Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5
- Dit onderwerp bevat 1,316 reacties, 123 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 4 maanden geleden door
the stig.
-
MakerDiscussie
-
2 augustus 2015 om 00:18
Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!! -
MakerDiscussie
-
Chassisplaatje en papieren en er kan er weer eentje verdwijnen. :engeltje:
holyshit ! zou die chauffeur het nog kunnen navertellen ? 😯 😯
“voor onderdelen” :wtf: iets vinden dat nog aan elkaar hangt is moeilijk 🙄
Deze Cayman GTS zal in aankoop niet echt duur zijn
En ik vond dat het net zo interessant werd met de kennerscommentaren over de 914 van Hendrik914. Hopelijk wordt het draadje hier weer opgepikt :salut:
Is bij veel draadjes hier dat onderwerp zomaar kan veranderen. :sleep: :sleep:
Dus niet teveel van aantrekken Hendrik. 😉:wtf:
Koopjestijd is voorbij bij gebrek aan belangstelling?
❓@BC Er stond duidelijk “autonoom sturend” NIET rijdend : je kan of moet dan nog steeds gas geven en rijden en remmen hoor ;
Blijkbaar was je al ” opgestookt ” voor je de volledige tekst tot het einde gelezen had 🙂
Als je de evolutie van de automobiel volgt of gevolgd hebt vanaf 1960 tot heden is dit helemaal geen belachelijke hypothese hoor
Meer nog, het gaat zelfs geen 10 jaar mee duren vooraleer dergelijke autonoom -sturende mobielen in het straatbeeld te zien zijn.
Wees er maar zeker van , over 10 jaar smacht je naar een sportauto van de jaren 1990 -2000 met manuele bak en 3 pedalen en klassiek stuurwiel 🙂
PDK is o.a.een hulpmiddel voor chauffeurs die het koppel van een motor niet aanvoelen om tijdig snel te schakelen; de ecu van de PDK denkt in uw plaats om dat je hersenen te gefocust zijn op het stuurwiel vast te houden 🙂 En meer nog , allerlei sensoren zorgen ervoor dat je veilig op de baan blijft ABS -ESP enz…dus zo’n fysieke actie vraagt dat ook niet .
Geniet van je popcorn en prettig weekend
groeten van de “stoker”❓
Spaarvarken slachten voor deze?
http://www.koopjeskrant.be/zoeker/auto/413316/porsche-911/
💡
Weet er iemand trouwens of de achterruitwisser er niet eerst af moet?
:engeltje: :engeltje:
(Dus? Koopje?)
:popcorn: :popcorn:😕
Weet je wat ik daarvan :think:
Mijn verontschuldigingen als ik daarnet in de verkeerde draad gepost heb.
:ass:De mijne is handgeschakeld, ik zie niet in waarom ik anders met een klassieke wagen zou rijden. Verder is PDK fantastisch op een nieuwe wagen, het beste van 2 werelden en je kan er alles mee wat je met een handbak kan. Alleen beter. En sneller.
Ziezo, zonder dank.
:ass:Ik vind het helemaal niet belachelijk om de vergelijking door te trekken van PDK nu naar autonoom rijden later… En ja, met een PDK kies je nog zelf (met de flippers) maar dit “gevinger” is natuurlijk -tig keer afstandelijker dan het fysieke samenspel tussen brein, 2 voeten en rechterarm… Bij autonoom rijden is de afstandelijkheid totaal. :popcorn:
Mijn besluit staat redelijk vast: de volgende wordt een manuele.
[quote=”ZUFF-718″ post=253171] Maar, leep als ik ben, stel ik nu volgende hypothese ;
Ik wil over 10 jaren nog eens met dezelfde huidige PDK-liefhebbers een discussie voeren op het moment dat Porsche besluit om een volledige autonoom sturende sportwagen op de markt te brengen!
Deze gaat ongetwijfeld nog sneller tijdens een circuitrondje, maar of dan de huidige PDK-lovers nog zo graag voor het “controle-paneel ” ipv het stuurwiel plaatsnemen… dat wil ik eerst nog zien :coolness: :coolness:[/quote]Ik ken je persoonlijk, dus ik kan wat cassanter uit de hoek komen dan normaal, net zoals jij dat zelf ook doet trouwens 😉
Probeerde nu gewoon wa te stoken om te stoken, of is dat nu gewoon uit lompigheid ofwa ?
Wat een belachelijke analogie !
Bij de PDK is de chauffeur in total control van het schakelen, in total control van de rest van de auto. ELKE actie is een bewuste mentale beslissing van de piloot en vereist een fysieke actie van de piloot.
WTF heeft dat nu te maken met een autonome auto waarbij de chauffeur geen enkele beslissing meer moet nemen en geen enkele actie meer moet uitvoeren ?
Dus jij mag kiezen leperik … stoken of gewoon lomp … :popcorn:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.