Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5
- Dit onderwerp bevat 1,316 reacties, 123 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door the stig.
-
MakerDiscussie
-
2 augustus 2015 om 00:18
Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!! -
MakerDiscussie
-
Alhoewel ik vermoed dat Guido niet echt is…
Ik weet nog dat ik op een van mijn eerste porsche ritjes 3-4 jaar geleden aangekeken werd op mijne 968
Pas toen ik wat 996/997 begon voorbij te steken, was de commentaar : “amaai das precies nen echte Porsche”Deze week kwam er ene zien voor voor mijne 911sc maar heeft 3x zo lang onder mijne gele 968 cs gelegen en daarna nog eens onder de 928 GTS :think: :popcorn:
Smaken verschillen
Maar zeker ook
Tijden veranderenIk trek mij nooit iets aan van wat de mensen denken mijne Porsche, ik koop gewoon mijn goesting en geniet er van :driver: en/of :coolness:
daar gaan we weer, over die 912E
Ze willen allemaal de grootste en de snelste en de duurste hebben….eigenlijk echt zielig
Ik ga met 1 iets akkoord: de prijzen voor de 912E liggen te hoog, maar dat geld ook voor eenandere oldtimer hoor. Is het nu een T1 bus, een pagode, een 911,…..
Ik kan niet helpen altijd de reflectie te maken met de TA’s enkele jaren terug. Iedereen “oh, nen porsche met de moteur voorin, pffff trekt op niets” of “das geen echte porsche hoor” en nu zijn al die 911 liefhebbers plots verzot op die TA’s
Zo iets vind ik dus zieligEn dat heeft niets te maken met het feit dat ik net mijn 912E verkocht :popcorn:
Moest ik in de markt zijn voor een 993 4s lijkt deze mij een mooie
https://www.leboncoin.fr/voitures/1018754257.htm?ca=17_s
En zoek maar eens onderdelen voor de motor..; Een 912 F model zou ik zo bij in de garage willen, maar die 912E….
Er is een reden dat er maar 2000 van gemaakt zijn en enkel voor de US markt. Heeft echt niks met exclusiviteit te maken.Wil de eigenaars ervan nu niet tegen de borst stoten he, het gaat er mij om dat de prijzen die ze ervoor vragen echt absurd zijn.
Inderdaad niet meer normaal . Te weten dat er nog niet eens een Porschemotor in zit maar een VW 411 van nog geen 90Pk :bounce:
Je schrikt je een ongeluk als die kap opengaat, nog meer als je hem start en helemaal als je ermee gaat rijden 😯
De 912 uit ’66 – ’69 had de 1.6 liter 356 motor en woog een pak minder. Was destijds een goedkoper maar waardig alternatief voor de 911. Deze niet imo :think:
tja, een elfje onder de 30k kom je niet snel meer tegen.
en de prijzen voor de “poor man’s porsche” worden echt absurd!
http://www.2dehands.be/autos/porsche/912/porsche-912-e-coup%C3%A9-oldtimer-308701863.html“grâââv” is Antwerps
🙂
“wreed wijs” of op zijn plat Gents “vree wijs, joengne!” hoor je ook niet veel meer“Bangelijk” is iets uit mijnen tijd… dan was iets bangelijk of graaf…
Als ik mijn kinderen hoor is het nu allemaal “vet” of “vet cool”[quote=”stefx911″ post=241161]Met bangelijke kleur bedoel ik geweldige kleur. Zou hen net daarom kopen[/quote]
Goed gecorrigeerd… :first:
[quote=”bladerunner” post=240873]Ik ben niet voor watercooled maar als er Targa opstaat vind ik ze wel lekker, zoals deze. :lekker
[/quote]Helemaal mee eens bladerunner ; deze lust ik ook wel en zeker in die kleur :up: Maar enkel voor erbij hoor, enkel voor erbij :coolness:
Aircooled first :first: :first:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.