Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

  • Maker
    Discussie
  • Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
    Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!!

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 1,316)
    • Volgens het certificaat geleverd in D.
      Misschien van één van de Amerikanen die daar indertijd gelegerd waren?

        De kilometer teller is toch in Miles? Toch vreemd voor een Europese wagen. Misschien ooit naar Amerika geëxporteerd en daarna teruggekomen.

          Idd, de zijpinkers in de zijschermen kwamen pas van ’81 wanneer het model 204pk kreeg.
          Zou enkel twijfelen of het een amerikaan is aan het dashboard (symbolen op de knoppen?) maar is niet duidelijk te zien op de foto.

          Ook het chassisnummer toont aan dat het een RoW engine is en geen US.

          Wim

            Is een gewone Europeaan hoor, niks Amerikaans aan voor model ’80.

              Koplampen, klokken, zijpinkers…

              Aan de motor onderaan te zien ook niet gereviseerd imho

                Waarom is dit zo duidelijk ?

                  Porsche, 911, 3.0 SC 188 HP Full History | Eu Car
                  € 43.900,00
                  https://www.2dehands.be/link/354049421.html?utm_source=android_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android

                  Duidelijk een amerikaan. Niet dat daar iets mis mee is maar wel indien zo geadverteerd….

                    Dat was snel!! Nu ja, 30K€ voor een 964…

                      Das gesuchte Inserat ist nicht (mehr) verfügbar. :popcorn:

                        Commentaar over deze Italiaanse 964 C4 manueel aub?

                          [quote=”kleinekastenteufel” post=253907][quote=”stefx911″ post=253881]Lekken gaan ze allemaal doen…uitharden van de dichtingen.
                          Moet sowieso eens aangepakt worden[/quote]

                          De eerste 964 hadden GEEN dichtingen tussen het blok en de kop van de motor, dienden allemaal getransformeerd met aangepaste set dichtingen.

                          :salut:[/quote]

                          Niet helemaal juist maar oke, modificatie is een manier om het op te lossen. Met voor en tegenstanders. Latere modellen gaan ook lekken… zijn nog andere dichtingen die uitharden…

                            [quote=”stefx911″ post=253888]Idd goed gezien. Interieur is echt wel heel smerig…[/quote]

                            De kleur op zich van dat interieur is al vrij verkeerd. Zwart is toch de max van binnen. Donkerblauw kan nog net.

                            Er staan in D toch een paar honderd 964 te koop. De minst dure natuurlijk tiptronic en dan C4 en dan cabrio’s. Een propere manuele C2 coupé zit toch vaak tegen de 60K of meer… pff!

                            En afwachten waar je daarmee in de toekomst al dan niet mee mag rijden.

                            Ik blijf er wel verliefd op. :popcorn:

                              [quote=”stefx911″ post=253881]Lekken gaan ze allemaal doen…uitharden van de dichtingen.
                              Moet sowieso eens aangepakt worden[/quote]

                              De eerste 964 hadden GEEN dichtingen tussen het blok en de kop van de motor, dienden allemaal getransformeerd met aangepaste set dichtingen.

                              :salut:

                                Idd goed gezien. Interieur is echt wel heel smerig…

                                  Knap opgemerkt, Butzi, van die km-teller, zie het nu ook pas. :respekt:

                                15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 1,316)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.