Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

• Maker
    Discussie
  • Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
    Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!!

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 1,316)
    • @Drip

Lijkt me een 944 slant nose.

De 968 is een kind van zijn tijd. Vooraan zit er wat van de 993 in en achteraan 928. Ieder zijn goesting, zeker :think: . Ze rijden wel lekker :drink:

Die foto was na een dagje verhard/onverhard op een circuit met Johan Dekens. Ook buiten TACB wordt er met de P’s geragd :happy:

Hebben de Jappen dan andere achterlichten? En hoe zit het vooraan, aangezien ze daar links rijden?

Soit, ik vond het wel een leuke kleurencombinatie, in ieder geval wat apart dat koraalrood. Voor mij is het sowieso een veel te hoge prijs 😕 .

Vuil mannen die jappen :happy:

PS:
          kilometer teller wordt er dikwijls uitgehaald / historiek is onleesbaar (voor de meeste onder ons) dus is de prijs normaal scherper
          meest storende is toch wel dat ze de achterlichten zo hebben getrokken dat het niet echt zichtbaar is
          maw als het er ene is proberen ze het te verbergen (nadat ze te gierig geweest zijn om de lichten te vervangen)
          voor de rest is er niks mis mee met een jap, er zijn goei en slechte (net als bij de europese / Amerikanen / ….)

Wat is er mis met een Jap? Mijne 3.2 was een jap en daar was niets mis mee :happydance:

9 vd 10 een jap

XXX

Lijkt me een 944 slant nose.
                Maar da’s persoonlijk hé, de 944 zijn snuit vind ik mooier :engeltje:

Zeker geen koopje, maar wel een hele mooie kleur(encombinatie) :applaus:

Prijs is stevig genoeg voor een TT jap
                      Ik denk niet dat ze garantie geven bij Vemu
                      En aan de onderhoudshistoriek kan je waarschijnlijk niet afleiden wanneer ie laatst een distributie wissel gehad heeft

Weet niet of het zo is maar heb de indruk dat p’kes met een niet zwart interieur steeds goedkoper geprijsd zijn dan die met zwart interieur

Voor een interieur zeker wel :engeltje:

Zwart is dus beter?

968-13.JPG

Daar zou nog mee te leven vallen, maar die kleur… :wtf: :wtf: :wtf:

Tiptronic….
                                (Allez Much :happy: )

Deze lijkt me wel wat. Japanse import; LHD, weinig kilometers, ziet er netjes uit, lage prijs… :coolness: … maar hij heeft een uniek origineel interieur

Ik dacht nog: is dit Burgundy Leatherette (zoals in mijn 3.2 destijds)? Dat zou nog te doen zijn, maar ik vrees dat dit echt paars of violet is of zo :bounce: :bounce: Not my cup of tea.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 1,316)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.