Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5
- Dit onderwerp bevat 1,316 reacties, 123 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door the stig.
-
MakerDiscussie
-
2 augustus 2015 om 00:18
Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!! -
MakerDiscussie
-
http://www.leboncoin.fr/voitures/933633944.htm?ca=12_s
Mmhh
Deze 996 kan mij wel bekoren :coolness:Gelukkig staat mijn garage al vol :drink:
😯 😯 😯
Gekker moet het echt niet worden….
http://nl.ww3.autoscout24.be/classified/285070359?asrc=st|as
:think: :think: :think:Wim weet er ook nog eentje staan met weinig kosten, da’s ook weer waar.
Je spaart imo toch 3-4 k uit, als bak en motor echt volledig vernieuwd zijn. Een 914 motor gaat niet zo lang mee. Qua koetswerk ga ik af op wat ze zeggen, maar idd, ik ben er al redelijk wat gaan bekijken en onder de 20k niets beters gevonden dan het rostje en dat is nochtans verre van perfect.
Er is gewoonweg een veel grotere markt voor 2 liter 914tjes dan voor 1,7L of 1,8L.
die stond een tijdje terug ook al te koop, zo een koopje zal het dan wel niet zijn want dan was hij al lang weg geweest :salut:
Interessante 914, als alles waar is;
Het is wel een 1,8L en enkel voor een 2L heb ik nog belangstelling.
(Staat ook op kapaza en 2ehands.)Geef mij die met 475.000 km maar ipv eentje van de velen die te koop staan met amper 100.000km. :think:
De Porsche, met zijn 475000 km rijdt zoals een 3.2 moet rijden. De wagen is steeds op tijd onderhouden geweest en inderdaad de vervangingen aan gedaan geweest als ze nodig waren.
De 3.2 motoren zijn zeer betrouwbaar, en deze Porsche is het levende bewijs ervan. Jammer dat hij weg moet, we hadden er graag de 500.000 km’s mee gereden. jammer genoeg geen plaats meer.
In het opzicht van de km’s, wel een unieke Porsche die aangeboden wordt. Uiteindelijk heeft de wagen ongeveer een 15000 km’s gedaan per jaar, wat niet zo gek is voor zo’n plezierige wagen. Het zijn ook ECHTE km’s die te volgen zijn aan de hand van de onderhoudshistoriek en facturen.
Je moet het zien om te geloven :salut: .
Zo ben ik ooit gedepanneerd door TW. Die reed met een R4 waar al 600.000km op stonden; zijn raad: motor zo weinig mogelijk starten. Zo heeft hij die dan ook heel de interventie lang laten draaien. Iets wat n niet meer kan uiteraard. Die stop/start systemen zijn ook niet echt goed voor de levensduur van een motor imho.
Kennis heeft ondertussen al 470.000km op een golf 2 Diesel staan (gen turbo).. dagelijks gebruktDat komt ook door alle milieu normen van tegenwoordig.
Daar bouwen ze zoveel troep in dat motoren serieus vervuilen binnenin, Audi, BMW en VW zijn daar een mooi voorbeeld van.Zo moet er een EGR klep eruit zien , en daaronder is na een 3 tal jaar.
Zo is het ook bij de interkoeler en vlinderkleppen, dus niet gek dat de motoren op 100K ver aan hun eind zijn.
Dus al die milieu zooi zorgt ervoor dat de motoren inwendig zo vervuilen, dat alles naar de kl@te gaat.Alle zooi afkoppelen en eruit smijten, en je hebt een snellere en betere diesel als van fabriek af. 😉
een laagtoerige dieselmotor kan je in dat opzicht niet vergelijken met een motor van onze sportwagens. de meesten zijn tegenwoordig zuinig op hun schoonheid dus af en toe kom je er eentje tegen met 3 tot 4 honderdduizend Km.
idd de ‘zware’ MB dieselblokken zonder turbo van 25 jaar geleden deden met gemak meer dan een mio Km, maar tegenwoordig zijn ook die motoren zo klein en licht mogelijk wat hun levensduur serieus inkort.[quote=”Ollie” post=229916]Inderdaad al een serieuze km-stand, zal waarschijnlijk toch niet zonder (deel)revisie zijn, denk ik. :think:[/quote]
Laatst hadden wij hier een koeriersdienst aan de deur die met zo’ kangoo-achting bestelwagentje rondreed. Deed expressdienst van dringende verzendingen naar Parijs, Londen, Milaan en de rest van West-Europa.
Het wagentje had een 1600 cc dieselmotor met een km stand van bijna 500000 km. Nog nooit geen revisie gehad, enkel onderhoud en herstelling wanneer nodig.
Wanneer onze minstens drie liter Porsche motoren van de allerhoogste Duitse kwaliteit correct onderhouden en hersteld zijn geweest zouden die dat dan toch ook moeten aankunnen. Ik heb ook weet van verschillende Mercedes E ‘s met meer dan een miljoen km op de teller…https://vavato.com/nl/#!/auctions/56c5b91110119/lots/5
Het verkeerde topic wss, maar mijn neef zond me deze.
Lijkt me wel iets, ben dus benieuwd wat die zal gaan!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.