Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

• Maker
    Discussie
  • Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
    Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!!

15 reacties aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 1,316)
    • [quote=”Bones” post=237205]… wie zegt dat dit wel eens geen mooie “barnfind” zou kunnen zijn? Alleen maar omdat hij het woord batterij verkeerd gespeld heeft? Of zien onze TA experten van alles dat niet klopt? DST? Deepee? …[/quote]

twee dingen die mij er van weerhouden (aan die vraagprijs); en ik spreek me niet uit over de originaliteit van deze bolide:
      – een auto uit dat tijdperk die jaren buiten slaapt onder bladeren en dennennaalden is (half)rot
      – als motor en boite goed zijn, dan wordt dat in de advertentie meestal breed uitgesmeerd; dus de kans dat je aan deze min. 3K kwijt bent om alleen al de motor gaande te krijgen is een zekerheid.

maak dan de optelsom en dan loopt je portemonnee leeg terwijl je verder droomt om straks goedkoop met een porsche te rijden.

Misschien, maar een barn is een schuur. Met stro en een dak. Deze staat blijkbaar tussen de sparren…

alleen een nieuwe baterei en de starter en weg is hij
        Bedoelt hij dat de starter niet werkt?

Misschien eerder te plaatsen bij topic “Erg voor die mooie Porsche”….
          http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-944-109097937.htm

En wie zegt dat dit wel eens geen mooie “barnfind” zou kunnen zijn? Alleen maar omdat hij het woord batterij verkeerd gespeld heeft? Of zien onze TA experten van alles dat niet klopt? DST? Deepee? …

S2

Koopjes? Waarschijnlijk niet, maar wel veel moois :

https://vavato.com/nl/#!/auctions/57594b3f568ce

kwak en boemel taatlje :first:

😆 :happydance:

In ‘Huitbergen’…5 km van bij ‘mei’…
                  Wou ook eens gaan ‘keiken’ maar ‘eb’ schrik van ‘raten’ en ‘hongedierte’…

Hei zal er u wel een verkopen…

Als ge gaat kijken, Fabian, bel me dan ga ik mee. Het is vlak bei mein deur, ik denk in Uitbergen.

in een batereisjob :happy:

Heb interesse, maar kzou niet weten waar ik een baterei moet gaan kopen.

zelfs de moeite niet gedaan om zijn trekoog er af te halen 😀

Is nen TA hé

Gewoon startkas aan hangen en bollen :driver: :up:

:wtf:
                              Bijna klaar om te rijden …
                              :happy:
                              ware het niet zo
                              😥

Misschien eerder te plaatsen bij topic “Erg voor die mooie Porsche”….
                                http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-944-109097937.htm

Neen, dank u.

15 reacties aan het bekijken - 661 tot 675 (van in totaal 1,316)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.