Koopje – 944 Cabrio S2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopje – 944 Cabrio S2

• Maker
    Discussie
  • Den 21ste juli gaan rijden met TACB

Mijn co-piloot was zo gecharmeerd door mijne 944 Turbo dat hij hem gekocht heeft

Ik was nochtans niet geïnteresseerd in een overname, maar omdat ik wist dat het een goed exemplaar is, staat hij toch op mijne hof.

IMG_2965.jpg

IMG_2970.jpg

IMG_2976.jpg

IMG_2979.jpg

IMG_2980.jpg

IMG_2981.jpg

IMG_2945.jpg

Propere wagen, zowel interieur als exterieur (ok, pookhoesje moet eigenlijk vervangen worden)

Hieronder de specs

Dus een Porsche 944 S2 Cabrio met 3 liter motor van 210pk

Kilometers: 162.000km
    Eerste inschrijving 16/11/1990
    OLDTIMER dus, ook onder de nieuwe wetgeving

Onderhoudsboekje aanwezig
    Gelijkvormigheidsattest aanwezig
    Kapafdekking aanwezig (zeldzaam)
    2 sleutels aanwezig
    Nieuwe radio
    Dak manueel

Zeer betrouwbare wagen: met deze cabrio werd op de laatste 3 jaar op vakantie gegaan naar Croatië, Gardameer (Italië) en Oostenrijk, zonder enig probleem.

Een van de snelste S2’s van de club (TACB). Kan natuurlijk ook aan de chauffeur liggen, maar op de TACB rollenbanktest gaf na 25 jaar nog 228pk!

Meeneemprijs 18.500 euro, gekeurd als oldtimer.

Gaat eerstdaags op 2dehands & autoscout

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Proficiat met de verkoop!

Nieuwe eigenaar iemand van het forum?

Verkocht, mag slotje op

Ben net terug uit verlof en wat blijkt deze staat hier nog :happy:

Gezien ik net voor mijn verlof een loodske heb aangekocht, nu PF meeneemprijs 18.000

Voor alle duidelijkheid: de 944 is reeds gekeurd, gewoon instappen en wegrijden

Inderdaad, zeer geslaagde combo
              Ik heb een tijdje terug een 968 in amethist met amethist interieur gehad
              Ook mooi, maar de kleuren van de 944 zijn toch veel zachter; easier on the eyes om zo te zeggen

968-1992-Amethyst-Cabriolet-Elferporscheclassics-17-Large.jpg

IMG_2149.JPG

Mooie kleuren combo

Ik heb de papieren hier niet bij de hand, maar als ik mij niet vergis heeft ie vele jaren in Nederland rondgereden

Onderhoudsboekje is vlijtig afgestempeld; buiten deze van de laatste distributie wissel, zijn er geen facturen bij.
                  Ik weet wel dat de wagen al een tijd stil stond toen mijn TACB collega hem kocht, wat gezien de lage kilometerstand geen verrassing is natuurlijk.
                  Met als gevolg dat de wagen begin 2014 volledig in orde gezet werd en dus de laatste 3.5 jaar zeer betrouwbaar is gebleken.

Ziet er goed uit, is ‘t een Belgische auto met volledige (onderhouds)historie?

Uwe Boxster nu al moe :first: :mrgreen: :engeltje:

Wisselen? 🙂

mooie wagen, succes met de verkoop… :up:

Heb hem ook gezien in Hest, zag er netjes uit !

123

Maraschino rood is toch wel één van de beste kleuren voor de 944.
                              Komt in elke lichtval heel mooi uit, tis geen arrestme red, dus geen onnoidige flieken aandacht.
                              En tis geen lastig kleur voor vuil worden ook niet.

(khad vroeger zelf een 944s in dat kleur, ook met D90 velgen)

Ik zag hem vanmorgen en kan getuigen, prachtig exemplaar :first: en zoals zo vaak is de kleur nog mooier in het echt :applaus:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.