Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 6

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 6

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 423)
          • Gewoon meld misbruik aanklikken

Voor de kleur alleen al

Het staat inderdaad goed, dat geel op de 997. Misschien moet ik de mijne laten wrappen? :think: :think: . Zal wel mooi zijn met de zwarte sport classic velgen eronder 🙂

Voor diegenen die recent een Porsche gestolen hebben of van plan zijn dit te doen. :what:

KLIK

Cayman GTS

Vorig jaar had ik ei zo na een witte GTS gekocht bij V-Motors. Als het een gele was geweest… Nu hebben ze weer een witte, weer met de kuipstoelen. Misschien met een setje R-strepen erop om de wit-heid wat te verdoezelen? :engeltje:

Waar wacht je op ? YOLO :up:

omdat hij eigenlijk ne GT4 wil….

ja maar … je moet de kerk in het midden houden !?

[quote=”Yellow Submarine” post=256147]… De conclusie is dat ik een GT4 wil, maar zij niet. Ze zegt dat ze zelfs geen ritten (zoals Zomersproetjes) mee zou rijden met de GT4. Dus ofwel rijdt ze dan met mijn 2,7 (die ze comfortabel vindt) en ik met een GT4 ofwel verzinnen we nog wat anders. Ik bedenk me wel dat een GTS langs geen kanten de intensiteit van de GT4 kan evenaren. Dus ik weet niet zeker meer of ik een GTS zou willen hebben. …[/quote]

Zomersproetjes met de 968 en het is opgelost

In 2018 heb ik andere katjes te geselen. Huisje afwerken! En ik kan mijn 2,7 nog een vol jaar afschrijven. Volgend jaar eventueel wel.

En de 968 is inderdaad perfect bruikbaar als dagelijkse auto. De GT4 eigenlijk niet echt, vooral door het lawaai en de harde koppeling. Zitcomfort volstaat voor mij wel.

Een GTS is eigenlijk de ultieme dagelijkse Cayman. Maar ik heb vandaag door de bochtige binnenbanen van de Vlaamse Ardennen gescheurd [hide] (limit x2)[/hide] met mijn 2,7 omdat ik geen zin had om de kaarsrechte N60 te nemen en ik heb me afgevraagd waarom ik überhaupt meer pk’s zou nodig hebben… Het was heerlijk bollen, want haast niemand waagt zich buiten dankzij het koude weer. De winterbanden zijn ook formidabel, de limieten van de auto overtreffen mijn durf ruimschoots.

123

https://www.2dehands.be/autos/porsche/cayman/porsche-cayman-perfect-onderhouden-407746646.html

14000€ voor een cayman die perfect onderhouden is en niet te veel km’s heeft.

275pk lijkt optimistisch voor een 2.7 987.1
                              Maar gekeurd 80 punten met attest van PIWIS erbij.. hmm,
                              ik denk dat ik er toch bij zou willen zijn opt moment dat ze hem aan de PIWIS hangen.

Ik heb zoiets van, if it sounds to good to be true, it probably is.

[quote=”Yellow Submarine” post=263780]Maar ik heb vandaag door de bochtige binnenbanen van de Vlaamse Ardennen gescheurd met mijn 2,7 omdat ik geen zin had om de kaarsrechte N60 te nemen en ik heb me afgevraagd waarom ik überhaupt meer pk’s zou nodig hebben… Het was heerlijk bollen, want haast niemand waagt zich buiten dankzij het koude weer. De winterbanden zijn ook formidabel, de limieten van de auto overtreffen mijn durf ruimschoots.[/quote]

Ik zat vorige weekend ook op de boereweggetjes van de Westhoek (Vleteren-Reninge-Houthuist).. zelfs op zomer banden nergens last van..
                              Geen mens op baan in de kou , vroor niet bij ons, en de zon scheen zelfs.
                              PSM off en gaan met de banaan.

Er zit zelfs krokodillenleer op de middenconsole van die cayman!

Lijkt me toch echt heel goedkoop…

123

Anton waardering onbekend
                                  Actief sinds: 26 februari 2018

Ik denk een scammer , maar ik heb momenteel geen zin om een haak met aas uit te smijten.
                                  ben te moe en overwerkt en ben aan ‘t afronden voor een lang lang weekend.

maar ik denk als je probeert een afspraak te maken dat je die auto nooit in ‘t echt zal kunnen zien.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 423)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.