Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5
- Dit onderwerp bevat 1,316 reacties, 123 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door the stig.
-
MakerDiscussie
-
2 augustus 2015 om 00:18
Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!! -
MakerDiscussie
-
De FOD Financiën veilt in beslag genomen auto’s, waaronder een Porsche Panamera, Ford Mustang en BMW i8. Bieden mag vanaf…500 euro!
De Belastingsdienst veilt in via zijn Fin Shop een lot in beslag genomen auto’s van medeburgers die er enkele kantjes vanaf gelopen hebben. Tot morgen (dinsdag 28 juni) kan je bieden op onder meer een Ford Mustang uit 1975, een Porsche Panamera, BMW i8, Audi RS 3 of…een ziekenwagen.
De inzet is 500 euro. Met een bod van 501 euro zal je allicht niet de eigenaar worden van één van eerdervermelde modellen, maar je weet maar nooit of een gokje de moeite waard is. Je kan de volledige collectie hier bekijken.
Ik heb wel zin om dinsdagavond eens in Sint-Niklaas te gaan kijken. Uit pure nieuwsgierigheid!
[quote=”S2″ post=237203]Koopjes? Waarschijnlijk niet, maar wel veel moois :
https://vavato.com/nl/#!/auctions/57594b3f568ce%5B/quote%5D
Niemand die de pareltjes in deze veiling gaat volgen? Of was mijn post verloren gegaan door het 944 koopje? 🙂
[quote=”Sensa911″ post=237271]Bij dit topic moet je altijd de woorden van mijn moeder in het hoofd houden ; ‘t is niet de zot die vraagt, ‘t is de zot die geeft…[/quote]
wa hebde gij aan uw moeder gegeven ?
Bij dit topic moet je altijd de woorden van mijn moeder in het hoofd houden ; ‘t is niet de zot die vraagt, ‘t is de zot die geeft…
[quote=”Bones” post=237230]Ik had vanmiddag, zonder een antwoord te verwachten, eens een mailtje gestuurd en zowaar… ik kreeg net een antwoord:
deze wagen staat al twee jaar buiten en daarvoor heeft hij in een porsche garage gestaan voor een volledig na zicht te doen dat mij heel wat geld gekost heeft. Daarna ben ik ziek gevallen en niet meer naar gekeken. Hij was rijklaar maar doordat hij nu twee jaar buiten staat is de batterij kapot
Moest ik wat dichter in de buurt wonen zou ik toch durven gaan kijken. Misschien krijg je hem voor 3K wel mee?
PS. deze keer is batterij correct gespeld :salut:[/quote]
Ik heb eind vorige zomer een vrij propere blauwe 944 type2 verkocht, gekeurd klaar om in te schrijven, op 17″ cup velgen voor net geen 4… kwam maar weinig reactie op hoor, de koper (handelaar) heeft hem onmiddelijk terug te koop gezet en heeft nog hele tijd te koop gestaan… uiteindelijk zelf voor minder dan mijn verkoop prijs, tot voor kort stond hij bij andere handelaar voor 5 of 6
dus 3 voor iets wat jaren onder de bomen staat…. :wtf:Eentje van op het 944 forum
Beetje meer uitgeven nu, gaat u volgens mij veel besparenDe spread is bij een 944 cabrio dan ook veel veel hoger
En de wagen was qua interieur smetteloos, historiek volledig en slechts 1 eigenaar, voor stilstand net voor 10k in orde gezet e.d.
Garagist had ik mee genomen, dus ik wist exact welke kosten er nog aan waren om hem terug top te krijgenMaar het is waar: een projectje is altijd leuk(er)
Ps: den deze ziet er wel uit of ie er al 20 jaar staat zenne
Tuurlijk wel, ik denk alleen dat we soms veel besluiten op basis van weinig gegevens. Heb jij onlangs ook niet een 944 gekocht die al twee jaar buiten op een oprit stond 😉 :engeltje:
Al moet ik eerlijk zeggen dat het er zeker niet veelbelovend uitziet :geek:
Ik had vanmiddag, zonder een antwoord te verwachten, eens een mailtje gestuurd en zowaar… ik kreeg net een antwoord:
deze wagen staat al twee jaar buiten en daarvoor heeft hij in een porsche garage gestaan voor een volledig na zicht te doen dat mij heel wat geld gekost heeft. Daarna ben ik ziek gevallen en niet meer naar gekeken. Hij was rijklaar maar doordat hij nu twee jaar buiten staat is de batterij kapot
Moest ik wat dichter in de buurt wonen zou ik toch durven gaan kijken. Misschien krijg je hem voor 3K wel mee?
PS. deze keer is batterij correct gespeld :salut:
Die andere 944 die hij aanbiedt belooft natuurlijk ook niet veel goeds :sarcastisch :wtf:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.