Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

• Maker
    Discussie
  • Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
    Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!!

15 reacties aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 1,316)
          • En een kenner van hier meenemen die zich geroepen voelt 😀 😀

En een kenner van hier meenemen die zich geroepen voelt 😀 😀

in uw auto en tot daar rijden he.
                De wagen bekijken en testrijden.

Op het forum zal je niet veel wijzer worden in de zin van “kopen of niet kopen”.
                Dat kan je enkel uitmaken bij de wagen, bij een testrit en/of bij een Porsche controle

in uw auto en tot daar rijden he.
                  De wagen bekijken en testrijden.

Op het forum zal je niet veel wijzer worden in de zin van “kopen of niet kopen”.
                  Dat kan je enkel uitmaken bij de wagen, bij een testrit en/of bij een Porsche controle

+1

Risico is er altijd, ook bij recente
                    111 punten check sluit veel uit
                    Extra garantie is beter

Maar bij mercedes heb ik de garantie ook verlengd, toen er een probleem was, hadden ze echter wel een excuus

Dus als je zeker wil zijn, koop een nieuwe (geen demo!) en dan nog….

+1

Risico is er altijd, ook bij recente
                      111 punten check sluit veel uit
                      Extra garantie is beter

Maar bij mercedes heb ik de garantie ook verlengd, toen er een probleem was, hadden ze echter wel een excuus

Dus als je zeker wil zijn, koop een nieuwe (geen demo!) en dan nog….

na een crash via verzekering hersteld (wat bij een nieuwere normaal wel is) is er ook een keuring na ongeval. Met goedkeuring van de huidige eigenaar kan dit bij de technische keuring worden gevraagd of er een keuring na ongeval gebeurt is.

Je kan voor een paar honderd euro een 111punten aankoopkeuring laten uitvoeren bij een Porsche center. Daar krijg je dan alles netjes voorgeschoteld met draaiuren, welke zones er gereden is etc. Als alles in orde is kan een approved garantieverlenging aankopen.

Dit is mss een onderhandelingspunt dat je naar de eigenaar dit voorsteld dat wanneer bovenstaande punten ok zijn en hij leverd met een extra jaar approved garantie (of meer) de wagen dat je een deal hebt. Veel veiliger kan je niet gaan of je koopt gewoon nieuw op bestelbon.

na een crash via verzekering hersteld (wat bij een nieuwere normaal wel is) is er ook een keuring na ongeval. Met goedkeuring van de huidige eigenaar kan dit bij de technische keuring worden gevraagd of er een keuring na ongeval gebeurt is.

Je kan voor een paar honderd euro een 111punten aankoopkeuring laten uitvoeren bij een Porsche center. Daar krijg je dan alles netjes voorgeschoteld met draaiuren, welke zones er gereden is etc. Als alles in orde is kan een approved garantieverlenging aankopen.

Dit is mss een onderhandelingspunt dat je naar de eigenaar dit voorsteld dat wanneer bovenstaande punten ok zijn en hij leverd met een extra jaar approved garantie (of meer) de wagen dat je een deal hebt. Veel veiliger kan je niet gaan of je koopt gewoon nieuw op bestelbon.

quote verwijderd

Zolang hij er maar niet mee gecrasht heeft, maar dat valt normaal gezien wel te ontdekken of ze moeten de nieuwe schroeven ook gaan lakken… of kan ik tegen betaling in een Porsche centra de wagen laten controleren en dat ze een rapport opstellen?

Extra garantie bijkopen? Lijkt me een goed idee…

quote verwijderd

Zolang hij er maar niet mee gecrasht heeft, maar dat valt normaal gezien wel te ontdekken of ze moeten de nieuwe schroeven ook gaan lakken… of kan ik tegen betaling in een Porsche centra de wagen laten controleren en dat ze een rapport opstellen?

Extra garantie bijkopen? Lijkt me een goed idee…

Wim

[quote=”filipperke” post=242851]

Addertjes addertjes…. grrr altijd iets hé :bounce: voor de rest is de auto wel mijn ding, + BTW wagen!!![/quote]

Waarom, gaan kijken en praten.
                                Zit toch ook nog een jaar fabrieksgarantie bij, en kun je bij Porsche ook nog laten verlengen.

Dus waarom zou deze niet safe zijn. :think:

Wim

[quote=”filipperke” post=242851]

Addertjes addertjes…. grrr altijd iets hé :bounce: voor de rest is de auto wel mijn ding, + BTW wagen!!![/quote]

Waarom, gaan kijken en praten.
                                  Zit toch ook nog een jaar fabrieksgarantie bij, en kun je bij Porsche ook nog laten verlengen.

Dus waarom zou deze niet safe zijn. :think:

15 reacties aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 1,316)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.