Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

• Maker
    Discussie

• luc993cabrio
    Deelnemer

Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
      Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
      • Heb een bericht gestuurd naar dat gsm nummer gisteren. Maar geen antwoord gekregen…

Toen hij op Autoscout stond, stond er een GSM nr bij.

Die eerste is al weg terwijl je het schreef?

[quote=”Demaarten” post=212471]http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/275658328?asrc=st|as

deze kwam vandaag op autoscout. Een koopje, zeker als het inderdaad ook een Belgische wagen is met die kilometerstand..[/quote]

raar, bij autoscout is het een particuliere verkoper uit Gent, hier op 2dehands http://www.2dehands.be/autos/porsche/911/porsche-911-targa-carrera-3-2-249695776.html staat de wagen ineens in Luxemburg.

meestal is het dus wel zo. Als het te goed is om waar te zijn, zal er wel iets niet kloppen…

Als het geen koopje is, dan toch een snoepje, 924 turbo in uitzonderlijke staat.

Zelfs voor een amerikaan met 218pk is dit een koopje

Is overduidelijk een Amerikaantje….en dat heeft zowat zijn consequenties o.a. op de prijs :think:
                    Heeft bijgevolg ook niet de beloofde 231 Pk maar 214 stuks.

http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/275658328?asrc=st|as

deze kwam vandaag op autoscout. Een koopje, zeker als het inderdaad ook een Belgische wagen is met die kilometerstand..

dat is idd het begrip en dan nog! Ik heb bij een garage gewerkt in Deurne waar een saab cabrio voor ongevalvrij verkocht is (niet door mij, en pas later te weten gekomen). De wagen was eigenlijk als total loss en opgekocht door de garage om dan door een car.bedrijf in merksem terug op te maken. Daarna aan reeds bestaande klanten als nieuw verkocht, was het te weten gekomen omdat de baas stress had en hoopte dat er geen vermelding op het keuringsbewijs ging komen…… niet dus heeft hij de auto met smile afgeleverd als ongevalvrij!!!!

daar dus niet lang gewerkt!

Ach, de meeste leasingwagens worden herspoten voor ze ingeleverd worden omdat de franchise goedkoper is dan de ‘kleine’ schades van krasjes etc te betalen. Zijn omnium. Dus 991 turbo, omnium, vervroegd binnen, franchise betalen van x euro en klaar. Auto terug als nieuw en heeft geen deukje gezien. Kan dus best hoor! Ander verhaal is, ongeval, krom, nu terug recht (ongeveer) en als nieuw verkopen.
                        Uitkijken dus en niet enkel een opc geeft uitsluitsel!!!!!!!

http://www.aecars.be/nl/detail_porsche-911—997-4s-coupe—tiptronic-s—xenon—gps—lederen-turbo-zetels—pdc—65276-km—-04-2007-indisch-rood_2637.aspx

Toch allemaal raar? Een tweetal maanden geleden stond die bij My Cars in Tamines voor 44.900 euro te koop. Ik ban daar samen met een “kenner” naar gaan kijken en na controle bleek de rechterkant herspoten te zijn. Voor 42.000 euro rond kon ik hem kopen. Maar omdat er nog een paar andere kleine mankementen aan waren niet gedaan (zou anders wel mooi geweest zijn, 20″ techarts er op en verlagingsset er onder). Nu staat die dus voor 5000 euro meer dan de vorige vraagprijs bij een andere autohandelaar te koop. En vooral is hij 100% gegarandeerd ongevalsvrij geworden?

(Een tijd geleden stond daar en rode 991 turbo te koop. Met een vriend naar gaan kijken en bleek ook al volledige overspoten te zijn. Ik vraag mij af wat het begrip ongevalsvrij eigenlijk betekent. Volgens andere autohandelaars betekent ongevalsvrij dat de wagen niet op een bank is geweest om terug recht te zetten?)

Boxster s van 2009 met 27000km verkocht…..maar ni aan mij 🙁

Nette Boxster s
                              http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/274956150?asrc=st|as

Als ie in september er nog is, ga ik kijken!

1996 Porsche 993 CUP 3.8
                                  voor meer info klik HIER

993cup3_8a.jpg

Estimate: €220,000 – €270,000
                                  Registration Number: TBA
                                  Chassis Number: WPOZZZ99ZTS398075

Allright dan bespaar ik mij de moeite om te gaan kijken.

Thx

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.