Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5
- Dit onderwerp bevat 1,316 reacties, 123 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door the stig.
-
MakerDiscussie
-
2 augustus 2015 om 00:18
Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!! -
MakerDiscussie
-
http://www.2dehands.be/autos/porsche/911/porsche-911-carrera-4-look-259503685.html
:bounce: :puke: :wtf:
Volledig akkoord met de opmerking ivm vraagprijzen en werkelijk betaalde bedragen. Spijtig genoeg weet je zelden het laatste bedrag…
Dan vind ik dit wel interessant:
Oorspronkelijk vroeg ie 63000, toch dik erover gebaseerd op wat ik zo kan zien. Inderdaad blijkbaar want nu is de vraagprijs 53000. Nog altijd een serieus bedrag maar toch een grote bijsturing.
Ik zou zelf niet gaan kijken voor 63000 omdat ik te beschaamd zou zijn om een tegenbod te maken van pakweg 43000 om dan elkaar ergens ertussen te vinden…
[quote=”fdeville-new” post=219843][quote=”stefx911″ post=219695]Iemand die ik ken heeft 2 jaar terug zijn Vesuvio verkocht voor 55k… met slechts 50.000km op de teller… het gaat hard met de prijzen[/quote]
Vraagprijzen hé, ‘k wil het nog es zien dat iemand daar 100k voor geeft.[/quote]Idd, soms gewoon absurd.. iemand nog eens naar de prijzen van de 912 gekeken? 20k voor een absoluut wrak is geen uitzondering meer
[quote=”stefx911″ post=219695]Iemand die ik ken heeft 2 jaar terug zijn Vesuvio verkocht voor 55k… met slechts 50.000km op de teller… het gaat hard met de prijzen[/quote]
Vraagprijzen hé, ‘k wil het nog es zien dat iemand daar 100k voor geeft.het is niet omdat Porsche hem catologeert onder ‘classic’,voor wat olie betreft, dat zijn auto een prima belegging is zoals hij schrijft, t’is geen 996 4S of een turbo hé, een gewone 3.4 zie ik niet als een belegging, kan fout zijn maar denk het niet
hij schrijft: behoort tot de classic collection van Porsche :coolness: :loser:
deze stond bijna een jaar geleden te koop. Ik wilde de wagen eens gaan bekijken maar die was blijkbaar plots verkocht. Nu staat hij terug te koop, een beetje goedkoper, met net dezelfde advertentie. Lijkt me toch bizar…
[quote=”RS Evo” post=219694]
100K echter??? Maar dat is een andere discussie.[/quote]Hier alvast een alternatief voor 100k
Als dit zo blijft doorgaan durven we binnenkort met onsottos niet niet meer buiten komen :driver: ❓
Iemand die ik ken heeft 2 jaar terug zijn Vesuvio verkocht voor 55k… met slechts 50.000km op de teller… het gaat hard met de prijzen
Als je naar de eigen site van de verkoper gaat, zie je meer foto’s…
http://www.renescollectables.com/911/details/103/porsche-911-carrera-s-vesuvio
Ik weet nog toen de Carrera S werd voorgesteld, dat was met deze kleur. Prachtig gewoon, ik vraag me af waarom je ze niet meer ziet…
100K echter??? Maar dat is een andere discussie.
Bij onze noorderburen >> Porsche 944 automaat 1986, 156300 km.
http://www.speurders.nl/overzicht/page/2/porsche-944-automaat-bj-1986-153662101.html?sr_ab=0&no_qs=True&query=porsche+944Vraagt 3500€ , kan zeker voor 3000€ (staat vermeld op het 944 nl forum)
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.