Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5
- Dit onderwerp bevat 1,316 reacties, 123 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 1 maand geleden door
the stig.
-
MakerDiscussie
-
2 augustus 2015 om 00:18
Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!! -
MakerDiscussie
-
@ Wim: als ik nog eens in de buurt ben, kom ik zeker nog eens langs om jullie passie/werk te bewonderen.
Heb trouwens Timo nog kort gesproken, in Maastricht als ik me goed herinner ( toen ik stond te kwijlen naast
jullie project … :respekt: !
@Deepee ( en youyou ): Scherpenheuvel ga ik niet halen, andere verplichtingen waardoor ik niet tijdig
vanuit Zottegem kan aanwezig zijn. Btw:
“rapido” zou ik niet zeggen, is maar een SC ( cabrio uit 1983 ) omgebouwd tot flatnose.
“rosso” da’s wel de nagel op de kop, af en toe is ze ook wel een “ros” als ik de facturen van de laatste jaren
eens overloop, maar da’s snel vergeten als ik weer eens kan :driver:Tot later !
wat gaat de tijd toch snel :think: een 993 met een O plaat 🙄
http://img1.kapaza.be/desktop_images/51/518512101698768.jpgAttachments:[quote=”bruno935dpm” post=221388]Jaja, Wim, je hebt een goed geheugen.
[/quote]Dank je Bruno, en leuk je weer eens te horen hier. :up: :up:
En mooi dat je flatnose nog altijd hebt. :coolness:[quote=”bruno935dpm” post=221388]… Kom er helaas veel te weinig mee buiten, zal nog eens inschrijven voor een rondrit.
Kwestie van goede voornemens voor 2016 nu al te formuleren …[/quote]waarom wachten tot 2016 ? ik (en youyou) wil die rapido rosso wel eens live bekijken. ben je zaterdag namiddag in de buurt van scherpenheuvel ?
tja, ik ken de gewone modellen nog niet uiteen 😀 , laat staan de flatnose modellen, ik ben er wel voor te vinden, kan er blijven naar kijken zoals ik al zei :up:
Jaja, Wim, je hebt een goed geheugen.
Ik leef nog en mijn rode BdB brult nog steeds als vanouds met die DP.
Kom er helaas veel te weinig mee buiten,
zal nog eens inschrijven voor een rondrit.
Kwestie van goede voornemens voor 2016 nu al te formuleren …Voor de ( weinige ? ) liefhebbers toch een fotootje.
Bij RS-motorst staat/stond een rijze flatnose in de etalage. Prachtige Wagen.
En na 1,5 uur mijn hersenen gepijnigd te hebben weet ik zijn naam ook weer en was Bruno.
Maar of die hem nog heeft of niet is mij niet bekend.Zo ligt hier bij mij om de hoek (100mtr) in een garage al meer dan 8 jaar een originele flatnose compleet uit elkaar geschroefd.
Is met de eigenaar gesproken, maar doet hem niet weg en heeft ook de centen niet om hem door ons te laten restaureren en opbouwen, wel eerlijk als je dat toegeeft. :up:
Komt ooit nog wel eens in elkaar zegt hij, en ik denk dat dit nooit meer gaat gebeuren hem kennende. :engeltje:Juist Wim, die rode was een cabrio. nen DP motorsport als ik het goed heb
Ik zou ze irl eens willen zien, je komt ze toch niet tegen op de baan.enfin ik toch niet. 😀
Klopt en dat was een rode cabrio, is er indertijd nog met bijons op de zaak geweest.
Maar hier ook al een tijdje geleden dat hij zich gemeld heeft.Er is/was hier toch iemand op het forum die zo een rode heeft/had?
Nog eens ontmoet op ee vroemag…
Ice-T had vroeger ook een mooie pimped-up flatnose
waarom zie ik hier niemand met zulk model rijden? Er staat er eentje te koop en ik kan er echt wel blijven naar kijken.
wanneer een auto technisch of ecnomisch total loss is …….van je auto voor de schade en de wrakwaarde (de waarde na de schade)
………. na verkoop verzekering gerepareerd …. .zul je dus inderdaad een nieuw kenteken moeten aanvragen.Even een paar punten ge-quote van RDW na per total.
Dus krijg je een compleet een nieuw kenteken met bijbehorende kenteken, dus zonder vermelding van een 1 op plaat.
Bij gewone schade krijgt men die 1 niet en ook geen 1 op kenteken, dus wordt de auto gewoon gerepareerd.
Dus is het net zo belangrijk om te kijken/checken of deze in het verleden geen schade gehad heeft.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.