Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 6

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 6

• Maker
    Discussie
  • Overspoten in andere kleur…
    Spijtig, anders idd ne propere

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 422)
    • Porsche 964 911 964 C2 Schaltgetriebe Airbag 1.Hand BRD

Propere zwart/zwarte 964 met 297.000 km voor 41.000€

0

Ziet er zeer netjes uit zo te zien… !

Never ending colour combo & open dak !

0

https://www.autoscout24.be/fr/offres/porsche-928-5-4i-gts-essence-noir-15332b4b-dae3-7810-e053-e250040a551d?cldtidx=19

Koopje voor een GTS

Wagens zijn gebouwd om veel kilometers te doen, dus dat zou niet mogen afschrikken

En het is een 1992, welke moeilijk te vinden zijn

Mocht ik er nog gene hebben, zou ik toch eens gaan zien zijn

0

RijkswachtPorsche te koop
            https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170803_03000514

De rijkswacht gebruikte hem in de jaren zeventig voor interventies op de Vlaamse snelwegen, maar nu kan u hem bemachtigen. Als u de klassieke Porsche 911 (type 2.4S Coupe) wil, moet u wel 291.124 euro betalen.

De Porsche 911 was “actief” tussen 1973 en 1976 en was een van de twintig luxewagens waarover de rijkswacht toen beschikte. “Dit is geen kopie, maar een echte voormalige wagen van de Belgische politie”, staat te lezen in het opmerkelijke zoekertje. “De wagen werd gebruikt bij achtervolgingen. Hij deed weinig kilometers, maar die kilometers die hij deed, deed hij snel. Hij loopt ook nu nog altijd perfect.”

Voor de liefhebbers: de originele 2.4E-motor werd in augustus 1979 vervangen door een 2.4S-exemplaar. “Bij de wagen krijg je ook nog enkele originele rijkswachtuniformen en -attributen die de rijkswachters tijdens hun dienst gebruikten.”

Hoewel het om een meer dan 40 jaar oude politiewagen gaat, is het voor de koper “perfect legaal” om ermee rond te rijden. “De Porsche is voorzien van Belgische registratiedocumenten”, aldus de onbekende verkoper.

Ook bij de federale politie weten ze niet wie achter de verkoop zit. “En we gaan dat ook niet onderzoeken”, zegt woordvoerder Guy Theyskens in Het Laatste Nieuws. “Want hier gebeurt niets illegaals. Dit is geen politievoertuig meer. Je mag het uniforme zelfs aandoen als je ermee rondrijdt.”

0

[quote=”vandamme” post=270114]Open dak , geen targa dak

Porsche heeft het nooit een targa dak genoemd,
              En het lijkt ook helemaal niet op Targa daken zoals bv 914 of 911 hebben.
              Targa dak is een uitneem baar dak dat je dan open ruimte van deur tot deur geeft
              Met een rollbar achter de chauffeur.[/quote]
              Misschien toch een beetje kort door de bocht hé. Wat is dan een 996, 993 of 997 Targa ? ‘t Staat er dikwijls zelfs op geschreven op de motorkap.
              Ben akkoord dat een targa in mijn ogen ook is zoals je beschrijft. Porsche ziet (zag) dat in de jaren 2000 toch lichtjes anders. Maar de laatste jaren zijn ze terug op het goede pad wat dit betreft 😀

0
              123

dash op die 924 is wel licht gescheurd volgens verkoper.
                het blijft een heel mooie auto , maar als ie ook nog eens gaaf dash had gehad, ik was er meteen om gereden. Dat zou gewoon een unicorn geweest zijn voor die prijs.

0

[quote=”vandamme” post=270119]99.9 %

hehehe, nja, ik ben geen meeloper hé :happy:[/quote]

:respekt:

0
                  123

99.9 %

hehehe, nja, ik ben geen meeloper hé :happy:

0

Yep, maar 99,9% van de mensen noemt het ondertussen een targa dak
                      Verschil met een traditioneel open dak is toch wel dat je het dak er uit kan nemen
                      Is ook veel groter dan een open dak van bv een even oude 911 of 964

Voor mij dus targa :what: get over it :engeltje:

Ik heb 2 gesloten 968jes en ik mis wel degeljk het open air gebeuren ( en niet allen bij weer zoals de laatste maanden )
                      Niet zo bij mijn 944 targa’s. Ze lekken wel niet en werken wel degelijk :coolness:

Dit gezegd zijnde deze wagen lijkt mij idd wel de moeite om eens te bekijken als je in de markt bent voor een TA-ke

0
                      123

Open dak , geen targa dak

Porsche heeft het nooit een targa dak genoemd,
                        En het lijkt ook helemaal niet op Targa daken zoals bv 914 of 911 hebben.
                        Targa dak is een uitneem baar dak dat je dan open ruimte van deur tot deur geeft
                        Met een rollbar achter de chauffeur.

Ik had vroeger een open dak op mijn 924 en eerlijk gezegd, tenzij je rookt heb je er niet veel aan omdat de voorruit zover na achteren komt en je het dus niet echt boven je ogen open ziet met zoeen 9×4 open dak
                        Je hebt hoogstens iets meer wind en zon in je nek.. that’s it.

Het gedoe met het mechanisme en lek vrij houden op 9×4 open daken vind ik dan de moeite niet waard, en geen opendak vind ik dan gewoon een meerwaarde, das al minder kans op nat interieur en/of roest.

Als ik niet mijn bonus al had opgesoupeerd aan garage tools en een nieuwe achterdeur voor mijn huis.
                        Ik denk dat ik al morgen richting NoordHolland was gereden voor deze.

0

Mooie kleur alvast
                          Mist wel een targa dakje

0
                          123

https://www.2dehands.be/autos/porsche/924/porsche-924-2-0-1980-origineel-441080453.html

Dat ziet er echt wel een mooie 924 uit, buiten en binnen.
                            afgezien van die gescheurde stoelen, die makkelijk te vervangen zijn , zie ik een auto met smetteloze lak, proper interieur, dash ziet er ook goed uit (na tevragen) en zelfs de motorruimte ziet er geweldig uit.
                            Voor die prijs kun je eigenlijk niet sukkelen en is de vraag gewoon of hij in ‘t echt er ook zo uit ziet.
                            De beschrijving doet vermoeden dat het wel eens zou kunnen kloppen.

0
                            123

Ben deze hier gaan bekijken , heeft nadien zijn prijs 400 euro gezakt , lol.

https://www.facebook.com/marketplace/item/197029064328435

“Draaid rijd goed mooi motor geluid
                              Heeft nieuw laagje verf nodig maar rijd keurbaar laatste keuring oldtimer 2016
                              Zo meenemen of oldtimer gekeurd mogelijk mits meerprijs 9400 oldtimer gekeurd
                              Leuke oldtimer voor deze zomer met open dak mee rond te rijden.
                              Begische inschrijving en keuring
                              Leuke wagen met stijgende waarde”

het is een ex amerikaan die al langer in Belgie is
                              Geen gelijkvormigheids attest, dus nieuwe keuring.. hmm hangt af van het keuringsstation denk ik wat ze er van gaan zeggen?

Dat mooi draaien is onzin, hij blijft niet lopen na het starten
                              je moet gas blijven geven en na 5 minuten valt hij nog altijd stil

Schakelt, maar koppeling is nogal zacht al kan het aan mij liggen, als je net verse Cayman reed met harde koppeling , ik weet het niet, misschien beelde ik met dat in.
                              meer dan 2e heb ik niet geprobeerd omdat de motor te zwak liep.

Remt maar matig.

vinyl aan targa bar bubbelt.
                              stoelen en interieur is matig/ok

dat van de verf is ook beetje optimistisch, hij heeft geen nieuw laag je nodig, hij moet blank gezet worden want er zitten al te veel laagjes verf op en ze hechten niet goed aan mekaar.

Motor is helemaal vettig, lekt op 3 plekken of zo.
                              eletrical gremlins zoals <> indicators die aan blijven als je pinkers niet werken, toeren tal klok die niet goed werkt.
                              nu ja, electricals zijn niet zo lastig op deze eenvoudige autootjes. das geen big issue.

kortom,
                              motor revisie
                              injectie revisie
                              remmen reviseren
                              auto demonteren
                              eletriek eens nazien
                              blank schuren
                              en her primen en spuiten.

Er zal ongetwijfeld links en rechts nog wat roest opduiken, al is de kas best wel redelijk hard,
                              in de hoeken van de motor ruimte kon ik enthousiast vlieg roest vinden en de achterste motor ruimte had het klassieke roest met beginnende punt perforaties

Voor iemand die zin heeft in een projectje zou die auto voor een 4500 een goeie deal zijn, maar die verkoper, die is handelaar , en wil duidelijk meer voor deze auto in toch wel mindere staat dan hij adverteert.
                              9000 lijkt me gewoon te veel , die auto heeft 10000 kosten en dan heb je een ok rijdende auto die hoogstens 20 waard is.
                              En met 10000 kosten zul je heel veel zelf mogen doen zoals afschuren demonteren en reviseren.
                              spuiten kun je in die prijs nog uitbesteden, maar al de rest moet je echt zelf gaan doen of het kost veel meer dan 10K.

maar goed, hij heeft er na mijn feedback 400 euro af gedaan, dus nu is het een koopje zeker?

0

[quote=”bccars” post=270026]Mmmmm Yellowsub. Ziet er niet verkeerd uit ! Gele wrap erover, velgen donker laten spuiten en klaar. Enige waar ik zou achter informeren is of hij PASM heeft of niet, hij lijkt me wat hoger te staan dan normaal ?

DE vraag is wat mij betreft, hoeveel is het prijsverschil met een Carrera T ?[/quote]

PASM is standaard op de 991.2 (PASM+sportvering is optie op de S en standaard op de T). Maar ik ga me voorlopig onthouden en mijn 981 braafjes afschrijven tot en met 31/12/2018! Trouwens begint mijn wederhelft tegenwoordig raar te doen wanneer ik een vervanging suggereer voor 2019… 😥 😥

Maar het is wel een perfecte 911 op de kleur na! Ik zou gewoon een aftermarket PASM sportvering laten steken. De velgen houden voor de winter en leuke 19″ kopen voor de zomer. En liever geile mat gele R-strepen dan een hele gele wrap denk ik. Of in een Clubsport thema bestickeren. Turbodruk een beetje aanschroeven… Maar het wijf wil niet mee!!

911R black met gele streepjes:

En neen: het kan me geen bal schelen dat het een fake R zou zijn. Er rijden zo veel fake Porsches rond..

0

Geen Sport Chrono! Maakt echt wel een verschil bij een manuele:driver: :driver: :driver:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 422)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.