Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

• Maker
    Discussie
  • Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
    Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!!

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 1,316)
    • Lijkt me een goeie prijs voor deze kmstand (op voorwaarde dat hij correct is natuurlijk)
      https://www.2dehands.be/autos/porsche/911/porsche-911-type-997-370145169.html

123

weet het niet zeker, maar ik denk dat die 2.7’s en 3.0’s potentieel met MFI injectie zijn uitgerust.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=249656833&sentBySearchOrder=true&utm_source=SavedSearchAgent&utm_medium=Email&utm_campaign=EmailLink&utm_content=2014-28

Blijft een van de leukste Porsche

Deze heeft de juiste uitrusting: kuipjes, pdk, sportuitlaat & sport chrono
            Alsook de lichtgewicht velgen

GTS GT Zilver

Mooie GTS in zeldzaam GT Zilver met de correcte opties
              *PTV
              *PCCB
              *kuipstoelen

Manueel dus niet interessant voor mij (211g CO2)
              71.000€ wat zeker niet te veel is voor een machine die nieuw zeker meer dan 100K heeft gekost…

123

klassiek uitgebreid poepverhaaltje om onrealistisch lage prijs te verklaren…en voorschot.
                Afspreken met die jokel om auto te bezichtigen. Zeggen dat je cash money zal meebrengen, de volle 64
                We kunnen samen gaan, man of 10-15, groep buy doen of zo. elk 5 mille voor een timeshare.
                :happy:

:popcorn: :popcorn:

Kom ik gisteren op AutoScoot24 een gele (!) GT4 tegen aan de vraagprijs van 62.400 €… Ik weet wel, niet realistisch, dus zonder twijfel oplichterij in het geding. Toch voor de lol mijn interesse laten weten. De verkoper bevindt zich zogezegd in Lyon…

Zopas antwoord gekregen van ene Philippe Kornelius uit… Leeuwarden. In het Frans! Geniet mee:

[i]La voiture est toujours disponible. Je l’ai acheté en Allemagne pour ma maison de vacances de Santa Cruz de Tenerife. Je n’ai pas eu le temps de l’enregistrer parce que moi et ma femme avons reçu une offre pour adopter deux enfants abandonnés, frères, dans ma ville natale de Leeuwarden, Hollande, et considérant que nous ne pouvons pas avoir des enfants, c’est une bénédiction pour nous et je l’espère aussi pour eux.
                    La voiture est avec nous à Leeuwarden, Pays-Bas. Nous allons rester ici jusqu’à la fin de l’année parce que nous sommes en plein processus de «réintégrer les enfants dans la vie familiale et communautaire» (Jardin d’enfants, soutien psychologique périodique, diverses activités sociales, etc.), nous avons donc décidé de vendre le Cayman GT4 parce qu’ici en Hollande, nous avons déjà une autre voiture familiale.
                    La voiture est en parfait état, je l’ai acheté d’Allemagne, du concessionnaire automobile officiel. Nous avons également fait l’entretien du moteur et remplacer l’huile moteur, le filtre à huile, le filtre à carburant, les filtres à air et pollen. Il est équipé de pneus d’été et est également livré avec 4 roues avec des pneus d’hiver.
                    Il est livré avec une garantie internationale étendue de 1 an à partir de Porsche.
                    Le prix de la voiture, y compris les taxes de livraison et le transfert de propriété, est 62.400 €, mais pour l’immatriculation de la voiture en France, nous sommes prêts à vous faire une remise de 4000 €, pour couvrir toutes les dépenses, donc le prix final sera 58.400 €.

Si vous avez des questions, n’hésitez pas à me contacter.

Cordialement!
                    Philippe[/i]

Zal ik hem laten weten dat we langskomen? :what:

De bijgevoegde (gepikte) foto’s herken ik trouwens van een oudere annonce op mobile.de

Eentje van het markante interieur (met gele sierlijsten)

5.jpg

Er moet toch al iets van onderhoud gedaan zijn, 10 jaar…. moet dus toch al een aantal ‘jaarlijks’ of ‘2-jaarlijks’ onderhoud gehad hebben, zelfs als de wagen niet rijdt, moet olie vervangen worden, …

en inderdaad, die banden…. :engeltje:

[quote=”deepee” post=255312]met die kilometerstand zal er niet veel historiek zijn over het onderhoud :engeltje:[/quote]

De km stand heeft hier weinig belang. In het onderhoudsboekje geeft men de km stand waarbij een bepaald onderhoud moet vervangen worden of een maximale tijdsperiode. Sommige onderdelen moeten (volgens het boekje) na x-aantal jaar vervangen worden.
                        En dan heb ik nog niks van de banden gezegd…. 😀

Porsche Cayman GTS 3.4i PDK

In vergelijking met de eerder gelinkte witte GTS van 60K is deze voor 70K eigenlijk een betere koop. Maar het is een grijze, dus niet voor mij…

Is van 3/2016, maar 7K km, heeft PTV én PCM. En erotisch bevorderende zetelverwarming. Echt waar, mijn halve is er op tegen om de witte te kopen wegens het ontbreken ervan…

Ik heb trouwens met de witte gereden vorige week. Heeft de echte kuipzetels. Vielen me reuze mee, zelfs op kassei ondergrond. Ze zijn wel zeldzaam op een GTS. Als er iemand een gele GTS te koop weet met de kuipzetels, let me know please. Tweede keus is rood (niet karmijn) en dan wit.

Ik weet zelfs een GTS te koop voor 38K€! Bevindt zich wel in VAE en heeft 112K km… Behalve verschepen komt er dus nog douane en BTW bij. En het is ook een grijze.

Tim

[quote=”Harley G” post=255310]Niet slecht. Een koopje zou ik het echter niet durven noemen. Die 256pk op de testbank die gaat hij toch mogen aantonen met een document of je mag het als blabla beschouwen. Maakt geen melding van onderhoudshistoriek.[/quote]

Na de testbank krijg je toch altijd een uitprint van de resultaten. Dan zal hij dat wss wel hebben.

met die kilometerstand zal er niet veel historiek zijn over het onderhoud :engeltje:

Niet slecht. Een koopje zou ik het echter niet durven noemen. Die 256pk op de testbank die gaat hij toch mogen aantonen met een document of je mag het als blabla beschouwen. Maakt geen melding van onderhoudshistoriek.

Tijdens het fietsen vorige week zag ik deze staan, nu op 2de hands. Ik ken niets van Boxsters en zijn prijzen maar zag er in mijn ogen splinternieuw uit.

123.png

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 1,316)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.