Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

• Maker
    Discussie
  • Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
    Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!!

15 reacties aan het bekijken - 601 tot 615 (van in totaal 1,316)
    • Als het een 964 mag zijn, dan voor mij deze:

403.jpg

Te koop in Barcelona bij LP Motor voor 69K. Mijn indruk als leek is dat hier goed werk is geleverd, veel is aangepast.

De beschrijving van Google Translate:
      PORSCHE 964 CARRERA 2 LOOK “RS”

– National Vehicle
      – Nieuwe motor gemaakt in Porsche Center
       – Facturen beschikbaar
      – We hebben alle originele onderdelen van het voertuig (… zetels, uitlaat, stuur, etc.)

* GARANTIE Motor en transmissie *

optioneel:
      -Radio Becker
      – Body Color Green Mint
      – Uitlaat versie Cargraphic
      – Eprom DME
      – Recaro Pole Position zitplaatsen op origineelgeleiders met elektrische motor
      – KN luchtfilter
      – Kit schorsing H.R
      – Kit stabilisatorstangen H.R
      – Rebar voorzijde turrets
      – Leer middenconsole
      – Original Porsche Pomo
      – Anagram in hood
      – Achterbumper Porsche 964 RS
      – Riemen Voor Porsche 964 RS
      – Montage Kit Voorrem Big Red
      – Rear remklauwen 4-zuiger rood
      – Veiligheid boog Heigo

Tuurlijk DST, maar op een boxster van 45K ga je nog veel afschrijven vrees ik om nog niet te spreken over de jaarlijkse VB ! Ik bedoelde maar: de 964 is veel fun voor relatief weinig kost :popcorn:

Niet akkoord :think:

Boxster kan evengoed fun auto zijn :coolness:

Gaan rijden met beide en dan pas kiezen :driver: :driver:

Als het enkel voor de fun is heeft yellow submarine het antwoord al gegeven : de 964 :first:

Fun verzekerd en je schrijft er niet op af :up:

Ja ik weet het heel verschillend, het is ook niet de bedoeling als dagelijks vervoer maar puur voor de fun.

Jawadde, je kunt haast geen meer verschillende Porsches bedenken dan een een 964 vs een 981 Boxster. Ik vind mijn Cayman perfect om dag in dag uit en in weer en wind zonder zorgen te rijden. Een 964 hoop ik er ooit toch bij te hebben. Maar dan als vrijetijdswagen die warmpjes in de garage blijft als er pekel op de weg ligt…

De aankoopprijzen mogen dan wel vergelijkbaar zijn, de 964 zijn 25 jaar oude beestjes waar altijd wel iets aan te verbeteren of herstellen zal zijn. Hou dus best nog een pakje euro’s achter de hand.

Mijn 981 is zorgenvrij, maar je hebt uiteraard het waardeverlies die de 964 niet heeft.

Al bij al: luxeprobleem!

Vorige week bij deze verkoper geweest om deze te bekijken

https://www.autoscout24.com/classified-detail/detail-page/bb0cb935-de49-0c3b-e053-e350040aa0ef

Zag er in mijn ogen niet verkeerd uit maar mijn kennes om dit zeker te weten. Twijfel nog tussen Boxster/Cayman 981 of 964

Deze ook gaan bekijken: https://www.autoscout24.com/classified-detail/detail-page/204d9336-08b1-1407-e053-e350040afff6

vavato veiling

Ik zeg het nogmaals, indien de wagens niet voldoende opbrengen worden ze ingehouden lees de klein letterkes
                    https://vavato.com/nl/#!/auctions/57594b3f568ce/lots/33
                    Voorlopige toewijzig = hahaha ruzie

De wagen staat terug bij de (originele = zie foto’s) op het net voor de prijs welke hij er echt moet voor hebben
                    http://ww3.autoscout24.fr/classified/292348074

Redelijk overprijst

Is een type 1 met S2 bumpers :coolness: :think:
                      Zetel is onvindbaar en het gat ‘stoppen’ lijkt mij ook niet evident :mrgreen:

Indien goed onderhouden zien bij een 944 de zetels na 200k kms nog quasi perfect uit, zelfs de stoffen zetels houden het normaal gezien lang vol

wie gelooft nu dat die maar 65000 km heeft, vermits er maar plaats is voor 5 cijfertjes op de teller kan dat alle richtingen uitgaan als er niks historiek van de laatste jaren beschikbaar is, kan 165, 265, 365, of meer zijn als hij lekker :driver: heeft

De sticker had ik gezien de instapschade niet :applaus:

gezien de instapschade aan de zetel, staat van de sticker achteraan, vermoed ik toch wel iets meer km’s

En? Mooie 944 of gewoon mooie foto’s? Vermoedelijk wel wat overprijsd en die Km-stand is wel erg laag.

goegeltransleet want dat frans is nog slechter dan dat van mij :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 601 tot 615 (van in totaal 1,316)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.