Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5
- Dit onderwerp bevat 1,316 reacties, 123 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 4 maanden geleden door
the stig.
-
MakerDiscussie
-
2 augustus 2015 om 00:18
Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!! -
MakerDiscussie
-
Wel rare achterzitjes, en de versnellingspook is ook raar voor een 86, ziet er wel heel proper uit
http://trovit.autoscout24.be/details.aspx?id=278199248&p=9&culture=nl-BE
ne Amerikaan met 33 000 km ❓ ❓ ❓ raar ( hoeveel miles zou hij echt hebben)
maar het is inderdaad een zeer zeldzame,[quote=”Wout_RS” post=219474]Spons :what: Hoog tijd om eens het draadje te bekijken hoe was ik mijn auto :D[/quote]
soms hangt er dan ook echt heel veel zand op …
tja als je leder niet onderhoud gaat het altijd verkeerd. Ik vrees dat hij al die jaren niet te veel smeersel heeft gezien. Moest ik op zoek zijn awel deze ging ik zelfs niet bekijken, toch niet voor die prijs. Als je dan nog enkele k’s moet investeren om hem mooi te maken, dan denk ik dat er andere zijn die meer liefde hebben gehad.
Tijdens Zoute GP, zag ik al een cayman GT4 met amper wat km’s op en daar was de bestuurderszetel ook al serieus gekrakeleerd.
Dat vind ik al vreemd voor een nieuwe wagen.maar soit bij de 964 en dergelijke zouden deze toch nog van deftig materiaal moeten zijn dat ze aan die km-stand toch nog deftig moeten uitzien
[quote=”deepee” post=219330]welke zou je stellen in dit geval ?[/quote]
Eerste wat in me opkomt: maar een goeie 48,000 km maar toch dergelijke slijtage op bestuurderszetel ??? De mijn heeft net 130.000 km en de zetels zijn nog perfect nieuw. Zonder enige correctie.
Verder dat bruin onderdeel in de motorruimte: waarom is dat bruin ? En die gaten in de deuren, wat is dat voor iets ? Zitten daar normaal geen luidsprekers ?Amai, als je die prijzen ziet die ze durven vragen daarvoor, mss de mijne ook eens te koop zetten :think: :think: :think: rij er toch niet mee!!!
ik vrees aan de staat van de wagen te zien dat het niet “ofwel” maar “en” is…
zijn er nu echt mensen die geloven dat die maar 105000 km op de teller heeft staan, als je ziet hoe die erbij staat kan ik mij al inbeelden hoe goed die onderhouden is :loser:[quote=”stefx911″ post=219401]Voor die vraagprijs mag je er toch eens een spons over gooien alvorens foto’s te maken… imho
Aan de zetel te zien lijken de km’s me wat optimistisch… ofwel niet erg zorg gedragen…[/quote]
Versnellingspook zegt alles ongeveer
Ofwel heeft de wagen een pak meer kms 😐
Ofwel een goede indicator hoeveel liefde en zorg deze wagen gekregen heeft de laatste 25 jaar 😥Spons :what:
Hoog tijd om eens het draadje te bekijken hoe was ik mijn auto 😀
Voor die vraagprijs mag je er toch eens een spons over gooien alvorens foto’s te maken… imho
Aan de zetel te zien lijken de km’s me wat optimistisch… ofwel niet erg zorg gedragen…
[quote=”PhilippeM” post=219217]Mocht je buurman die wagen gaan bekijken wil ik mij gerust even vrijmaken om mee te gaan. Ik heb er genoeg gezien voor ik de mijne kocht :salut: Stuur maar een PB![/quote]
Iedereen bedankt voor de reacties, maar….vandaag kreeg ik een glunderende Pierre aan de deur: het is een witte Cayman geworden, aangekocht bij Passion911.
Een 2.7, bouwjaar 2009.
[quote=”fdeville-new” post=219316] … Die IMS lager wordt trouwens meestal vervangen te samen met de koppeling. Als de KM stand klopt dan zal dat dus nog niet gebeurd zijn…[/quote]
uit onderzoek blijkt toch dat er een duidelijk verband is tussen veel/lang stilstaan en IMS failure. is bij youngtimers met lage kilometerstand dan niet verstandig om dat rollement te vernieuwen lang voor de koppeling?
[quote=”fdeville-new” post=219316] … ‘k Zou me bij deze wagen eerder veel andere vragen stellen. [/quote]
welke zou je stellen in dit geval ?
Kent iemand deze, vind het raar dat ie nog niet weg is… http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-carrera-4s–996–weinig-kms–boite-100411252.htm
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.