Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

• Maker
    Discussie
  • Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
    Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!!

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 1,316)
    • De kosten voor dat blondje gaat duurder uitvallen met de tijd… :coolness:

Met of zonder blondje is het niet te duur! :popcorn:

Volgens mij krijg je dat blondje erbij :coolness: :coolness:

als je een cabrio liefhebber bent dan is een 944 S2 cab mogelijk binnen hetzelfde budget

en deze?

Weinig informatie, maar wel een verhaaltje… moest alles kloppen zou het wel een koopje kunnen zijn

+1 🙁

Bedankt, maar 45K is er inderdaad redelijk ver over op dit moment.

123

En ik gun het je hoor ! :driver:

De waarde kan alleen maar omhoog gaan! :engeltje:

Zéker met Euro2 papier! :happy:

123

Leuke auto’s hoor, maar 45000 voor een 4 cyllinder vind ik persoonlijk toch een beetje teveel geld en niet genoeg of niet het juiste geluid om zoveel waard te zijn.

Spijtig genoeg niet mijn kleurencombo

Ik begreep het al niet helemaal :mrgreen: Misschien kunnen we samenleggen om hem te gaan kopen :engeltje:

ben daarstraks nog 2 keer door alle foto’s gegaan, tja :think:

Allez snel kopen die handel :happy:

[quote=”DST” post=258504]… meest storende is toch wel dat ze de achterlichten zo hebben getrokken dat het niet echt zichtbaar is
                                maw als het er ene is proberen ze het te verbergen (nadat ze te gierig geweest zijn om de lichten te vervangen) ….)[/quote]

968Korallenrot.jpg

th.jpg

Blokken zijn niet volledig rood

Lichten voor + achter vervangen => +/- 1000 euro

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 1,316)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.