Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

• Maker
    Discussie
  • Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
    Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!!

15 reacties aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 1,316)
  • Wim

[quote=”filipperke” post=242851]

Addertjes addertjes…. grrr altijd iets hé :bounce: voor de rest is de auto wel mijn ding, + BTW wagen!!![/quote]

Waarom, gaan kijken en praten.
      Zit toch ook nog een jaar fabrieksgarantie bij, en kun je bij Porsche ook nog laten verlengen.

Dus waarom zou deze niet safe zijn. :think:

https://www.facebook.com/groups/499569693402315/

Deze staat blijkbaar op het FB van het PF

Op de een of andere reden, vind ik die kleur wel iets hebben :engeltje:

https://www.facebook.com/groups/499569693402315/

Deze staat blijkbaar op het FB van het PF

Op de een of andere reden, vind ik die kleur wel iets hebben :engeltje:

Ik zeg niet dat er eentje is, hé.
            Foto’s zeggen echter niet altijd alles. Een echt koopje staat meestal geen maand online…

Ik zeg niet dat er eentje is, hé.
              Foto’s zeggen echter niet altijd alles. Een echt koopje staat meestal geen maand online…

[quoteQuote verwijderd.[/quote]

Addertjes addertjes…. grrr altijd iets hé :bounce: voor de rest is de auto wel mijn ding, + BTW wagen!!!

[quoteQuote verwijderd.[/quote]

Addertjes addertjes…. grrr altijd iets hé :bounce: voor de rest is de auto wel mijn ding, + BTW wagen!!!

Als jij hem niet koopt, koop ik hem :coolness:
                    Is inderdaad geen slechte prijs voor eentje van 2015.
                    Alleen van de melding van F1 peddles krijg ik spontane buikkrampen. :puke: Snap niet wrm men daar F1 bij betrekt. soit :bounce:

Staat al wel een maand te koop dus vraag me af wat het addertje is…..
                    Zeker gaan kijken, als ik jou was.

Als jij hem niet koopt, koop ik hem :coolness:
                      Is inderdaad geen slechte prijs voor eentje van 2015.
                      Alleen van de melding van F1 peddles krijg ik spontane buikkrampen. :puke: Snap niet wrm men daar F1 bij betrekt. soit :bounce:

Staat al wel een maand te koop dus vraag me af wat het addertje is…..
                      Zeker gaan kijken, als ik jou was.

Beste kenners :respect2: ,

Mijn zoektocht naar een Boxster gaat nog steeds verder en kwam deze tegen:

http://www.2dehands.be/autos/porsche/boxster/porsche-boxster-307764240.html

Is dit een wagen van een forumlid? Of kent er iemand deze wagen? In mijn ogen lijkt de prijs zeker niet overdreven (verdacht??) wat denken jullie?

Groetjes,
                        Filip

Beste kenners :respect2: ,

Mijn zoektocht naar een Boxster gaat nog steeds verder en kwam deze tegen:

http://www.2dehands.be/autos/porsche/boxster/porsche-boxster-307764240.html

Is dit een wagen van een forumlid? Of kent er iemand deze wagen? In mijn ogen lijkt de prijs zeker niet overdreven (verdacht??) wat denken jullie?

Groetjes,
                          Filip

Oei en deed dat veel pijn? :mrgreen:

Oei en deed dat veel pijn? :mrgreen:

De gele kwam uit het zuiden
                                Maar in 2013 heb ik nog ff een blauwe gehad :popcorn: :driver: :driver:

De gele kwam uit het zuiden
                                  Maar in 2013 heb ik nog ff een blauwe gehad :popcorn: :driver: :driver:

15 reacties aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 1,316)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.