Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

• Maker
    Discussie
  • Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
    Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!!

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 1,316)
    • les gouts et les couleurs..;

Voor de DD is een automaat nog te doen, maar de P is voor mij puur rijplezier en dan moet ik zelf in de pot kunnen roeren

En zelfs in de dd.. in file echt zalig… maar daarbuiten mis ik de pook soms ook daar toch nog 😉

Ik heb nochtans geen last van enige luiheid sinds ik PDK rij, integendeel , ik schakel dat het een lieve lust is! :driver:

Wim

Eens je lui wordt in een auto, blijf je lui en kom je aan die pook/peddels niet meer aan…

??????
            PDK= 3 voor de prijs van 1
            automaat
            schakelen in automaat
            volledig manueel schakelen….

MT: ontkoppelen,schakelen,koppelen, ontkoppelen,schakelen,koppelen enz…enz…
            circuitrijders weten wel beter….. :driver:

Wim

[quote=”Mushroom” post=252430]Groepsaankoop?? :mrgreen:

https://www.sunfrog.com/119135781-559692092.html?73582%5B/quote%5D

I’m in! :drink:

Amai menne frak, belachelijker kan niet meer … “scratch my vagina” puhlease …
                  PDK frees up my right arm to wave at the grannies with the MT when they eat my dust !

+1 Mush

en die laatste foto… LOL!

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=245552852&sentBySearchOrder=true&utm_source=SavedSearchAgent&utm_medium=Email&utm_campaign=EmailLink

PDK, sportuitlaat & sportchrono en de juiste zetels => as good as it gets
                        Super zeldzaam top-combo

Als je er eentje zoekt is dit een koopje, zeker met deze kilometers

Met plezier ben ik de cultuurbarbaar die zijn rechterhand vrijhoudt om voor de nodige voorbereidingen te zorgen die onze menselijke soort enige zekerheid geeft op continuering… :lekker: :happydance:

I’m a man of culture :mrgreen:

En ook nog:

:happy: :first:

Aan Mushroom … hoeveel voeten heb jij??? :mrgreen:

Aan Flopke … ge hebt overschot van gelijk!!! :happydance:

Een 4 heeft dikkere kont. Vind ik persoonlijk wel wat xtra hebben.

Mooi hok, maar hij mankeert een pedaal! :first:

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 1,316)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.