Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

• Maker
    Discussie
  • Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
    Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!!

15 reacties aan het bekijken - 1,186 tot 1,200 (van in totaal 1,316)
    • amaai ni, ik denk aan dezelfde kleur als roest maar het hangt aan de knikker 😀
      Gelukkig dat hier mensen zijn met een olifantengeheugen :up:

Wim

En er zit nog zichtbaar roest aan. :happy:

[quote=”luc993cabrio” post=217520]Stond begin dit jaar nog te koop voor de helft van de prijs en toen eigenlijk een wrak :wtf: :wtf: :wtf:
          Ben eens benieuwd wat ze aan gedaan hebben.
          http://www.aecars.be/nl/detail_porsche-911—964-carrera-2-targa—leder—ful-history—belgian-car—197048-km—-5-1992-cobaltblauw-_2694.aspx%5B/quote%5D

De eerste post van deel 5 van de koopjes, gaat over deze wagen als ik mij niet vergis
          [i]”Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
          Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!! “[/i]

Die wagen heeft aan 30-35k een hele rits handelaars afgewerkt begin dit jaar, steeds met de ontplofte airbag.
          Dan bij een particulier welke na een tijdje de handdoek in de ring heeft gegooid, ook nog altijd met de ontplofte airbag.

Wat hebben ze er aangedaan?
          – de airbag vervangen :mrgreen:
          – de wagen ongevalvrijgemaak (rode bumper + airbag ontploft = ongevalvrij 😈 )
          – roest weggetoverd :censored:
          – interieur opgekuist, misschien ❓ opvallend weinig foto’s
          Alvast geen nieuwe achterlichten / balk gestoken lijkt mij. :think:

Wie echt 70k aan een Targa wil geven, ik heb er eentje staan welke werkelijk roestvrij is. Ongeveer de helft van de kms gebold heeft, met nieuwe lichtbalk en zoveel meer. Interieur is zelfs als nieuw en droog :ass: :engeltje: Airbag is nog origineel 😉
          En ja, als het echt moet, kan het zelfs voor een flink stuk minder dan 70k :drink:

Zien me er nogal speciaal uit :think:

Ik heb al 4 setjes velgen anders had ik er deze misschien wel bijgenomen. :lekker:
              EBAY

Stond begin dit jaar nog te koop voor de helft van de prijs en toen eigenlijk een wrak :wtf: :wtf: :wtf:
                Ben eens benieuwd wat ze aan gedaan hebben.
                http://www.aecars.be/nl/detail_porsche-911—964-carrera-2-targa—leder—ful-history—belgian-car—197048-km—-5-1992-cobaltblauw-_2694.aspx

Koopjes vinden is idd moeilijk
                  Indien ze op net komen, is het kwestie van uren

Ik heb de laatste maanden al 2x gehad dat er een prijs was afgesproken telefonisch en tegen dat ik de wagen ging bezichtingen was hij ofwel 60% duurder geworden ofwel niet meer te koop (let wel; niet verkocht aan een ander, maar toch maar zelf bijgehouden door vorige eigenaar) :what: :bounce:

Een andere keer was de prijs laag voor de beschrijving maar was de beschrijving wel uitermate optimistisch
                  Bv:

• ‘Volledig onderhoudsboekje’ => ingevuld van 1992-1998 en dan niks maar ook niks meer
                  • Wagen werd geadverteerd met 135.000. toestand van de wagen was eerder 235.000; teller stond op 35.000
                  • Zeer goede staat wou in feite zeggen: niks werkte; noch de airco; noch de zetelverstelling; noch de ruiten en daarboven op een hoop parasiet reacties op de aandrijving
                  • :loser: :loser:

Ik heb de WTL van een vriend helpen verkopen en die staat nu in een garage onder een doek te wachten op godot bij een nieuwe eigenaar. Koopjes zijn al even gedaan.
                    En er wordt een pak meer van eigenaar gewisseld zonder dat ze op de zoekertjessites terecht komen.

Op autoscout.de staan er 3 momenteel, maar geen koopjes btw …

zocht hier niemand eentje?
                        op ebay.de als je 964 intypt staat er een wtl te koop, krijg de link hier niet gepost voor de één (ik) of andere reden

[quote=”Bones” post=216689]Ik ben op dit moment niet op zoek maar de 944/968 heb ik altijd zeer mooi gevonden en ooit wil ik er wel eens een in de garage hebben staan. Dus kijk ik af en toe eens op het web en gisteren kwam ik deze tegen. Ik draaide het VIN even door scouser’s vin-decoder en het blijkt een echte CS te zijn.

Hij heeft veel kilometers maar lijkt in prima staat en dus is mijn vraag of deze prijs realistisch is. Als ik naar de markt in Europa kijk, dan denk ik van wel. Ik ken eigenlijk nog niets van de transaxles, dus misschien een domme vraag. Wat heeft zo’n CS dan tov van een gewone 968 om die prijs te rechtvaardigen (lichter, sportieve aanpassingen, beperktere oplage, …)[/quote]

Mocht er iemand nog een mooie CS zoeken, hier is er nog een blinkend exemplaar

http://www.automobile.fr/Voiture/x/vhc:car,cnt:,pgn:0,pgs:0,srt:,sro:,dmg:/pg:vipcar/215991194.html

In feite net dezelfde als de mijne, dus wel met M220
                          Alleen heeft de mijne nog een nieuwe (dure 😕 ) M030 ophanging en werden de stoffen standaard stoelen 381/382 vervangen door kuipjes (Sparco) ipv door lederen stoelen (met de brede wangen had nog leuk geweest, maar deze standaard lederen stoelen zijn mijn inziens wat fout in CS :what: )
                          Best van al, de mijne mag je voor flink wat minder meenemen! :happy: :driver:

Soms moet je je hart gaan volgen.
                            Zoals sommigen weten ben ik redelijk hard betrokken bij een youngtimergarage.
                            Met de jaren heb ik een klein netwerkje opgebouwd die mij regelmatig auto’s doorstuurt of ik daar geen koper voor weet. Tot nu toe heb ik dat op een laag pitje af en toe wel es gedaan en regelmatig ook de boot afgehouden.
                            Wat moet je dan gaan doen?

Dan is het tijd om het op een professionele manier te gaan aanpakken.
                            Op dit moment nog zonder visitekaartjes, site of facebook.
                            En tot nader order ook enkel in bijberoep.

Transaxels daar heb ik mijn hart aan verpand en verder heb ik voor de exclusievere modellen altijd al een zwak gehad.
                            Mocht er iemand zijn die op dit moment op zoek is naar een 993 turbo of een 959.

typ eens op joetjoep “driften” in gecombineerd met dubai, quatar, uam of een andere oliestaat.
                              hopelijk zijn een deel van die 120 dkm niet gereden tijdens zo’n street party ?

iemand zin in een 911 van 2012 met 120 k km op

http://www.autogespot.com/for-sale/porsche-2012-porsche-carrera-911s/1439

je moet er wel om naar dubai….

prijs : 23.000 euro.

http://www.2dehands.be/autos/porsche/911/porsche-911-3-0-targa-eu-256754456.html

eigenlijk een goede prijs voor die wagen. Zeker als de motor volledig gereviseerd is!

15 reacties aan het bekijken - 1,186 tot 1,200 (van in totaal 1,316)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.