Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

• Maker
    Discussie
  • Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
    Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!!

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 1,316)
    • Ik ben geen 911 kenner maar voor die prijs staan er bij Duitse Porsche dealers wel een aantal te koop.

Moet het persé een Carrera 4 zijn? Ik rij ook in de winter met mijn Cayman en met winterbanden heb je aan de achtertractie ruimschoots voldoende.

http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/312158682?asrc=st|as

Wat denken jullie hiervan ?
        Denken jullie dat er nog kan gepraat worden over prijs ?
        Ik heb geen ervaring met aankoop 2de hands …
        dank voor jullie reactie

Gezien de prijs mss toch de gok waard, heb er al slechtere te koop zien staan voor een pak meer€€€
          Als de motor Ok is en de koppeling reeds vernieuwd mss wel interessant voor een liefhebber :salut: :salut: :salut:

had dezelfde bedenkingen, vandaar een gok

Voorschermen moet je er sowieso afhalen als je aan die roest begint.
            Kan meevallen maar ook serieus tegenslagen…

Aan het stuur te zien, twijfel ik toch aan de km-stand… :think:

De mijne heeft evenveel km’s en daar is nog niks van schade aan te zien.

Denk als de voorschermen worden afgenomen, dat er ook serieus wat roest gaat tevoorschijn komen.

Zetels zien er dan weer wel erg goed uit, zeker voor een lichte kleur.

Heel speciaal objectje voor de Porschefreak…. KLIK

Attachments:
                    • image-2.jpeg

Hmmm
                      Goede prijs denk ik dan
                      Iemand van het forum ?
                      https://www.2dehands.be/autos/porsche/968/porsche-968-clubsport-full-344801805.html

S2

Heb het nog eens nagevraagd, de wagen is dus wel degelijk verkocht vlak nadat ik vertrokken was. Maar zolang de wagen niet geleverd is bij de klant, blijft hij op de verkoopssites. Aldus de verkoper.

Of hij is gsmnummers, emailadressen en namen aan het verzamelen om te verkopen. Binnenkort een bergje spam erbij?

S2

Het voorschot ging binnen de 5 minuten op zijn rekening staan vertelde hij. Moest dit niet zo zijn had hij wel teruggebeld 🙂

(Hij kon me ook bellen om te zeggen dat onze afspraak niet doorging, dus mijn GSM had hij ook 😉 )

Nog eens bellen? Misschien is de verkoop aan handelaar niet doorgegaan…

S2

Staat intussen nog steeds online … terwijl hij ekele uren na het online komen al verkocht was aan een handelaar …

S2

Vanmorgen zag ik deze, voor mij persoonlijk toch, heel mooie 996.1 GT3 online komen. Onmiddellijk gebeld en iets ingesproken op het antwoordapparaat.

Werd redelijk snel teruggebeld door de verkoper die vriendelijk antwoordde op al mijn vragen (al was een 111 punten check bij een P-center absoluut niet mogelijk en toch weggesmeten geld. 🙂 )

Toch wou ik even langs komen, geen probleem, een uur later afgesproken.

Ik had mijn jas nog niet aan of ik kreeg al telefoon dat ik niet meer moest komen want dat hij hem verkocht had aan een handelaar.

(Niet mijn manier van zaken doen in elk geval! Als je afspreekt met iemand en je weet dat die onderweg is, en intussen krijg je een andere koper aan de lijn, dan laat je die even wachten tot de eerste geïnteresseerde langs geweest is).
                                  Hij staat intussen nog steeds te koop op Kapaza / 2dehands / autoscout24 /…

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 1,316)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.