Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5
- Dit onderwerp bevat 1,316 reacties, 123 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door the stig.
-
MakerDiscussie
-
2 augustus 2015 om 00:18
Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!! -
MakerDiscussie
-
Met bangelijke kleur bedoel ik geweldige kleur. Zou hen net daarom kopen
De achtergrond speelt echt wel mee denk ik maar zou er geen schrik van hebben.
Bangelijk maar niemand die hem koopt ondanks de meer dan correcte prijs voor die wagen, met leuke opties. Moest het kleur zo bangelijk 😈 niet zijn, ‘k zou hem overwegen zelf.
Ik ben niet voor watercooled maar als er Targa opstaat vind ik ze wel lekker, zoals deze. :lekker: :lekker:
http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911–997–3-8i–targa-4s–coupe-355-cv-tip-111320717.htmIdd Scherpe prijs voor den dezen. :coolness: :coolness: :coolness:
Voor de snelle beslisser
Spring in uw voiture en bol rap naar ginder :driver:Deze 964 wordt verkocht inclusief alle werken die er nog aan moeten gebeuren. En de werken worden ook opgesomd met richtprijs. Heel leerrijk!
Klik: Projet Restauration
Classic Auto Sport vous propose ce “projet de restauration” sur une très belle base de 964 Carrera 4
911 Carrera 4
1ere mise en circulation en 1990 mais millésime 1989 (Chassis ZKS)
Rouge Indien (Indian Red)
Cuir noir
Cuir intégral (Sieges, tableau de bord, console centrale, panneau de porte, …)
Sieges tout electriques
Sieges chauffants
Véhicule 100% origine avec ses rétro carrés et ses 16″ SppedlineCette 911 n’a pas roulée depuis quelques années, ce qui explique notamment ce faible kilométrage (Décés du dernier propriétaire qui lui-même ne roulait plus l’auto pour cause de santé).
Parfait état de fonctionnement mais nous choisissons de rélaiser opérations préventives et curatives pour obtenir une auto parfaite
Notre liste de travaux sur cette auto :
– Dépose du groupe moto propulseur pour :
* Révision moteur avec jeu aux soupapes, bougies, double allumeur, étanchéité haut moteur, toutes courroies, tous filtres, …
* Remplacement isolant moteurCoût : 6 à 10000€
– Chassis :
* Remplacement complet des freins (disques, plaquettes, durites aviation, liquide RBF 600)
* Refection des etriers de frein
* Réglage des hauteurs de caisse et géométrie
* Refection des 4 jantes 16″ Speedline
* Montage de 4 pneus neufsCoût : 2000 à 4000€
– Carrosserie :
* Démontage en régle de tous les ouvrants, de tous les joints, pare brise & lunette arrière, pour préparation et mise en peinture
* Réalisation d’une peinture complète, dans sa couleur d’origine “Indian Red” & réalisation d’un polis lustré pour une restauration de qualité
* Remplacement de tous les joints
* Remplacement bandeau et feu arrièresCoût : 15000 à 20000€
– Intérieur :
* Nettoyage intégral
* Préparation des cuirsCoût : 800 à 1000€
Coût global de la refection : 24000 à 35000€ selon pièces remplacées …
Aujourd’hui, l’auto est visible telle qu’elle se présente mais ne sera vendu en l’état
L’auto a toutes ses étiquettes, son carnet, …
PRIX A CONVENIR
(La côte actuelle est comprise entre 53000 & 69000 pour une auto de “parfait état” à “concours”)Vandaag ging ik nog eens kijken op de website van Classic Room (waar ik mijn 997 kocht) en Thierry heeft weer wat lekkers staan voor de liefhebbers, geen echte koopjes maar :lekker: :lekker: :lekker:
In het zwart
is ne keer meenemen op een TACB rit
Vraag maar aan de HarleyG, zijn ega is ondertussen ook bekeerd :respect2:
Ik vrees dat dat hier niet gaat werken:
– daily = audi A3 cabrio
– weekend = 997 4S cabrio
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.