Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5
- Dit onderwerp bevat 1,316 reacties, 123 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door the stig.
-
MakerDiscussie
-
2 augustus 2015 om 00:18
Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!! -
MakerDiscussie
-
klopt, maar je zou tegelijk ontegensprekelijk bewijs hebben dat de auto een serieuze aanrijding heeft gehad aan de kop of staart 💡
ik herinner me al heel wat bijdragen op fora van bekende ongevalsauto’s die toch ongevalvrij te koop staan.
als zo’n maatregel in gans europa ingevoerd zou worden, dan zou dat heel wat fraude en slachtoffers kunnen voorkomen.[quote=”cabrio wim” post=221178][quote=”Ghost” post=221157]Dat de originele nummerplaat (beschadigt) vervangen is geweest door deze met de vermelding “1”
[/quote]Dil klopt niet William, als mijn plaat (1 of 2) beschadigt is/zijn en deze wil vervangen, neem ik mijn originele mee mat papieren en krijg ik ter plekke 1 of 2 nieuwe zonder 1 erop vermeld.[/quote]
Ja das eigenlijk logisch.
Je levert de oude immers in :happy:Gaan ervan uit dat de eigenaar zeer slordig was of nog erger, dat iemand ermee ging wild-rijden.
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=43655&p=1191151#p1191151
Gewoon een truukje om de prijs naar beneden te krijgen?
Doet een nieuwe plaat dan afbreuk aan de kwaliteit van de auto?
[quote=”Ghost” post=221157]Dat de originele nummerplaat (beschadigt) vervangen is geweest door deze met de vermelding “1”
[/quote]Dil klopt niet William, als mijn plaat (1 of 2) beschadigt is/zijn en deze wil vervangen, neem ik mijn originele mee mat papieren en krijg ik ter plekke 1 of 2 nieuwe zonder 1 erop vermeld.
Hoe zo, ik heb dat met mijn Alfa ook gehad toen ik hem kocht dat er een 1 opstond, en bij verkoop geen enkel probleem gemerkt bij koper, eerste nam hem gelijk mee.
Nummer krijg je ook als je het overschrijvingsbewijs kwijt bent, moet je nieuw aanvragen, en krijg je nieuwe platen en kenteken vermeld met 1.
Dit doen ze ook als je nummerplaat gejat is en gebruikt wordt op een auto van zelfde type en kleur, weten hun dat jij met dat eentje het niet bent.
Dus probleem zie ik niet. 💡[quote=”Ghost” post=221157]Dat de originele nummerplaat vervangen is geweest door deze met de vermelding “1”
Dit omdat de originele plaat verloren raakte of beschadigd werd.[/quote]Heb afgelopen weekend in NL gehoord dat dergelijke wagens (met n ‘1’ of’ ‘2’) zeer moeilijk verkocht geraken, gestigmatiseerd voor het leven :think:
Dat zouden ze hier ook kunnen doen, maar da’s te gemakkelijk, he…. liever dat ge 2 keer 2000 euro betaald voor uw gepersonaliseerde plaat. Daarom dat ik er nooit eentje zou kopen, veel te bang dat een of andere :censored: hem er voor de lol af haalt en ge zit me de gebakken peren.
Dat de originele nummerplaat vervangen is geweest door deze met de vermelding “1”
Dit omdat de originele plaat verloren raakte of beschadigd werd.Ik vind DEZE nog wel mooi precies, en toch niet te duur ?
Zal in Nederland wellicht wel maar ‘gebukt’ gaan onder zijn “1” vermelding in de nummerplaat ?!
Dankje mannen, op een half uur mijn dagdroom onderuit :sarcastisch
Ik ben dus echt naïef… Gelukkig ook heel blij met mijn 993 dus was het allemaal theoretisch. :salut:
dit is waar een forum zeeeeer goed in is :up:
Ontmaskeren van mensen die anderen een oor willen aannaaienzie Nederlands Porsche forum (ik dacht ook bij de koopjes)
commentaar van een van vorige eigenaars was alles behalve lovendCitaat van op pf.nl:
[quote=”Cloaca”][quote=”Porsche355″]1969 911E met open dak en RSR ombouw. 33.500,-
http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-e-1969-101019551.htm%5B/quote%5D
Tijdje niet gezien deze auto… moest even goed kijken… maar dit is mijn oude 911E… 😆
Verkocht in 2009 aan een Duitser…. hele slechte auto… van Kessel wilde hem destijds niet eens hebben… en dat zegt een hoop…
Bodem slecht gelast, niet symmetrische polyester achterschermen, torsiebuis achter verrot, etc etc…
Motor is een 2400cc 911T motor…. wordt gemakshalve niet vermeld…P.S. “komt na 10 jaar uit zijn berging”… Bull Shit…[/quote]
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.