Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

• Maker
    Discussie
  • Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
    Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!!

15 reacties aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 1,316)
    • de Floere kent hierop het enige antwoord: CABRIJOOO
      zijn ega vond porsches en cabrio’s maar niks, tot de aanschaf van hun 944s2cab. (hun 964 staat nu op hoge poten in de garage)

Voor de transaxle-liefhebbers valt hier misschien iets te halen? Hoe krijg ik mijn vrouw zover dat ze de 944 een mooie auto gaat vinden? Het trucje van Drip (een auto voor de zoon, die nog geen rijbewijs had) heeft hier niet gewerkt :engeltje: :engeltje:

Indien in orde valt dat nog mee. Zal enkel wel op de vroeg G modellen passen… de latere hebben rollen ipv haken om het vast te zetten

http://www.2dehands.be/auto-onderdelen-accessoires/auto-onderdelen/porsche/porsche-911-targa-dak-f-300380734.html

Zag ik recent geen post waar dat ze voor een nieuw targa dakje een fortuin vroegen?

Dan valt dit misschien nog mee?

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m1068281069-porsche-944-3-0-s2-coupe-bj-1990.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr&pos=21

Deze zegt mij niet iets meer
              Voor zover je op internet kan ‘betrouwen’

Gaan kijken en testrijden is de boodschap
              PS: wel eigen bier meenemen in de frigo box

Mooie 944. Correcte prijs, maar mis een foto vd motorruimte.

Tandriemen gaan 70k mee, maar zou ik vervangen ongeacht de km-stand, als die al bijv. 5-8 jaar oud zijn. Dan zie je ook de nokkenas en klepstoters.

Hangt er verder echt van af of er al wat gedaan is aan de ophanging. Na 25 jaar heeft die zijn beste tijd gehad en de rubbers zijn duur …

als ik moest kiezen tussen die 964 of de echte outlaw SC van DST, dan zou ik het wel weten :think: :think:

Alhoewel ik niet echt op zoek ben naar een 944 op dit moment, kijk ik al wat rond en ik kwam deze tegen. Hoge KM-stand maar verder wel in orde? Mooi kleurtje in ieder geval 😉

Wim

[quote=”Mushroom” post=238332]
                    Heb toch de indruk dat de prijzen aan het afnemen zijn :salut:[/quote]

Komt door dat ze net als bij de Engelse sportwagens indertijd de markt door de (teveel) invoer uit andere landen compleet overstock krijgen.
                    Dus overaanbod drukt de prijzen weer naar beneden, want voorraad blijft anders te lang staan, en willen toch van hun voorraad af.
                    Zal komende tijd nog wel iets zakken, maar niet zo spectaculair en zullen dan weer stabiel worden.
                    Bij de 10 snelste stijgers van dit jaar staat maar 1 Porsche, en dat is de 924. :up:

Maar door dit gebeuren bij Porsche (extreme stijging) zijn er andere merken weer in trek gekomen omdat Porsche de duur geworden is voor vele mensen.

Wim

Voor zover ik mij kan herinneren is outlaw alleen maar afkomstig van de 356 en willen ze dit nu doorvoeren in de jongere series.

En lijkt erop wat ze vroeger een B.d.B noemden nu ineens allemaal outlaw is. :sleep:

Outlaw of niet, ik vind het persoonlijk wel een héél vet hok!
                        Die BBS’en staan heel goed op dat kleur. De stance is :applaus:
                        Als die zo netjes is als de foto’s laten uitschijnen… Niet vergeten: C2 + handgeschakeld :lekker:

Heb toch de indruk dat de prijzen aan het afnemen zijn :salut:

Wim

Hoort dit bij de zaken outlaw of de dingen die missen of niet kloppen 😆 😉

[quote=”Mushroom” post=238317] … Misschien mis ik iets, maar als een set BBS’en en een verlaging al “outlaw” betekent… :?[/quote]

ohne SSD & wiper + AC +airbag delete … :mrgreen:

Welke dan ❓

Wim

Zijn wel meer dingen die niet kloppen aan deze Porsche, en als je niet oppast ben je zo 10K verder voor hij weer in orde is. 💡

15 reacties aan het bekijken - 571 tot 585 (van in totaal 1,316)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.