Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

  • Maker
    Discussie
  • Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
    Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!!

15 reacties aan het bekijken - 1,036 tot 1,050 (van in totaal 1,316)
    • Gisteren een bod van 50K gehad voor de cgt van een handelaar.
      Er zijn nog zekerheden in het leven

      0

        Gisteren een bod van 50K gehad voor de cgt van een handelaar.
        Er zijn nog zekerheden in het leven

        0

          😕
          ff juist gezet
          :mrgreen: :up:

          0

            😕
            ff juist gezet
            :mrgreen: :up:

            0

              Mis ik de advertentie hier?

              0

                Mis ik de advertentie hier?

                0

                  Stuur staat verkeerd. :engeltje:

                  0

                    Stuur staat verkeerd. :engeltje:

                    0

                      924S M755, een van 313 zwarte. Met kat 160 en zonder 163 pk.

                      Voorzetels zijn versleten, stof is misschien nog te vinden bij Werk 924. Als je de hele wagen doet, 1000€ voor 8m stof en 1000€ voor het herstellen van de zetels. Het zijn hoedanook onvindbare en hele goede “turbo”- of sportzetels van 1988 en het geraamte is nog goed natuurlijk. Passen niet alleen in een 924S …

                      Velgen zijn de juiste, enkel niet de juiste kleur. Zijn te vinden, maar dan ben je ff bezig. (Nietwaar Wes? 😉 )

                      Lak ziet er goed uit. Voor wie niet inzit met originaliteit, velgen zo laten, zetels goedkoop in grijs leer.

                      188k km valt allicht te bewijzen met alle meegeleverde documentatie. Voor een M44/09 (e.v.) motor is dat niet veel. Reken wel best op nieuwe tandriemen, rollen en waterpomp.

                      De brandstofleidingen vervang je waarschijnlijk best ook. Enkel het achterste deel brandstofleidingen voor de 924S of 944 is nieuw leverbaar. Als je het oorspronkelijk wil, kan je het nog tweedehands oplossen, maar het is zoeken en kost wat. Anders nieuwe metalen laten maken. Remleidingen zijn wel leverbaar.

                      Sportophanging zal wel dood zijn na die tijd. Kost ook weer wat. De oorspronkelijke M030 voorste veerpoten uit 1 stuk zijn niet meer leverbaar, voor andere transaxles m.i. trouwens ook niet. Iedereen zet patronen in, die zullen zich bij normaal gebruik even goed gedragen. Bij echt racen warmen de patronen vlugger op.

                      Kortom, zeker als de kosten meevallen een koopje.

                      0

                        924S M755, een van 313 zwarte. Met kat 160 en zonder 163 pk.

                        Voorzetels zijn versleten, stof is misschien nog te vinden bij Werk 924. Als je de hele wagen doet, 1000€ voor 8m stof en 1000€ voor het herstellen van de zetels. Het zijn hoedanook onvindbare en hele goede “turbo”- of sportzetels van 1988 en het geraamte is nog goed natuurlijk. Passen niet alleen in een 924S …

                        Velgen zijn de juiste, enkel niet de juiste kleur. Zijn te vinden, maar dan ben je ff bezig. (Nietwaar Wes? 😉 )

                        Lak ziet er goed uit. Voor wie niet inzit met originaliteit, velgen zo laten, zetels goedkoop in grijs leer.

                        188k km valt allicht te bewijzen met alle meegeleverde documentatie. Voor een M44/09 (e.v.) motor is dat niet veel. Reken wel best op nieuwe tandriemen, rollen en waterpomp.

                        De brandstofleidingen vervang je waarschijnlijk best ook. Enkel het achterste deel brandstofleidingen voor de 924S of 944 is nieuw leverbaar. Als je het oorspronkelijk wil, kan je het nog tweedehands oplossen, maar het is zoeken en kost wat. Anders nieuwe metalen laten maken. Remleidingen zijn wel leverbaar.

                        Sportophanging zal wel dood zijn na die tijd. Kost ook weer wat. De oorspronkelijke M030 voorste veerpoten uit 1 stuk zijn niet meer leverbaar, voor andere transaxles m.i. trouwens ook niet. Iedereen zet patronen in, die zullen zich bij normaal gebruik even goed gedragen. Bij echt racen warmen de patronen vlugger op.

                        Kortom, zeker als de kosten meevallen een koopje.

                        0

                          Verdomme, juist een straalcabine aangeschaft. 😀
                          Amaaaaai, serieus prijskaartje.

                          0

                            Verdomme, juist een straalcabine aangeschaft. 😀
                            Amaaaaai, serieus prijskaartje.

                            0

                                  die staan al zeker een jaar te koop…..

                                  0
                                15 reacties aan het bekijken - 1,036 tot 1,050 (van in totaal 1,316)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.