Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

• Maker
    Discussie
  • Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
    Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!!

15 reacties aan het bekijken - 961 tot 975 (van in totaal 1,316)
    • Nog meer verkrachten wordt moeilijk :loser: 🙄

Van een silver rose ben ik ook grote fan.
          rode schotse ruit in een 924 turbo is voor mij het mooiste interieur dat er bestaat.

[quote=”deepee” post=224334]die verkoper had blijkbaar wel een zwak voor excentrieke interieurs en wil er nu in één slag vanaf :engeltje:[/quote]
            ik zou eerder zeggen: die mens heeft smaak
            ik vind het interieur van een silver rose persoonlijk een van de mooiste interieurs op porsche.

Voor hem een superdeal denk ik.

Zelf ook een handgeschakelde 928 gehad, zeldzamer model dan deze en die is toch voor heel wat minder weg gegaan… (naar Oslo)
              Qua prijs denk ik dat die 50k voor dromers is weggelegd…
              Persoonlijk vind ik de 924 Turbo veel fijner rijden dan de 928

die verkoper had blijkbaar wel een zwak voor excentrieke interieurs en wil er nu in één slag vanaf :engeltje:

De verkoper van die handgeschakelde 924 S4 heeft me een ruilvoorstel gedaan.
                  De cgt tegen die 928 en een 944 silver rossa of een 968.
                  Mhhh toch maar niet.
                  Dat een silver rossa iets waard is en dat het leuke wagens zijn volledig mee akkoord.
                  Maar omdat die 928 op Geneve zou gestaan hebben denk ik toch niet dat die zoveel meer waard is.
                  Correct if i’m wrong maar dat lijkt me voor hem een betere deal dan voor mij

Heeft er nog iemand mooie 996’jes zien staan voor rond de 20k?

Tim

Onder de noemer, als je niet probeert……

http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-sc-3-0-102442334.htm

Die verkoper van de 928 verwacht geen dromers.
                          Vraag me alleen af of hij niet zelf aan het dromen is 🙂

Mhhh van dat groen zijn dat wil ik toch even tegenspreken.
                              Een buurman gaat al de laatste 10 jaar met zun koersfiets bijna elke dag 28km enkel naar het werk.
                              Wat die al uitgespaard heeft aan autokosten en gekregen aan fietsvergoeding.
                              Dus een groene die kan zomaar een Porsche kopen als kunst ofzo.

Daar hou ik ook wel van , zo speciale kleuren zoals die groene 928 .
                                Alleen tja die prijs .!!..
                                Dan moet je zelf NIET groen zijn
                                om hem te kopen. haha :mrgreen: :mrgreen: :respekt:

[quote=”stefx911″ post=223582]En deze km-teller gaat maar tot 140 km/h?

http://www.bellinko.be/listing/porsche-911-3-0-sc-targa/%5B/quote%5D

In de VS hadden ze op een bepaald moment (eind jaren zeventig) het idee om mensen minder hard te doen rijden, zo mocht de kilometer teller niet verder dan 85 mijl per uur of 140 KM. Dus die kilometriek is volledig correct.

15 reacties aan het bekijken - 961 tot 975 (van in totaal 1,316)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.