Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

• Maker
    Discussie
  • Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
    Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!!

15 reacties aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 1,316)
    • Gaat er iemand naar die “professionele verkoper” bellen om te zeggen dat hij moet stoppen met V6 te schrijven, want ik begin er nerveus van te worden. :what: 👿 Das al de 3e P die hij als V6 adverteert :ass: :loser:
      http://www.2dehands.be/autos/porsche/911/porsche-964-30-years-911-314265350.html

Gaat er iemand naar die “professionele verkoper” bellen om te zeggen dat hij moet stoppen met V6 te schrijven, want ik begin er nerveus van te worden. :what: 👿 Das al de 3e P die hij als V6 adverteert :ass: :loser:
        http://www.2dehands.be/autos/porsche/911/porsche-964-30-years-911-314265350.html

PM

[hide]dit heb ik even in alle stilte zitten lezen… man man. Miserie genoeg 🙁 [/hide]

PM

[hide]dit heb ik even in alle stilte zitten lezen… man man. Miserie genoeg 🙁 [/hide]

Uhu 😥
              Click…
              Vanaf pagina 5 things get real…

Uhu 😥
                Click…
                Vanaf pagina 5 things get real…

PM

[quote=”Mushroom” post=243509]Ik zag ‘m passeren en dacht “Hmmm, die ziet er lekker uit”, de volgende gedachte was “die sm**rlap heeft zelfs dezelfde stickers gebruikt al ik op de Smu…, wacht eens even… Zou het??” en idd.
                  De originele stoelen zijn wel verdwenen en ‘t stuur is ook veranderd maar zelfs de sticker op de achterruit hangt er nog op.
                  Benieuwd…
                  Binnen een paar jaar zal ik de Murano of de Jubi ook wel eens zien passeren zeker :?[/quote]

[hide]Wat mis ik hier? Is deze ooit van jou geweest Mushroom?[/hide]

PM

[quote=”Mushroom” post=243509]Ik zag ‘m passeren en dacht “Hmmm, die ziet er lekker uit”, de volgende gedachte was “die sm**rlap heeft zelfs dezelfde stickers gebruikt al ik op de Smu…, wacht eens even… Zou het??” en idd.
                    De originele stoelen zijn wel verdwenen en ‘t stuur is ook veranderd maar zelfs de sticker op de achterruit hangt er nog op.
                    Benieuwd…
                    Binnen een paar jaar zal ik de Murano of de Jubi ook wel eens zien passeren zeker :?[/quote]

[hide]Wat mis ik hier? Is deze ooit van jou geweest Mushroom?[/hide]

Taxatierapport van de smurfblauwe 912 heeft het over verstralers die op de motorkap zitten, een 912 met motor voorin …. Heeeel exclusief…..

Taxatierapport van de smurfblauwe 912 heeft het over verstralers die op de motorkap zitten, een 912 met motor voorin …. Heeeel exclusief…..

Mooie wagen. Mooi schattingsverslag … maar zonder toegekende waarde. 😕
                          Er komt trouwens nog iets bij, ongeveer een vierde?

Mooie wagen. Mooi schattingsverslag … maar zonder toegekende waarde. 😕
                            Er komt trouwens nog iets bij, ongeveer een vierde?

Ik zag ‘m passeren en dacht “Hmmm, die ziet er lekker uit”, de volgende gedachte was “die sm**rlap heeft zelfs dezelfde stickers gebruikt al ik op de Smu…, wacht eens even… Zou het??” en idd.
                              Benieuwd…
                              Binnen een paar jaar zal ik de Murano of de Jubi ook wel eens zien passeren zeker 😕

Ik zag ‘m passeren en dacht “Hmmm, die ziet er lekker uit”, de volgende gedachte was “die sm**rlap heeft zelfs dezelfde stickers gebruikt al ik op de Smu…, wacht eens even… Zou het??” en idd.
                                Benieuwd…
                                Binnen een paar jaar zal ik de Murano of de Jubi ook wel eens zien passeren zeker 😕

:lekker: :first: :respect2:

Nog 11 dagen, das nog lang :what:

Ik ga deze toch met veel interesse volgen en wie weet :think:

15 reacties aan het bekijken - 421 tot 435 (van in totaal 1,316)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.