Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

• Maker
    Discussie
  • Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
    Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!!

15 reacties aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 1,316)
    • Das gewoon een zeer gelimiteerde special edition….probably a one off,

dus een superkoopje of er ontbreekt nog een nulleke 😉

Precies 🙂

Precies 🙂

Dat een 2.5 niet een S is, en zeker geen Turbo :salut:

Dat een 2.5 niet een S is, en zeker geen Turbo :salut:

❓ ❓ nieuw model van 1999 😯 hoe kom je daar bij ❓ 💡

❓ ❓ nieuw model van 1999 😯 hoe kom je daar bij ❓ 💡

996 met weinig (?) kilometers: Vintage garage

:lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker: :lekker:
                          http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-964-wtl-112421904.htm

792605091900031.jpg

Daar valt mee te leven deepee 😉

[quote=”Harley G” post=242019]Veel foto’s van ene kant…..vraag me af wat er mis is met de kant van de chauffeur. :bounce:
                              Geen pdk en geen sportuitlaat. Dat laatse kan je met Carnewal oplossen en is in mijn ogen een absolute “must have”.
                              Voor de rest geen opmerkingen tenzij het feit dat die bijna 4 jaar is en dus aan een groot onderhoud toe is, indien die het nog niet gehad heeft…. Best eens nakijken in het onderhoudsboekje. Staat van de remblokken en schijven kan ook veel vertellen….
                              Zou zeker gaan kijken als ik jou was![/quote]

Geen PDK zie ik als pluspunt

[quote=”filipperke” post=242022]… Groot onderhoud op 40.000? Klein op 20? Idee van prijzen? … [/quote]

richtprijzen van NL dealers, die van de Belgische liggen in de buurt
                                de onderhoudsintervallen vind je in deze PDF

Tot dat je met een serieuze hernia opgescheept zit….:). Al mijn wagens zijn ook manueel geschakeld maar daar gaat verandering in komen….
                                  Ik ken de onderhoudsintervallen niet uit het hoofd maar ik dacht dat een klein na 30000km of max 2 jaar is en een groot na 60000 of max 2 jaar. (Of was het nu 20000km en 40000km?) Anyway, om de 2 jaar ga je toch zeker voor een onderhoud staan en dit zal wellicht een groot worden.
                                  Bij Carnewal kan je een lekker geluidje laten steken voor pakweg 500 euro, dacht ik. Die van Boxsterwalter was de eerste 981 die door Carnewal onder handen werd genomen en sindsdien gaat hij door het leven als Bompa Lawaat…..
                                  Maar dat lawaai zou mij laatste zorg zijn. Eerst de rest bekijken of beter nog laten bekijken door iemand die zijn roze bril thuis heeft gelaten….

15 reacties aan het bekijken - 511 tot 525 (van in totaal 1,316)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.