Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

• Maker
    Discussie
  • Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
    Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!!

15 reacties aan het bekijken - 766 tot 780 (van in totaal 1,316)
    • de sticker in het OH-boekje verwijst idd naar een 997 gt3 uit 2008 ruzie

Attachments:
      • 911_1988.jpg
      • 3punt2-1988.jpg

Kan verkeerd zijn maar volgens mij een amerikaan.

Wel met nederlands onderhoudsboek met sticker?

http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-3-2-g50-106863026.htm

Hij staat op minstens 2 plaatsen elders ook, hier en hier
          :think: “no coating on the underbody” 😕

Er stond een tijdje terug maandenlang een gele Franse 944 cup met (dacht ik) een 280 pk te koop aan 45k.

afgeragd op circuit en al zeker twee keer (slecht) gespoten…

Ken er niet genoeg van maar race historiek ook bedenkelijk.

eerste in R5 Cup, in 309 cup etc… logisch dat je dan eerste bent met een 944 turbo 😉
            Heb al wel eens een clio cup gezien en daar reden nochtans enkel clio’s in mee.

Indien interesse best eerst gaan kijken, kenner meenemen en via chassinr historiek bij Porsche opvragen.

Vraag me af of je deze 944 bij ons ingeschreven krijgt …

Denk dat er wel meer zaken niet echt kloppen, is dan ook geen originele wagen

Voor mij steeds big nono: “Al het laswerk werd uiterst professioneel gedaan.”
                Dat duid op ongeval of serieuze roest…

klopt, heb me miskeken want is druck dat er staat maar toch denk ik dat er andere instrumentenplaten inzitten want toerenteller gaat dacht ik bij die motor veel sneller in rood dan wat op deze plaat staat, en ook bij snelheidsmeter is rode balkje veel dunner dan wat normaal bij eentje van die leeftijd staat daar zijn die nog dikker niet? volgens mij zittten er allemaal nieuwe platen in :think:

Zie die Tip schijf toch ook niet zulle 😳 😳 😳

Daar keek ik naar. Je bedoelt de toerenteller?

Tiptronic aanduiding zit in de KM teller en zijn twee streepjes op de plaats van de dagteller. . Zou dan een klok van een 964 of 993 moeten zijn en dat is hier niet het geval volgens mij

op de fotolijst is het de eerste van de derde rij waar het stuur en alle meters van het dashboard op te zien zijn, die moet je aanklikken en dan goed kijken naar de middelste schijf en dan zie je dat er een schijf inzit van een tiptronic :think:

[quote=”911cabriog50″ post=232664]https://vavato.com/nl/#!/auctions/56d6a227b6c0c/lots/11

deze is anders ook niet mis maar wat ik vreemd vind is dat als je naar het dashboard kijkt het lijkt alsof er een schijf inzit van een tiptronic :think:

[/quote]

Kan aan mij liggen, of nieuwe brilleke nodig, maar ik zie het niet…

[quote=”G-man” post=232667][quote=”911cabriog50″ post=232664]https://vavato.com/nl/#!/auctions/56d6a227b6c0c/lots/11

deze is anders ook niet mis maar wat ik vreemd vind is dat als je naar het dashboard kijkt het lijkt alsof er een schijf inzit van een tiptronic :think:
                            p:[/quote]

Wat bedoel je met “een schijf” van een tiptronic?

Wat ik wel interessant vond bij die Carrera 3.0 is dit:

“De wagen werd volledig gestripped, gezandstraald en opgebouwd naar zijn originele specificaties (3000€ aan facturen)”

Waar zit die carrossier zeg??? die wil ik ook wel eens vinden… 3000€ voor strippen, zandstralen en terug naar spec… Dat zijn Sarmaprijzen…

kijk is naar de foto van veraf getrokken van de dashboard tellers, de middelste schijf is er eentje van een tiptronic, je ziet duidelijk dat er verticaal afbeeldingen staan van de verschillende standen waarin je versnellingsbak staat, dat klopt dus van geen kanten want het is een manuele, dat is ook de reden waarom er enkel een close-up genomen is van de snelheidsschijf die wat mij betreft veel te net is voor een auto van die leeftijd, om nog te zwijgen van de kmstand, ik vind dat allemaal verdachte auto’s, kan fout zijn maar iets zegt me dat ze allemaal te mooi om waar te zijn zijn :think:
                            als je ziet voor welke lachwekkende bedragen die auto’s zogezegd “gereviseerd” en “in top staat” gezet zijn vrees ik dat je een kat in een zak koopt als je daarop biedt, blinken doen ze allemaal maar verder stel ik me toch veel vragen :salut:

Je hebt gelijk, dacht dat de CS in ’88 gekomen was, maar het was ’87!

J

[quote=”911cabriog50″ post=232664]https://vavato.com/nl/#!/auctions/56d6a227b6c0c/lots/11

p:[/quote]

Wat bedoel je met “een schijf” van een tiptronic?

Wat ik wel interessant vond bij die Carrera 3.0 is dit:

“De wagen werd volledig gestripped, gezandstraald en opgebouwd naar zijn originele specificaties (3000€ aan facturen)”

Waar zit die carrossier zeg??? die wil ik ook wel eens vinden… 3000€ voor strippen, zandstralen en terug naar spec… Dat zijn Sarmaprijzen…

[quote=”Godspeed” post=232666]Een CS van ’87 lijkt mij ook niet te kunnen. Wel een erg begeerlijke wagen![/quote]

Waarom zou een CS van 87 niet kunnen??
                                Bij mijn weten zijn er een 600tal gemaakt van 87 tot 89.

Een CS van ’87 lijkt mij ook niet te kunnen. Wel een erg begeerlijke wagen!

15 reacties aan het bekijken - 766 tot 780 (van in totaal 1,316)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.