Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 6

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 6

• Maker
    Discussie
  • Overspoten in andere kleur…
    Spijtig, anders idd ne propere

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 422)
    • Simpele rekensom. Eennieuwe T kan je kopen inDuitsland voor ongeveer 110k gemiddeld

Mmmmm Yellowsub. Ziet er niet verkeerd uit ! Gele wrap erover, velgen donker laten spuiten en klaar. Enige waar ik zou achter informeren is of hij PASM heeft of niet, hij lijkt me wat hoger te staan dan normaal ?

DE vraag is wat mij betreft, hoeveel is het prijsverschil met een Carrera T ?

991 bj 2017

Iemand deze al gezien op 2dehands.be? 70 + BTW. Kuipstoelen en meer lekkers.

Volgens mij is die tijd al enkele jaren voorbij. Beetje geluk en de juiste man op de juiste plaats is nu nodig denk ik.

Die nieuwe oldtimer wetgeving doet er geen goed aan, dat is vanzelfsprekend.
            Het probleem stelt zich voor de mensen die een oldtimer porsche gekocht hebben om enkel en alleen te verdienen. Als het dan niet lukt om hem binnen aanzienbare tijd verkocht te krijgen moet je ofwel zelf je er plezier aan beleven ofwel zakken in prijs.

Verkoop van deze wagens in belgië word nu alleen nog maar moeilijker. je kan dan alleen maar hopen op een gekke duitser ofzo …

Of de moment om koopjes te doen echt op komst is denk ik niet.

Een glazen bol is er spijtig genoeg ook al niet.

de tijd dat zotte prijzen betaald werden is voorbij, alle overgeprijzde wagens blijven gewoon te koop staan, voor zij die dachten snel geld te verdienen omdat er het logo van porsche of een ander luxe merk opstaat en er nu nog mee zitten wordt het ofwel verkopen met verlies of doorverkopen aan de prijs die ze zelf betaalden, de nieuwe oldtimer wetgeving is voor hen ook een vergiftigd geschenk geweest :salut:

het moment om koopjes te doen is op komst :happydance:

[quote=”Woefke944″ post=267904]Ik zal dan ook onmiddellijk m’n steentje bijdragen :

S2 Cabrio

staat al een tijdje te koop maar is zen geld wel waard als hij mooi en goed is vind ik; zou het iets met de kleur te maken hebben ?[/quote]
                Staat ondertussen nog altijd te koop. Dus niet zeker of hij “zen geld” wel waard is… . De waarde van een oudere wagen is doorgaans wat een zot (dixit mijn vrouw) er wil voor geven. Variabiliteit is de toestand en hoe gehaast de koper en verkoper zijn. Ik merk toch op dat de 944 cabrio’s die te koop staan, toch niet snel verkocht geraken aan de prijzen die tegenwoordig gevraagd worden. Hoewel ik ze zelf ook van de mooiste cabrio’s vind (en er zelf één gehad heb), zou ik er zelf toch geen 18k+ voor geven.

Tuurlijk, die mag hij houden. Ondertussen toch al een bod van 3k€. moeilijk te geloven dat daar iemand überhaupt mee wil rondrijden…

Ik veronderstel dat dit exclusief de miniatuur autotjes die op het dashbord staan is ?

Een bod van 500€ kan hij krijgen als onderdelen wagen 😈

wow, eerst vermelden dat dit niet geschikt is voor gevoelige kijkers…. viel bijna van mijne stoel van het verschieten 🙂

Ja, de advertentie liegt er niet om: “Uniek” is hij zeker, en gelukkig maar.
                          En met de “turbo” sticker erop komt ie wel op 247 PK …

hier maar weer het bewijs dat smaken verschillen (gelukkig ook maar) …. :puke:

Is dat de nieuwe Porsche van “snelle Eddy”? heeft ie eindelijk zijn Opel Manta verkocht ? :happydance: :happydance: :happydance:

123
                                123

Ik nooit ver rijden om een auto te bezien als ik niet eerst een foto heb gezien van onder de motor kap, *koffer bak, elke hoek van de auto, én een treffelijke foto van de befaamde linker stoel wang.. Altijd extra fotos vragen, hebben ze die niet, dan maken ze die wel als ze serieus zijn en dan zorgen ze ook wel voor dat het goeie foto’s zijn, serieuze verkopers doen de moeite. mongs niet.

Ik stel altijd expliciet de vraag :

“Zijn er dingen die ik moet weten voor ik 200 km enkele richting naar die auto kom kijken?
                                  Zijn er dingen die niet werken of niet goed uit zien?
                                  Dat kan, dat mag, maar ik wil geen 200 km rijden om dan een hoop dingen te zien die je niet vermelde.”

Meestal hoor je dan wel of er iets relevant is..
                                  Serieuze verkopers gaan dan een paar kleine details vermelden op die perfecte auto, daar een klein krasje of beetje steenslag.
                                  Zelfs als het een auto is waarvan de foto’s aantonen dat het een uitzonderlijk net exemplaar is.

Mongs gaan blijven stoefen over hun perfecte auto als je die vraag stelt. En dan weet je het eigenlijk al. De moeite niet waard om zo ver te rijden (of t moet zijn dat je goest hebt in een uitstap natuurlijk)

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 422)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.