Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 6
- Dit onderwerp bevat 422 reacties, 52 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 10 maanden geleden door
Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Denk dat er eerder de waardevermindering bedoeld wordt, als er teveel km’s op de teller komen te staan.
DST leg eens verder uit aub ; ‘ ni teveel mee rijden ? ‘
Onderhoudskosten vrij hoog ??
Propere oto
Maar als investering….??
Dan kan je er best ni teveel mee rijden 😥 :wtf:Alléé Paultje, laat je nu eens kennen,….. :up:
Dé juiste auto, dé juiste kleur, dé juiste schakelbak, dé mooiste kleur van interieur, dé investering van je leven, laat je gaan zou ik zeggen…. :driver: :driver: :driver:
Dit is een echt koopje :up: :up:
Gezien de originaliteit extreem lage km stand en actuele toestand is deze klassieker een “real bargain” zeker als je de vraagprijzen van de 964-993 en 911 G50 bekijkt!
En voor wie de 996 geen “echte 911 Porsche” is
Hieronder enkele fimpjes waarom je uiteindelijke wel kunnen kiezen voor 996 ( afgezien van de 2K € jaarlijkse verkeersbelasting)https://www.2dehands.be/autos/porsche/boxster/porsche-boxster-spyder-987-pdk-379900932.html
Juiste opties
Wel ff checken of ie niet vochtig gestaan heeft :engeltje:Toch niet, al woon ik dichtbij Oostende. En een ambachtelijk dakje ???
Patstoop, dan zal het Oostende wel zijn geweest.
Ik heb je namelijk op m’n netvlies staan, met dat ambachtelijke dakje toch?
Duur, ik weet het, maar onvindbaar en een must have voor de SC 3.0 of Carrera 3.2 eigenaar. :lekker: :lekker: Deze worden alleen maar duurder met de tijd.
Ik heb er al, anders waren het de mijne. :driver:
org porsche 911 fuchs 9×16 neu
Ik moet hem niet hebben en ik ken er ook niks van, maar omdat er blijkbaar tegenwoordig nogal wat volk zot is van een 944 lijkt mij dit misschien wel iets? Ik zeg het, ik ken er de ballen van en eigenlijk interesseert het me ook niet, maar voor de liefhebber misschien interessant. :engeltje:
Van eerste eigenaar met amper 84000km
Patstoop, refresh my memory, hebben wij vorig jaar in gezamelijkheid die rit met die zorgboerderijen in de Hoeksche Waard gedaan? :coolness:
Neen, ik heb wel een 911 Targa (3,2 van 1986).
En mijn dagelijkse auto is een 991 coupe.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.