Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

• Maker
    Discussie

• luc993cabrio
    Deelnemer

Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
      Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!!

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 1,316)
      • een mens houd het niet voor mogelijk… 😯 😯 , dat ze dit durven aanbieden…. :popcorn:

Voor diegenen die van plan zijn om binnenkort een Porsche Targa van 1973 te stelen? :what:
          http://www.kapaza.be/nl/onderdelen/porsche-911-targa-1973-dokumenten-116869422.htm

061709010887207.jpg

Deze vind ik een koopje.
            http://www.garagevanbeurden.be/index.php/occasie-porsches?Itemid=123&option=com_content&view=article&id=221&es_car=290
            Gaat in de toekomst alleen maar stijgen.

Dieptepunt van 996 is al voorbij. Nu weet iedereen dat je voor een 3k kleine aanpassingen kunt doen aan IMS, etc. en dan rijd je met een gerust hart rond. Dat doet de verkoop stijgen, zeker omdat de luchtgekoelde voor veel liefhebbers te duur geworden zijn.

:mrgreen:

S2

Volgens mij wordt de 996 3.4 echt wel een klassieker. Als hij dat al niet is 🙂

das geklapt , bladerunner !!! :ass:

[quote=”Harley G” post=247488]Met alle respect maar geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om een 996 te kopen op dit moment. Dubbel zoveel verkeersbelasting betalen voor iets dat niet beter rijdt dan een 987 in perfecte staat…… Ik zou gek zijn.[/quote]

Misschien omdat dit een 911 is! Een echte Porsche dus, EN handgeschakeld. :coolness:

Met alle respect maar geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om een 996 te kopen op dit moment. Dubbel zoveel verkeersbelasting betalen voor iets dat niet beter rijdt dan een 987 in perfecte staat…… Ik zou gek zijn.

S2

996 3.4 manueel voor 17500 Euro

Misschien een koopje …

Ben er deze morgen langs geweest, wagen staat er eigenlijk wel mooi bij. Nergens grote schade te bespeuren. Velgen hebben wat stoeprandschade en voorbumper is herspoten maar niet dramatisch.

Interieur is zwart met enkele blauwe accenten (hmm, die zou ik toch switchen voor zwarte, maar die vind je makkelijk bij FG)

Dik in de opties met schuifdak, PCM, telefoon, airco, versterker, CD-lader, zetelverwarming, sensoren in de bumper + codes 220/222 (dus actief sperdifferentieel).

Maar wagen heeft de laatste tijd weinig gereden en het check engine light ging aan terwijl hij op idle liep. Motor liep verder wel heel mooi, ik denk een beetje rijk, maar zonder mechanische geluiden en ik zag ook nergens lekkage.
                        (De verkoper verzekerde me dat hij hem ging uitlezen en ervoor ging zorgen dat hij picobello was 🙂

Dus misschien wel een koopje 🙂

Voor 39k is het geen koopje, dan is het 35-36k…
                          Deze is mijn gedacht gewoon scherper geprijsd om snel te verkopen en de prijsdalingen die toch wel merkbaar zijn vanwege de 718 een beetje voor te zijn.
                          Als de wagen een ohbk heeft en er na bezoek goed uitziet, een 111 eroplaslaten en daarbij een laktest en overerving certificate vragen.
                          Als je hier geen ok gevoel bij hebt (de testen) dan vrees ik dat ke de bittere pil moet nemen en gewoon eentje bij een opc kopen of nw.

Heb hier meermaals gelezen dat koopjes niet bestaan….
                            Op het eerst zicht lijkt alles inderdaad ok maar het gevoel is niet ok. Waar zit het addertje, vraag ik me altijd af….

Alcantara is veel aangenamer dan leder
                              Dus probleem is de zetelverwarming en de verkoper / presentatie wijze als ik mij niet vergis

en voor de rest alles in orde met de wagen? best ook goed in de opties voor zover ik de fotos kan zien? De buiten en binnenkant ok?
                                zetelverwarming kan je naplaatsen en meteen de middenkant van de zetels in het leder zetten, kan je max een 1000-1500euro kosten.

Als alles klopt en de wagen heeft voor de rest de opties etc zonder leder en zetelverwarming zou ik dit overbrengen naar de verkoper, die heeft allicht contacten voor de oplossing…. mijn gedacht :salut: :popcorn:

Zag er goed uit maar heeft geen zetelverwarming en geen lederen zetels.
                                  Had mss de koop van mijn leven kunnen zijn maar heb de kelk toch maar laten voorbijgaan….

……en toch meteen gekocht voor ie weer weg is…. :popcorn: :popcorn: 😆

15 reacties aan het bekijken - 316 tot 330 (van in totaal 1,316)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.