Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5
- Dit onderwerp bevat 1,316 reacties, 123 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren geleden door the stig.
-
MakerDiscussie
-
2 augustus 2015 om 00:18
Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!! -
MakerDiscussie
-
Heb die auto hier al meer zien rijden. Denk dat hij wel aan opfrissing toe is :coolness:
Idd
Maar geen telefoonnummer…
Recente plaat…
Tja, zal wel iets aan de hand zijnDit lijkt mij een koopje
http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-911-carrera-cabrio-g50-99831388.htmwaarom? de prijs stemt niet overeen met het model zeker :think:
de 4S is pas gebouwd vanaf ’95 en had 286 Pk.http://www.leboncoin.fr/voitures/858808823.htm?ca=7_s
Gene Magnus :engeltje: , maar wel een proper bakske :up:
Tx DST, voorlopig is het maar gezonde nieuwsgierigheid en heb ik geen concrete plannen. De misses plant nog wat verbouwingen in huis en dat gaat op dit moment voor :engeltje:
Anderzijds…. hij staat natuurlijk maar op enkele kilometers van huis, dus misschien ga ik wel eens kijken. Ik versta uit jouw post dat je deze ook al bekeken hebt? Als ik het goed begrijp heeft hij dus niet de M030 optie, maar enkele de betere remmen hiervan. Werd de M030/220 optie ook niet vaak achteraf toegevoegd? En als je dat zou willen doen, dan is dat waarschijnlijk een dure grap?
[quote=”deepee” post=216693]een CS is idd een beperkte uitgave met de filosofie “pay more to get less” om de verkoop te boosten.
stuur eens een PB naar eigenaren als DST of Godspeed ofwel kan je HIER eens rondneuzen[/quote]Verkoop boosten dat klopt maar bij mijn weten was een clubsport goedkoper dan een gewone in aanschaf?
Dat dit een CS was is al duidelijk op de foto’s
Of het een ‘echte’ CS is, hier zijn de meningen over verdeeld. :wtf:
Qua vin number & looks is dit een CS, dus een van 1500
Deze wagen staat op een gewoon sportonderstel en rijdt al wat strakker dan een standaard CS en heeft weinig opties, dus waarschijnlijk wat gewichtsvoordeel.
Maar voor de ‘kenner’s heeft een ‘echte’ CS wel de M030/220 opties :lekker: , welke hier ontbreken. :what:De CS met M030/220 zijn nog veel zeldzamer (ik schat dat er een +/- een 400 CS deze M030/220 af fabriek hebben – vb. MJ 1994 heeft slechts 1 op 5 deze opties, bij de eerste modeljaren, misschien wat meer), en daarom ook zeer gegeerd en een pak duurder.
PS: En het zijn ook deze M030/220 versies welke maakten dat de 968 CS de ‘drivers car’ van begin jare negentig werd. :driver: :driver:Prijs zou correct zijn mocht het een M030/220 versie zijn (of scherp wanneer de M030 ophanging werd vernieuwd aangezien deze na 120-130k er wat begint door te zitten en kostprijs van een M030 ophanging is hoog, zowel in stukken als in werkuren).
Gezien hij deze niet heeft, is de prijs voor deze wagen volgens mij wat aan de hoge kant. :engeltje:
Als ik mij goed herinner, heeft ie ook nog wat achterstallig onderhoud enz, maar best ff zelf checken, ben er niet zeker van. ❓ ❓
Met de kanttekening dat de dure prijzen van vandaag, de marktprijzen van morgen en de koopjes van overmorgen zijn. Maw als ie kan wachten, is de onderhandelingsruimte beperkt. :popcorn:Indien je geïnteresseerd bent in een CS, ga zeker eens kijken, zonder M030/220 rijden ze ook echt super hoor. :up:
een CS is idd een beperkte uitgave met de filosofie “pay more to get less” om de verkoop te boosten.
stuur eens een PB naar eigenaren als DST of Godspeed ofwel kan je HIER eens rondneuzenIk ben op dit moment niet op zoek maar de 944/968 heb ik altijd zeer mooi gevonden en ooit wil ik er wel eens een in de garage hebben staan. Dus kijk ik af en toe eens op het web en gisteren kwam ik deze tegen. Ik draaide het VIN even door scouser’s vin-decoder en het blijkt een echte CS te zijn.
Hij heeft veel kilometers maar lijkt in prima staat en dus is mijn vraag of deze prijs realistisch is. Als ik naar de markt in Europa kijk, dan denk ik van wel. Ik ken eigenlijk nog niets van de transaxles, dus misschien een domme vraag. Wat heeft zo’n CS dan tov van een gewone 968 om die prijs te rechtvaardigen (lichter, sportieve aanpassingen, beperktere oplage, …)
JANIS JOPLIN LYRICS
“Mercedes Benz”
Oh Lord, won’t you buy me a Mercedes Benz ?
My friends all drive Porsches, I must make amends.
Worked hard all my lifetime, no help from my friends,
So Lord, won’t you buy me a Mercedes Benz ?Oh Lord, won’t you buy me a color TV ?
Dialing For Dollars is trying to find me.
I wait for delivery each day until three,
So oh Lord, won’t you buy me a color TV ?Oh Lord, won’t you buy me a night on the town ?
I’m counting on you, Lord, please don’t let me down.
Prove that you love me and buy the next round,
Oh Lord, won’t you buy me a night on the town ?Everybody!
Oh Lord, won’t you buy me a Mercedes Benz ?
My friends all drive Porsches, I must make amends,
Worked hard all my lifetime, no help from my friends,
So oh Lord, won’t you buy me a Mercedes Benz ?That’s it!
😈 :engeltje: 😈
[hide]zijn we niet wat te oud om te dagdromen over de sint die gaat langskomen met matchbox of barbie[/hide]
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.