Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 5

  • Maker
    Discussie

  • luc993cabrio
    Deelnemer

      Ben die ook al gaan bekijken, ikzelf noem dit een 964 wrak, overal roest, rode voorbumper die overspoten is, airbag die afgegaan is, water onder de achterzetels enz…
      Als ge veel wil investeren moe je den deze zeker kopen!!!

    15 reacties aan het bekijken - 1,276 tot 1,290 (van in totaal 1,316)
      • Hopla
        Nog zo eentje

        http://suchen.mobile.de/auto-inserat/porsche-968-krefeld/212727455.html?utm_source=Criteo&utm_medium=display&utm_campaign=gebrauchtwagen_lowerfunnel#

        Weer niet de originele buckets
        Weer geen melding van M030/220

        En nog een kooi in gevezen

          Kom maar eens af :sarcastisch

          Niet om dit :what: maar om dit :driver:

            hendrik914 => :respect2:
            DST => :what:

            Aaw!

            Maar nu ff volhardend in de boosheid, je kan dus ook je standaard 968 strippen, 20 mm verlagen, wat afregelen …
            … et voilà!
            Nee?
            AAW!

              [quote=”icepo” post=213021]De cs is een rijdersauto, een gemiddelde liefhebber zal het verschil niet opmerken bij gewoon straatverkeer.
              Het is net zoals de één zijn gsm 16gb opslagruimte heeft en de andere 64gb. Leuk maar je moet het effectief gebruiken om te weten dat je er een voordeel mee hebt. [/quote]

              Sorry, mannen opnieuw niet akkoord
              Je voelt het verschil vanaf de eerste meters en niet enkel op de limiet
              Zelfs bij deze zonder M030
              Try one out, and you’ll know what I mean. :driver:
              Natuurlijk zijn de ‘gewone’ 968 rijders ook al dik tevreden :drink:

              Soit, ff terugkomend op de prijs van een ‘echte’ cup en dit is dan nog een van de eerste (dus nooit 300pk origineel)

              http://suchen.mobile.de/auto-inserat/porsche-944-turbo-cup-bj-1986-markenpokal-rarit%C3%A4t-k%C3%B6ln/213711779.html?lang=de&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES

                De cs is een rijdersauto, een gemiddelde liefhebber zal het verschil niet opmerken bij gewoon straatverkeer.
                Het is net zoals de één zijn gsm 16gb opslagruimte heeft en de andere 64gb. Leuk maar je moet het effectief gebruiken om te weten dat je er een voordeel mee hebt.

                Dit gezegd zijnde gaan we es wat stiekem reclame maken voor de verkoop van wat transaxles van mij.
                Een grijze 924 carrera gt
                Een grijze 944 turbo en een rode 944 targa.
                En ook nog wel een oude relatief snelle station wagon met nog een beetje werk aan maar daarvoor mss es een pm sturen.
                Allemaal voorzien van 4 banden, een stuur en goed onderhouden.
                Verkoop wegens wilde plannen iets met luchtkoeling of opnieuw iets transaxles(maar daarover later meer)
                Er zijn er nog die ik nog niet heb gehad…

                  Niet echt akkoord

                  Het is algemeen geweten dat de CS gewoon beter reed dan de gewone 968, ook met de ‘basis’ sport ophanging
                  De ‘standaard’ CS had inderdaad maar enkele kleine fine-tunings maar het verschil is voelbaar.
                  In de basis was de 968 ook al (marginaal) beter dan de 944, logisch was het was een flinke doorontwikkelde 944

                  M030 was idd een optie en blijkbaar weinig aangevinkt.
                  Vandaar dat er slechts 1/4de CS-jes met deze optie (inclusief M220 aka LSD) besteld zijn (dus +/- een 400ex)
                  De CS-en met M030 hadden een ongeziene wegligging begin jaren 90 en deden het op circuit ook zeer goed.
                  Vandaar dat het vandaar dan ook zo goed als onmogelijk is om een zuiver exemplaar met af fabriek M030 te vinden.
                  Maar zoals ik al zeg, deze blauwe lijkt mij geen van de 400 te zijn, dus in feite (te) duur

                  Deze turbo cup was dan weer wel pure marketing want dit het is slechts een specifiek uitrustingsniveau van de Turbo S voor de franse markt
                  (opletten: niet te verwarren met de franse Cup cars welke door af-fabriek / Snobeck geprepareerd werden voor de Cup-races = zie website Asarus.com).
                  Wel uitgerust met de M030/220 maar zonder het gewichtsverlies e.d
                  Ok, zeer leuke wagen en misschien maar 200ex met de rode batch maar in totaal zijn er dan wel weer een 1.635 TurboS/Cup gebouwd of zelfs 5.423 250pk turbo’s. Dus op de batch na veel minder zeldzaam.
                  Gewoon voor de rode batch Cup is 35k wel (te) veel volgens mij. Had het een ‘echte’ Cup geweest had ik hem al in mijn garage staan aa deze prijs.

                    968 CS was imo gewoon een goedkope uitvoering en veel marketing, m.i. kon je enkel mits bijbetalen M030 krijgen. Die 944 Turbo Cup iig imo meer waard.

                      Wagen is mogelijks nog in topstaat

                      Maar geen originele kuipjes volgens mij
                      Ook geen melding van 030/220
                      Dus nog een halve nep CS ook

                        Amai wat een prijsstijging voor de 968 CS!

                        Ik weet nog dat ik Maastricht eentje stond te bekijken begin dit jaar voor een goeie 30k.
                        En in mezelf vloekte waarom ik niet vroeger eentje had gekocht.

                            zijn er maar een 20 tal van te koop in heel Europa
                            de 4S en dan de cabrio
                            :drink:

                              Idd mooi ‘koopje’!

                                996 4S brede kont! :respect2:

                                Midnight blue! Top kleur

                                en cabrio.

                                Perfecte combo in mijn ogen!

                                    http://ww3.autoscout24.fr/classified/275761567?smid=fr-vm-searchsubscription-offers&rtmsg=fr-vm-searchsubscription&

                                    Weinig uitleg
                                    Maar motorke heeft blijkbaar nog niet veel gelopen, ziet er toch nog proper uit :popcorn:
                                    Over de velgskes is te discussieren, maar als het stoor makkelijk op te lossen

                                  15 reacties aan het bekijken - 1,276 tot 1,290 (van in totaal 1,316)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.