Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5
- Dit onderwerp bevat 1,316 reacties, 123 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door the stig.
-
MakerDiscussie
-
2 augustus 2015 om 00:18
Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!! -
MakerDiscussie
-
[quote=”Ollie” post=233767]DST, denk dat we het niet over dezelfde wagen hebben, advertentie die ik bedoelde betrof een zilveren 944 cabrio, leek mij echt een knappe, althans beoordeelt op foto en bijkomende uitleg.
Begrijp echter je reactie,kom regelmatig advertenties tegen waarvan de prijs serieus schommelt… :what: :think:[/quote]
Zeker een andere
Maar gisteren 2k goedkoper, de TA’s exploderen in prijs momenteelTeaser
Staat al 3 jaar te koop
Regelmatig met de melding verkochtEen LHD 944 turbo met rolkooi en targadak. Dus stijver dan met een gewoon dak. En het pond staat laag. Hop, met de trein naar Reading, doenbaar op 1 dag via St. Pancras.
DST, denk dat we het niet over dezelfde wagen hebben, advertentie die ik bedoelde betrof een zilveren 944 cabrio, leek mij echt een knappe, althans beoordeelt op foto en bijkomende uitleg.
Begrijp echter je reactie,kom regelmatig advertenties tegen waarvan de prijs serieus schommelt… :what: :think:
Vorige posts zouden kunnen tot de conclusie leiden dat de prijzen van de elfjes kelderen en die van de transaxles stijgen.
Dus snel verkopen die luchtgekoelde P’kes! Ik geef goede prijs!
O ja, heb nog een 931 staan waar je vandaag €2000 minder voor moet betalen dan morgen!
[quote=”Ollie” post=233573]Vanmorgen zeer vroeg stond er een knappe zilveren 944 Cabrio te koop op Kapaza.
Ganse dag gewerkt vandaag, vanavond wil ik de advertentie opnieuw bekijken, is ze al verwijderd…
Toevallig iemand van het forum die hier iets meer van weet?[/quote]
http://www.kapaza.be/fr/auto/auto-107099969.htm
Deze stond gisteren aan 15000
Nu aan 17000
Hij zal waarschijnlijk teveel telefoon/email gehad hebben :think:Nochtans …..(verwijderd: ik zal mijn commentaar wel voor mij houden)
zou het kunnen dat die William toevallig verhuisd is voor zijn werk naar het buitenland :ass:
Heel geloofwaardig. De details zeggen genoeg
Vanmorgen zeer vroeg stond er een knappe zilveren 944 Cabrio te koop op Kapaza.
Ganse dag gewerkt vandaag, vanavond wil ik de advertentie opnieuw bekijken, is ze al verwijderd…
Toevallig iemand van het forum die hier iets meer van weet?
ben net van gisteren terug van weekje Malaga, ginder auto gehuurd en heb daar zoals hier gereden :driver:
mss problemen om hem ginder in te schrijven dat kan natuurlijk altijd en dan is het :bounce: https://porscheforum.be/forum/74-stel-jezelf-even-voor-/125549-binnenkort-een-3-2-g50#226189
topic gevonden:think:
Vertelt u vooral verder.
:popcorn:
Blijkt dat ze daar links rijden? Invoertaks?
:engeltje:http://www.2dehands.be/autos/porsche/911/porsche-carrera-3-2-964-287525478.html
had een forumlid deze oldtimer niet speciaal gekocht (bij Pistons in Aartselaar) om mee te nemen naar het buitenland :coolness:
is een USA, heb zelf een 3.2 G50 maar europese versie en ik heb al pinkers op de flanken, wat de USA’s niet hebben, is denk ik omgebouwd naar europees model…
Dieter ken ik persoonlijk, is bij mij uit de buurt, maar werkt/restaureert enkel de oudere type’s, want was bij hem geweest met de vraag of hij de mijne zou kunnen voorzien van onderhoud wanneer nodig, en hij zei ik werk enkel aan de voorgangers…, is wel een enthousiast eerlijk persoon, en heeft ook een mooie verzameling staan… :popcorn:
Hij werkt aan deze wagens met zijn zonen… :up:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.