloze motor.
                Zou het ook niet accepteren, en er alles aan doen om dit goed opgelost te krijgen.

Vooreerst roken gelijk een schouw, opgehaald! storing in de voorverwarming van de motor

Nu, sleutel onmogelijk in het contact te krijgen, reservesleutel ook niet

echt waar, nooit meegmaakt

Porsche is aan het afglijden naar tijden van Lada, geloof me

Begrijpelijk, maar wat is er dan mis mee?

Wim

Kan het mij een beetje voorstellen natuurlijk.
                      Als je pas een nieuwe hebt, en dan al problemen, je word tegenwoordig van minder.

Ronvos, alles hier in België overslaan, en rechtstreeks Duitsland contacteren.

Klinkt niet goed .
                        Hier is er precies eentje vies ontgoocheld .

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.