Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 6
- Dit onderwerp bevat 422 reacties, 52 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 7 maanden geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”ZUFF-718″ post=268689]
Je kan beter naar Duitsland rijden om een goede 2Hands Porsche te kopen ; yellowsub , harley G en Wing hebben dit reeds ervaren :drink:[/quote]Is ondertussen al 14jaar geleden dat ik mijn eerste P in Duitsland kocht en al de volgende, behalve één, kwamen ze allemaal uit Duitsland dus heb daar wel beetje ervaring mee maar deze 964 werd zo goed beschreven aan de telefoon en de prijs was goed dat we toch moesten gaan kijken ,maar helaas :salut: :salut: :salut:
[quote=”luc993cabrio” post=268680]
Weet niet hoe sommige mensen een perfecte auto zien maar is da nu zo moeilijk, wetende dat wij 300km daarvoor moeten rijden, om een beetje eerlijk je auto te beschrijven?[/quote]
Daarom stel ik tegenwoordig eerst een paar gerichte vragen. 90% van de tijd krijg je er geen of een “van ver” antwoord op terug en dan doe ik ook geen moeite. Porsches genoeg, en zij hebben mij harder nodig dan ik hun :salut:
[quote=”luc993cabrio” post=268680]Hebben die 964 dus gaan bekijken :wtf: , aan telefoon werd gezegd in perfecte staat met alle …
Weet niet hoe sommige mensen een perfecte auto zien maar is da nu zo moeilijk, wetende dat wij 300km daarvoor moeten rijden, om een beetje eerlijk je auto te beschrijven?[/quote]
Je kan beter naar Duitsland rijden om een goede 2Hands Porsche te kopen ; yellowsub , harley G en Wing hebben dit reeds ervaren :drink:
Was vroeger zo en is nog zo .
Goedkoop word na verloop van tijd duurkoop.Ken de wagen niet doch:
Weinig kms doch geen deftige foto van de linkerwang vd bestuurderszetel…
Amerikaan, staat nog op cayenne hoogte
Kilometers zouden onderbouwd moeten zijn met carfax, staat niet vermeld
Veel vervangen doch er staat niet bij lekvrijMaar zoals steeds: niet geschoten is altijd mis
Dus 300 km gereden om te gaan zien… tja soms het je prijs, soms heb je “prijs”
Spijtig natuurlijk dat de verkoper niet wat duidelijker was, zeker als je dan nog eerst gebeld had
Hebben die 964 dus gaan bekijken :wtf: , aan telefoon werd gezegd in perfecte staat met alle boekjes en dergelijke erbij behalve stationeer draait hij niet goed.
Optisch is de lak idd in perfecte staat, zogezegd nooit herlakt maar kan niet anders want nergens ook maar een kras te bespeuren.
Stationeer draait hij niet, anders gezegd beneden de 5000toeren valt hij gewoon stil.
Proefrit niet mogelijk want nooit ingeschreven.
Spoiler werkt niet want verbinding naar motortje is niet aangesloten.
Cabriodak kan niet dicht want komt 5cm voorbij de voorruit :wtf: en mechanisme van aut. cabriodak was ook kapot.
Motorafdek plaat ging vol olie.
Airco werkt uiteraard ook niet.
Interieur was rampzalig en zeker niet in verhouding met de km stand.
Alle boekjes waren erbij maar nooit NIET ingevuld :bounce: geen facturen ook.Weet niet hoe sommige mensen een perfecte auto zien maar is da nu zo moeilijk, wetende dat wij 300km daarvoor moeten rijden, om een beetje eerlijk je auto te beschrijven?
[quote=”luc993cabrio” post=268603]Kent er iemand deze 964?
ken hem niet maar als het verhaal van de kmstand klopt met het uiterlijk dan is dit volgens mij wel een goeie zaak maar om eerlijk te zijn kan ik moeilijk geloven dat die nog maar zo weinig km’s zou gelopen hebben op zoveel jaar al speelt het in z’n voordeel dat het een cabrio is en wss in de winter niet te veel buiten geweest zal zijn (allez, bij mij is dat toch zo)
“als iets te mooi is om waar te zijn dan is het meestal ook niet waar” heb ik met de jaren geleerd :bounce:er is maar een manier om het te weten te komen voor een geinteresseerde en dat is in je auto springen en gaan kijken en checken of ook de facturen van onderhoud in verhouding staan tot de afgelegde km’s als er “gaten” zitten in het dossier klopt er wss iets niet wat niet wil zeggen dat dat hem minder interessant maakt zelfs met 100000 km extra op de teller zou ik hem nog durven kopen indien ik nu eentje wil…
Laat al die klodden gewoon staan.
Da’s overduidelijk weer ne gast die geld geroken heeft, en gauw een Amerikaantje geïmporteerd heeft.
Wat je zegt van mijlen/kms klopt.
Wat je zegt over het jaartal klopt.They don’t care.
Gewoon auto flippen en wat drinkgeld achteroverslaan.Gisteren zag ik een 964 te koop staan… uit 1986 💡
Eergisteren een 911 Coupé, welke echt wel overduidelijk een cabrio was (maar ik kan verkeerd zijn, ‘t ligt nogal dikwijls aan mij blijkbaar).Heel die scene loopt vol losers die een graantje willen meepikken.
Hier stel ik me toch vragen bij….
https://www.2dehands.be/autos/porsche/911/porsche-911-3-2-targa-1987-382475935.html
Is een Amerikaan,
1987 met G50, bouwjaar 1984-09?????
revisie gehad op 162.000mijl en nu 209.604km???? Ik dacht dat 1 mijl gelijk is aan 1,609km???? Doe the math???
Klok nog altijd in mijlen…. zal dus wel mijlen zijn, dwz 337k km…..
vermogen 230pk???? 214pk misschien….Iemand info? Kennis heeft mij deze doorgestuurd om mijn gedacht te geven…. overweegt aankoop van een 11je….
Kent er iemand deze 964?
https://www.2dehands.be/autos/porsche/911/porsche-911-964-carrera-4-handgeschakeld-422136534.html
https://www.2dehands.be/autos/porsche/911/porsche-911-996-carrera-4s-430350783.html
Moeilijke te zeggen zonder foto’s doch eentje voor in het oog te houden als je fan bent van dikke konten
Bij deze heb ik een motortje voor het raam te koop voor een 996, rechterzijde.
Heb deze op ebay gekocht en bleek niet de goede. Was bedoeld voor mijn boxster, kwas iet te rap met bieden.voor 30€
grtz,
Ik reageerde inderdaad op het woord “investering”
Om die 45000 te laten toenemen, kan je er niet veel bij klokken
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.