Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5
- Dit onderwerp bevat 1,316 reacties, 123 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door the stig.
-
MakerDiscussie
-
2 augustus 2015 om 00:18
Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!! -
MakerDiscussie
-
Projectje voor andersgeaarden .
Transaxuals op PFNL genaamd. 😎Zwarte 924S M755 (Enkel in Engeland “Le Mans” genaamd, maar zo bekend.) Eén van 480 ROW, één van 313 zwarte ROW, één van 200 zwarte Duitse. De VS kreeg de minder waardevolle M756.
http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/307243990?asrc=st|as
De deurpanelen zijn geschonden door een onverlaat die er ronde luidsprekers in zette. De oorspronkelijke luidsprekers zitten er wel nog in en de grijze flanel met turquoise krijtstreep is nog te krijgen bij werk924.com. De zeldzame “turbo” zetels dienen ook herbekleed, reken op 7,5 m à 100 €/m per wagen.
Compleet met 2 sets velgen (juiste voorwielen moeilijk te vinden, achterwielen standaard 944), eentje zwart lakken met turquoise bies in de buitenrand.
Het stuur vervangen door het oorspronkelijke sportstuur, type 944 vierspaaks met diam. 363 mm.
Km-stand onbekend. Tandriemen (en waterpomp) pas 50k km oud maar toch zsm vervangen. Vergeet ook niet dat het onderstel (M030) en de leidingen origineel vervangen in elk geval meer kost dan de aankoopprijs.
Koetswerk beschadigd en gedeeltelijk te herspuiten, kost de wereld niet.
Instrumentenbord met kloven … tsja.
Als er verder niets mis mee is (controleer kokerbalk onder de deur, afvoeren dakje en koffer), heeft ie idd “Wertsteigerungspotenzial” en leuke vooruitzichten op de Autobahn. :driver:
Ware ik niet bezig met een vastgoedproject dan was ik al onderweg … :driver: …. met het broertje of zustertje. Zelfs al is het vlak boven de Bodensee, naast Zwitserland.
Attachments:[quote=”TheFab” post=249551]http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=241352170&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelId=5&pageNumber=1
Deze is nog redelijk betaalbaar, addertje?[/quote]
Te mooi om waar te zijn?
Geen Porsche maar mijn geliefde tweede merk. Een stuk frame met papieren van een Ducati Panigale te koop. Meer moet ik niet zeggen zeker :what: :what: :what:
http://www.kapaza.be/nl/motoronderdelen/30752-ducati-899-panigale-va-2014-frame-118651904.htmDeze is nog redelijk betaalbaar, addertje?
Ziet er strak en leuk uit. Maar er klopt niks aan die auto.
Maar er zullen wel kandidaten zijn die het mooi vinden. Alhoewel £ 100K … is wel heel veel voor een soort replicaIk vind het in elk geval een knap maschien, vooral ook langs binnen. :lekker: :lekker:
Hier moet ik Wim echt bijtreden :puke: Bovendien klopt het vooraanzicht totaal niet en die dikke drempel onder de deuren – of is het de deur die te klein is – dat lijkt ook nergens op. Is hier niet al eens zo iets gepost?
Die 2 foto’s die DST post zijn net degene die mooi zijn, voor de rest aan de buitenkant is deze auto gewoon amateuristisch in elkaar gezet.
En van pasvormen klopt geen reet. 💡En dit is zo maar niet op te lossen, want moet bij het carrosserie werk voor spuitwerk al allemaal goed zitten en passen.
En is hier duidelijk niet gebeurd, want zitten er gewoon scheef in. :bounce:Ik weet niet wat voor bril jullie op hebben, maar ik zie al 3 zware fouten in de auto :what: :think:
:lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker:
PS: kijk anders ff op ebay.co.uk met item number: 282378215356
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.