Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

• Maker
    Discussie
  • Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
    Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!!

15 reacties aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 1,316)
    • Ouch. Die foto deed effe pijn 🙁
      ‘t Doet me na verloop van tijd wel minder en minder… Als ik de Smurf zag passeren had ik ook eerst zoiets van “f*ck 🙁 “, maar algauw volgde er een “ochja…”

Afkicken gaat niet gebeuren hoor, moest de Jubi ook verkocht zijn dan zal ik waarschijnlijk al op mobile zitten terwijl de koper van mijn oprit aan’t rijden is :mrgreen:
      Er zat momenteel gewoon *teveel* geld in de auto’s. Teveel is nooit goed en ik werd er niet gelukkig van. Heb ze allebei te koop gezet en ‘t lot laten beslissen.
      Ik voel nu al dat ik de Jubi direct met andere ogen bekijk, zo van “now it’s just you & me, buddy” 8)

Je kan ze niet allemaal houden en als ik terugkijk heb ik al een parcours afgelegd waarvan ik vroeger nooit had durven dromen.

Enneuh… jouw luchtgekoelde… Me gusta!! :applaus:

Ouch. Die foto deed effe pijn 🙁
        ‘t Doet me na verloop van tijd wel minder en minder… Als ik de Smurf zag passeren had ik ook eerst zoiets van “f*ck 🙁 “, maar algauw volgde er een “ochja…”

Afkicken gaat niet gebeuren hoor, moest de Jubi ook verkocht zijn dan zal ik waarschijnlijk al op mobile zitten terwijl de koper van mijn oprit aan’t rijden is :mrgreen:
        Er zat momenteel gewoon *teveel* geld in de auto’s. Teveel is nooit goed en ik werd er niet gelukkig van. Heb ze allebei te koop gezet en ‘t lot laten beslissen.
        Ik voel nu al dat ik de Jubi direct met andere ogen bekijk, zo van “now it’s just you & me, buddy” 8)

Je kan ze niet allemaal houden en als ik terugkijk heb ik al een parcours afgelegd waarvan ik vroeger nooit had durven dromen.

Enneuh… jouw luchtgekoelde… Me gusta!! :applaus:

Daar gaat hij, de smurf achterna :think:

https://photos.google.com/share/AF1QipN5jmhLZwlKkrxbnnsy5pp9BChWZCT7t0xJMslOpl7ltV-tbAAKR5FdhZOUfE0olQ/photo/AF1QipM2ed6XRVLzBRdU5P-YuaREpBClwkKcKNYS07oW?key=ZmZoX0JtR0ZVd0kzSDkzRVVxY2VsWG9iX1BiTTZ3

Nu de Jubi en dan kan het afkicken beginnen 😡

Er zijn er hier genoeg met modern spul die je wel een ritje willen aanbieden, kwestie van niet te snel geheelonthouder te worden : gevaarlijk !
          Voor een luchtgekoeld shot mag je mij altijd bellen :salut:

Sterkte :engeltje:

Daar gaat hij, de smurf achterna :think:

https://photos.google.com/share/AF1QipN5jmhLZwlKkrxbnnsy5pp9BChWZCT7t0xJMslOpl7ltV-tbAAKR5FdhZOUfE0olQ/photo/AF1QipM2ed6XRVLzBRdU5P-YuaREpBClwkKcKNYS07oW?key=ZmZoX0JtR0ZVd0kzSDkzRVVxY2VsWG9iX1BiTTZ3

Nu de Jubi en dan kan het afkicken beginnen 😡

Er zijn er hier genoeg met modern spul die je wel een ritje willen aanbieden, kwestie van niet te snel geheelonthouder te worden : gevaarlijk !
            Voor een luchtgekoeld shot mag je mij altijd bellen :salut:

Sterkte :engeltje:

[quote=”dirk l” post=243640]
              Hoe, wat, waar ??

Vertel :popcorn:[/quote]
              Vandaag, aan nen Duitscher :drink:
              Na enkele weken van foto’s doorsturen, nog meer foto’s doorsturen, heelder historiemappen in te scannen en door te sturen, belachelijke biedingen, etc… vandaag, ineens, out of the blue: telefoon van nen Duitser, of hij eens kon komen kijken. Gekeken, vriend van ‘m gebeld, alles klopte, proefritje gedaan en hij kon werkelijk niets afkeuren. Dat de lak niet al te mooi meer was wist hij en hij wist ook dat dat de reden van de lagere prijs was.
              Hij is binnengekomen, ik heb gezegd: kijk, daar staat hij, kijk zoveel je wil, vraag zoveel je wil en ik zal proberen antwoorden, maar ik wil gewoon dat jij happy bent met je aankoop. Bij twijfel, niet oversteken. Hij heeft vanalles zitten bekijken, alles maar dan ook alles geprobeerd en getest, maar alles werkt gewoon, en na de proefrit moest ook hij toegeven dat deze auto gewoon verschrikkelijk goed is.
              Voila. Morgen ophaling. :up:

Momenteel komt er nog niks anders in de plaats, was zo niet voorzien maar verleden week een redelijk aanlokkelijk zakelijk voorstel gekregen en eerst daarop eens verder borduren. I need to get off my lazy ass :sleep:

[quote=”dirk l” post=243640]
                Hoe, wat, waar ??

Vertel :popcorn:[/quote]
                Vandaag, aan nen Duitscher :drink:
                Na enkele weken van foto’s doorsturen, nog meer foto’s doorsturen, heelder historiemappen in te scannen en door te sturen, belachelijke biedingen, etc… vandaag, ineens, out of the blue: telefoon van nen Duitser, of hij eens kon komen kijken. Gekeken, vriend van ‘m gebeld, alles klopte, proefritje gedaan en hij kon werkelijk niets afkeuren. Dat de lak niet al te mooi meer was wist hij en hij wist ook dat dat de reden van de lagere prijs was.
                Hij is binnengekomen, ik heb gezegd: kijk, daar staat hij, kijk zoveel je wil, vraag zoveel je wil en ik zal proberen antwoorden, maar ik wil gewoon dat jij happy bent met je aankoop. Bij twijfel, niet oversteken. Hij heeft vanalles zitten bekijken, alles maar dan ook alles geprobeerd en getest, maar alles werkt gewoon, en na de proefrit moest ook hij toegeven dat deze auto gewoon verschrikkelijk goed is.
                Voila. Morgen ophaling. :up:

Momenteel komt er nog niks anders in de plaats, was zo niet voorzien maar verleden week een redelijk aanlokkelijk zakelijk voorstel gekregen en eerst daarop eens verder borduren. I need to get off my lazy ass :sleep:

[quote=”dirk l” post=243626]Zo is dat spijtig genoeg: op een bepaald punt stopt de redelijkheid :bounce:

http://m.autoscout24.be/anbod/-297340601?from=nl.ww3.autoscout24.be%5B/quote%5D

vragen staat vrij, krijgen is iets anders!

[quote=”dirk l” post=243626]Zo is dat spijtig genoeg: op een bepaald punt stopt de redelijkheid :bounce:

http://m.autoscout24.be/anbod/-297340601?from=nl.ww3.autoscout24.be%5B/quote%5D

vragen staat vrij, krijgen is iets anders!

[quote=”Mushroom” post=243635]Inderdaad.
                      ‘t Wordt tijd dat er eens een prijscorrectie komt, toch nu ik net de Murano verkocht heb 🙁 :up:[/quote]

Hoe, wat, waar ??

Vertel :popcorn:

[quote=”Mushroom” post=243635]Inderdaad.
                        ‘t Wordt tijd dat er eens een prijscorrectie komt, toch nu ik net de Murano verkocht heb 🙁 :up:[/quote]

Hoe, wat, waar ??

Vertel :popcorn:

@mush dat is snel gegaan, proficiat

@dirk
                              dat is wel een targa he :engeltje:

@mush dat is snel gegaan, proficiat

@dirk
                                dat is wel een targa he :engeltje:

Inderdaad.
                                  ‘t Wordt tijd dat er eens een prijscorrectie komt, toch nu ik net de Murano verkocht heb 🙁 :up:

15 reacties aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 1,316)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.