Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

• Maker
    Discussie
  • Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
    Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!!

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 1,316)
    • Ziet er inderdaad nog zeer mooi uit, enkel aan de bekleding van de zetels zie je dat hij al wat langer meegaat. Allez… op basis van de foto’s toch

Wim

[quote=”Yellow Submarine” post=257520]

Een Club Sport voor zo weinig, wat wil je nog meer? Wacht eens even, hoeveel kilometers, echt?[/quote]

Is toch mooi, en snap dan niet dat deze zo goedkoop aangeboden wordt.

Van deze weet je tenminste dat er geen achterstallig onderhoud op zit, anders haal je deze km stand niet.
        En dat zegt genoeg over de sterkte van de motor, maar ook dat de techniek van deze Porsche in orde is. :up: :up:

Ben niet echt fan van dat licht goud, maar over kleuren en smaken….
          Wel de juiste opties precies :up:

968 CS voor 24.950€

Een Club Sport voor zo weinig, wat wil je nog meer? Wacht eens even, hoeveel kilometers, echt?

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=251465445&sentBySearchOrder=true&utm_source=SavedSearchAgent&utm_medium=Email&utm_campaign=EmailLink&utm_content=2014-28

Hier zijn we er nog eens mee :happydance:

Gezien juiste opties, een scherpe (winter?) prijs voor deze Porsche Approved Spyder

Blijft een van de leukste Porsche zowel voor korte ritjes als tripjes naar de vakantie bestemming :first:

https://www.autobedrijf-nvd.be/

Is er nu echt niemand die ervaring heeft met deze handelaar?

Ok, dus, de 964 WTL en Turbo hebben standaard een Sperrdifferentieel en ook mogelijk als te bestellen optie op de 964 C2’s.

Hebben de 4’tjes (incl de Jubi) dan niks aan een sperrdifferentieel, is dat overbodig door de 4WD?

optie code M220 op C2

vraagje aan de kenners!

Welke 964’s beschikken wel/niet over het M220 sperrdifferentieel dan?

Is dat afhankelijk van wanneer ze gebouwd zijn of van het type of …?

Je bent mijn schat! :up:

Had er iemand mijn naam geroepen???

Maar goed dat je je herpakt bij het schrijven want inderdaad van zwarte auto’s moest ze niet veel hebben… maar … en toen kwam er eentje voorbij gereden met een Carnewal uitlaat en heb ik haar eventjes niet verstaan … maar het eindigde met “die kunnen toch altijd iets meer …”

Groeten uit Lima… als je naar mijn responstijd kijkt toch wel vlakbij :wtf:

Die op PF NL is me al eerder getipt. Eigenaar is André Poortman te Apeldoorn. Ik heb hem juist een e-mail gestuurd.

Het is wel een zwarte. Daar is mijn halve niet gek op Even herfraseren want als Sensa meeleest loopt het weer fout: mijn echtgenote houdt niet zo van auto’s in zwarte lak.

Zijn relatief zeldzaam M220 964 of 993

Dat probleem heb je al niet bij een C4 :mrgreen:

Luc, die mist de begeerlijke M220 …

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 1,316)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.