Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 6

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 6

• Maker
    Discussie
  • Overspoten in andere kleur…
    Spijtig, anders idd ne propere

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 422)
    • patstoop : heb jij deze mooie 996 Targa gekocht ?

😀

Blijkbaar al verkocht want verwijdert.

Ik zag gisteren deze te koop staan bij treffen Puur Porsche in Best
            Eerlijk gezegd , in het echt aanschouwd, ziet deze 996 er nog 10maal beter uit dan op de foto’s ;zowel buiten als binnen :up:
            Een 996 Targa, mooi of lelijk ,buiten beschouwing gelaten

https://www.autoscout24.de/angebote/porsche-996-3-6-targa-benzin-rot-60ef993e-d86c-b511-e053-e350040a7957?cldtidx=1

20180527_124355.jpg

[quote=”Yellow Submarine” post=267889]964 met 538.000 km

Nog niet eerder zulk een tellerstand gezien. Beestje ziet er nog patent uit ook.[/quote]

Je kan de hoge KM stand niet aflezen a/d hand van de huidige toestand van de auto :up: :up:

“las ik het hierboven nu allemaal goed ? :think:”

Valt reuze mee hoor Woefke! :drink:

Maar er zat een gevoelig onderwerp aan te komen, dacht ik … :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

123

[quote=”Woefke944″ post=267904]
                  staat al een tijdje te koop maar is zen geld wel waard als hij mooi en goed is vind ik; zou het iets met de kleur te maken hebben ?[/quote]

Ik denk eerder de cabrio kap, staat toch niet echt strak zo te zien.

Ik zal dan ook onmiddellijk m’n steentje bijdragen :

S2 Cabrio

staat al een tijdje te koop maar is zen geld wel waard als hij mooi en goed is vind ik; zou het iets met de kleur te maken hebben ?

[quote=”Mushroom” post=267899]5 Jaar geleden kocht je ‘n nette 964 voor 20k, en een hele mooie voor 25k. Ondertussen zijn die prijzen meer dan verdubbeld. Zijn die 964’s dan ineens 2x zo goed geworden? Neen, integendeel, ze zijn er alleen nog 5 jaar ouder op geworden. 5 Jaar waar ze dikwijls alleen maar staan te staan, of recht van op het USA schip de showroom binnen.
                      De liefhebber zucht en spaart door, de speculant luist iemands 964 af voor 35k, gaat er eens met een vod over en vraagt 50k.
                      Ik doe er ook niet meer aan mee :salut:[/quote]

En dat is nu wel is een goed doordacht & correct statement :up:

las ik het hierboven nu allemaal goed ? :think:

aan de mensen die zich in het harnas gejaagd voelen, is niet de bedoeling hoor…. het leek zelfs wat agressief :applaus:
                      En je weet wat ze zeggen ; Agressie is meestal een teken van ….

voilà bij deze van mijn kant de spons erover we hebben allemaal is kunnen ventileren.

vanaf nu terug naar de echte koopjes zoals het topic beduid :coolness:

5 Jaar geleden kocht je ‘n nette 964 voor 20k, en een hele mooie voor 25k. Ondertussen zijn die prijzen meer dan verdubbeld. Zijn die 964’s dan ineens 2x zo goed geworden? Neen, integendeel, ze zijn er alleen nog 5 jaar ouder op geworden. 5 Jaar waar ze dikwijls alleen maar staan te staan, of recht van op het USA schip de showroom binnen.
                        De liefhebber zucht en spaart door, de speculant luist iemands 964 af voor 35k, gaat er eens met een vod over en vraagt 50k.
                        Ik doe er ook niet meer aan mee :salut:

123

Kun je popcorn bij fretten zoveel je wil, maar we waren al over iets anders bezig, we moved on
                          maar jij hebt het zelf terug omhoog gerakeld.. dus wat heb je nu bereikt? niks.

gewoon getoond dat je licht geraakt bent als het over prijzen van de 964 gaat, in een koopjes thread. met al je ruzie ruzie ruzie en grote uitspraken dat iemand moet zijn mond houden over de 964.. Alsof jij daar ook maar iets op te zeggen hebt (waar iemand anders “mag” over praten).

Heel die post, zegt meer over jou eigen dan over gelijk wat met Porsche gerelateerd.

Zucht, daar hebben we haar ook weer … ff m’n zak zoeken … :popcorn:

123

ach man, wind je niet op.
                              ‘t komt echt dwaas over hoor.

“”Ik spreek me hier nu alleen uit over 944 omdat ik daar wel wat van weet; maar evengoed vind ik het belachelijk €50k te betalen voor een 964 van 30 jaar oud. “”

hey Woefke, hou je ff lekker bij je 944 afzeik, en hou de gouwe 964 Elf er ff buiten!!!!

Of wil je iedereen in het harnas jagen soms??? ruzie ruzie ruzie ruzie ruzie ruzie ruzie ruzie ruzie ruzie

Lekker belangrijk dat je geen 50 voor een goeie 964 wil betalen, of geen 25 voor een 944 … dan doe je dat toch lekker niet … maar laat de liefhebbers die het er wel voor over hebben gewoon ff lekker de liefhebbers … en zet ze niet weg als een stelletje :loser: omdat je het zelf allemaal zo goed weet!!

Sorry, een kleine reactie kon niet uitblijven … :coolness:

123

die moet al eens nieuwe zetels gekregen hebben… want zelfs met veel autobahn zien ze er geweldig goed uit na 500K

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 422)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.