Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5
- Dit onderwerp bevat 1,316 reacties, 123 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door the stig.
-
MakerDiscussie
-
2 augustus 2015 om 00:18
Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!! -
MakerDiscussie
-
Die turbo cab, Cab vind ik niet echt een meerwaarde voor een 944 Turbo S, doe mij dan maar gewoon eentje met een echt dak. maar das persoonlijk.
Hoedanook als je de zeldzaamheid als prijs wil gebruiken, dan horen die fuchs horen er niet op thuis, voor top money zeldzame auto’s moet je echt compleet origineel zijn..
49K vind ik hoedanook teveel geld voor die auto. Maar goed, tis maar wat de zot ervoor wil betalen natuurlijk.
Ok thanks voor de info, zal er mijn tijd niet insteken denk ik
Let op, alles hangt van je insteek af. Deze auto kan je kopen aan de prijs van een goede 944 S2. Er zijn weliswaar een aantal zichtbare gebreken, maar niets dat waarschijnlijk niet kan opgelost worden met geduld, liefde en een zak geld. Als je een 968 in concours staat of een direct bruikbare goede “drivers car” zoekt, dan is dit niet de juiste wagen.
Nope, niets moet alles kan.
Maar leuk om elkaar nog eens te zien hé DST … :engeltje:Ok thanks voor de info, zal er mijn tijd niet insteken denk ik :up: :up: :up:
[quote=”Drip” post=259057]Niet eenvoudig om de geschikte wagen te vinden hé. Al goed dat DST erbij is.
Hopelijk kan hij mee naar Vintage Garage…[/quote]1. Veel kaf, weinig koren. 😕
2. Bwa, Bones had het zelf ook wel allemaal gezien hoor :coolness:
3. Ik moet die wagens daar toch ni gaan beoordelen he :happy:Het was wel een fijne activiteit voor een zondagnamiddag, ook vlakbij…
Niet eenvoudig om de geschikte wagen te vinden hé. Al goed dat DST erbij is.
Hopelijk kan hij mee naar Vintage Garage…Ik ben zondag gaan kijken in het gezelschap van DST, maar het viel wat tegen (de wagen, niet DST :engeltje: ):
– geen M030, geen M220
– heeft laatste tijd weinig gereden, moest gestart worden met een booster. Mogelijk stroomverlies door bv alarm? Batterij stuk?
– geen onderhoudsboekje, car-pass vanaf 2009 (geloof ik). Wat facturen aanwezig.
– veel sleet aan het stuur, scheur in de bestuurdersstoel, helemaal doorgezeten. Vermoedelijk heeft hij meer kilometers gedaan dan vermeld
– reeds revisie van cilinderkoppen gehad
– herstelling van de voorkant, na een ongeval. Hij is helemaal herspoten, maar niet zo goed gedaan
– wat blaasjes op het targadak
– kofferdeksel vooraan staat krom, zou dichtgeslagen zijn terwijl er iets tussen zatWe hebben een toertje gereden. de voorkant verzette zich bij het vertrekken, daarna geen duidelijk probleem meer. Reed in het begin wat stroef, beter wanneer opgewarmd, maar wel vrij lawaaierig. Enorm krakende motor van de linker ruitenwisser. Zeer losse versnellingspook.
Er staan goede banden op, maar op boxtervelgen. Niet helemaal verkeerd, maar als je terug cup-velgen wil, dan kost dat weer wat.
Ook wel goede punten: alles lijkt te werken: klokje, temperatuurmeter, targadak, airco, handgeschakeld en geen achterruitenwisser
Er zijn reeds op het eerste gezicht heel wat kosten aan en dan zijn er zeker nog dingen die we niet opmerkten. Not my cup of tea. Na duidelijk gemaakt te hebben, dat ik geen bod ging doen, hebben we nog even gepraat en hij zou wel akkoord gaan met een veel lager bod. Leek een eerlijke gast, maar die eigenlijk de wagen niet goed kent.
Als je toch zou willen gaan zien, stuur me dan je email via PM en dan stuur ik je wat extra foto’s, die ik kreeg
[quote=”Bones” post=258762]en deze?
Weinig informatie, maar wel een verhaaltje… moest alles kloppen zou het wel een koopje kunnen zijn
En al gaan kijken naar deze? Laat mij anders je bevindingen maar weten indien je geen interesse hebt in de wagen, ik mss wel. :salut: :salut: :salut:
In vergelijk met de 928S dat daar ook te koop staat vind ik ik de prijs er ook wat over…je moet natuurlijk maar 1 koper hebben he…wel mooi exemplaar…
944 Cabrio, weinig gemaakt, in turbo s versie nog veel minder.
De aanbieder denkt de heilige graal te bezitten en vertaalt dit in zijn vraag prijs.
Vraag en aanbod.Cheers Sharkey
Kan iemand mij zeggen waarom deze 944 zo een hoge prijs heeft, is dat alleen maar omdat hij genummerd is ?
https://www.2dehands.be/autos/porsche/944/unieke-porsche-944-cabrio-turbo-379744887.html
@Deepee, ik kijk voorlopig maar wat rond en inderdaad een 944S2 is een pak goedkoper. Cabrio eigenlijk liever niet.
Ik kreeg in ieder geval snel een antwoord op een bericht. Het is nu even wachten op wat meer foto’s e.d. Misschien ga ik wel eens kijken dit weekend, het is in de buurt.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.