Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

• Maker
    Discussie

• luc993cabrio
    Deelnemer

Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
      Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!!

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 1,316)
      • Zeer mooie video-prachtig gemaakt.
        Deed me direct denken aan ‘the Sopranos’ intro.
        Proficiat

Mooie video :first: :first:

De Gette zijn Ex staat terug te koop.
            De mooiste SC die ik ooit gezien heb. :first:
            KLIK

album_pic1.jpg

[quote=”DST” post=259205]Ik heb nog wel een setje goej velgen …[/quote]

Stuur anders een PM met de prijs. Misschien ga ik zaterdag eens kijken en zondag naar de 968 in Limburg.

De meerwaarde van een 924 Le Mans is zuiver kosmetisch. De wegligging is niet beter dan die van een gewone 924 en met bredere banden dan 195R65 allicht slechter. :ass: Wel mooie velgen. :salut:

Voor wie het ranke lijf van een 924 mooier :respect2: vindt dan een 944, raad ik een 924S aan, zo mogelijk modeljaar 1988. In Duitsland staan er op autoscout drie te koop tussen 9900€ en 11900€; Spijtig genoeg 2 in Berlijn … 🙁

Ja dat heeft die 2.0 l natuurlijk in zijn voordeel …maar ik vergeleek de aankoopprijs van beiden…

BIV & wegentaks van die Bentley wss ook heel leuk 😉

Ik snap ook niets van die prijzen …Porsche is natuurlijk wel een van de best verkochte sportwagens maar als je enkel naar prestatie kijkt en niet merkgebonden dan betaal je voor andere wagens een pak minder….ter vergelijk, goede vriend was gaan kijken naar een Bentley continental 6.0 bi turbo van 2005, 120 .000 km op de teller maar de wagen was goed verzorgt en in topstaat…die gast heeft al wat snelle bakken gehad dus als hij beweert dat de 559 pk motor een beestje is geloof ik hem…na wat palaver mocht hij weg voor 30.000€ .dat is een verschil van 7000€ met deze 924 lemans. Tja …je moet er wel echt gek van zijn om dit te kopen voor die prijs…

123

23000 voor een 924..

Dat zijn toch echt geen koopjes meer hoor

123

krijgen is natuurlijk een andere discussie

Voor een late 944 wordt blijkbaar ook al flink doorgevraagd.

Ik heb nog wel een setje goej velgen

Ps: spijtig dat het gene targa is, ziet er anders wel proper uit

123

never mind… easy does it.

euh? 😕

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 1,316)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.