Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

• Maker
    Discussie
  • Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
    Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!!

15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 1,316)
    • :lekker: :first: :respect2:

Nog 11 dagen, das nog lang :what:

Ik ga deze toch met veel interesse volgen en wie weet :think:

Weet niet of ‘t een koopje zal worden maar anyway… The Smurf is back!! 😥 😥 😥

Click…

Weet niet of ‘t een koopje zal worden maar anyway… The Smurf is back!! 😥 😥 😥

Click…

Heeft maar één deur …

Heeft maar één deur …

[quote=”Yellow Submarine” post=243242]Ik heb zelfs ooit een artikel in een Vlaams autoblad gelezen (niet AG, wel AW) waar het over een BMW met V6 ging. Schaamtelijk…[/quote]
                    Met een beetje goeie wil…als je de V openplooit, maar dan in de lengte 😀 😀 😀 😀

[quote=”Yellow Submarine” post=243242]Ik heb zelfs ooit een artikel in een Vlaams autoblad gelezen (niet AG, wel AW) waar het over een BMW met V6 ging. Schaamtelijk…[/quote]
                      Met een beetje goeie wil…als je de V openplooit, maar dan in de lengte 😀 😀 😀 😀

Ik heb zelfs ooit een artikel in een Vlaams autoblad gelezen (niet AG, wel AW) waar het over een BMW met V6 ging. Schaamtelijk…

Ik heb zelfs ooit een artikel in een Vlaams autoblad gelezen (niet AG, wel AW) waar het over een BMW met V6 ging. Schaamtelijk…

[quote=”fdeville-new” post=243199]Met een beetje goede wil heeft hij gelijk, het is een zeeeeeer opengerekte V met platglegde beentjes. [/quote]

Nee, bij een V6 staan de drijfstangen op de zelfde kruktap, bij een boxer 180″ verdraaid
                            bij een boxer motor gaan ze dus tesamen ofwel op ofwel neer, bij een V motor doen ze dat om de beurt, 1 op wil zeggen den andere neer
                            een platte V6 met 180° hoek is dus geen boxer

[quote=”fdeville-new” post=243199]Met een beetje goede wil heeft hij gelijk, het is een zeeeeeer opengerekte V met platglegde beentjes. [/quote]

Nee, bij een V6 staan de drijfstangen op de zelfde kruktap, bij een boxer 180″ verdraaid
                              bij een boxer motor gaan ze dus tesamen ofwel op ofwel neer, bij een V motor doen ze dat om de beurt, 1 op wil zeggen den andere neer
                              een platte V6 met 180° hoek is dus geen boxer

Met een beetje goede wil heeft hij gelijk, het is een zeeeeeer opengerekte V met platglegde beentjes. Ofwel hebben ze er een andere motor in gestoken, bvb de 3,6 V6 van in de Cayenne 😀

Met een beetje goede wil heeft hij gelijk, het is een zeeeeeer opengerekte V met platglegde beentjes. Ofwel hebben ze er een andere motor in gestoken, bvb de 3,6 V6 van in de Cayenne 😀

15 reacties aan het bekijken - 436 tot 450 (van in totaal 1,316)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.