Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

• Maker
    Discussie
  • Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
    Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!!

15 reacties aan het bekijken - 931 tot 945 (van in totaal 1,316)
    • mijn Madame heeft 1 keer gelachen met het prachtige hout in mijne 964… Sinsdien krijgt ze NIKS meer, niente nada noppes zeg ik U.

Net wat extra info gevonden over die RS…

http://press.porsche.com/news/release.php?id=400

aaaaha, is die supervervuilende van schjoemmelsoftware voorziene chocobruine ToeArreg dan toch vervangen ?

PS een 60jahre boxster kan me niet echt bekoren (als zoveelste special edition om het laatste van de reeks uit te melken) … maar een RS spyder das bier uit een heel ander vaatje wub-2-3-4-5-6-7-8-9.png

[quote=”911cabriog50″ post=226132]

Sensa, uw vrouw zal blij zijn met haar cadeau :happydance:[/quote]
          Bovenop die Macan van net voor nieuwjaar dan nog eens! :mrgreen: :happy: :coolness:

in Italië is de kmstand toch altijd aantoonbaar :ass:
            anders wel een knappe verschijning :lekker:

Sensa, uw vrouw zal blij zijn met haar cadeau :happydance:

Rs 60 spyder? Waren deze allemaal hetzelfde uitgevoerd? Ik stel me ook altijd vragen bij zo’n km stand, tenzij deze aantoonbaar van de eerste eigenaar afkomstig is met de nodige facturen.

Eerste idee: neen, is geen echte spyder he
                Maar als de 1400 KMS echt zijn, tja waarom niet. Is wel een mooi uitgerust speciaal model.
                Probleem is dan: ga je ermee rijden of in de garage laten staan 😐

Wat denken jullie hiervan?
                  Is deze RS Spyder dit waard?

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=281195927

If something seems to good to be true, ….

PM

ondertussen al weg. Ik zie geen zoekertje meer.

NEP :mrgreen:

Gestolen?

Die kerel zijne mailbox zal wel ontploffen…

Mailtje gestuurd 😯 🙄 🙄

en allemaal van dezelfde verkoper IVAN :wtf:

Als het echt is zal je snel moeten zijn want het zijn wel echt koopjes

15 reacties aan het bekijken - 931 tot 945 (van in totaal 1,316)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.