Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 6
- Dit onderwerp bevat 422 reacties, 52 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 10 maanden geleden door
Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Scherpe prijs voor 4S en idd mooie kleur
Doch deze kleur vraagt (op zijn minst) andere velgen en donkere ruiten. Maar dat is op te lossen
Voor de rest relatief weinig opties en kleine batterij welke zeer moeilijk verkoopt en deels de lagere prijs verklaart (grote batterij = zeer dure optie)Knappe karmijnrode Porsche Porsche Taycan 4S 97.999€ bij PCH Luik.
Hopelijk stond hij op het droge…
Ik ben er ooit naar een 964 gaan kijken, vriendelijke mensen, echte petrolhead.bedankt voor de interessante tip
Luke
ik heb zo recent toch nog een 24v goederenlift gescoord aan spotprijs op een veiling.
ze bleek niet te werken in één richting en dacht toen meteen ook aan een miskoop.
maar uiteindelijk bleek enkel één shunt weerstand op de printplaat het probleem.
me happy !!!t probleem met al die veilingen is dat je tegen dat de veiling afgelopen is, je er het opgeld en btw bij teld.. je meestal dicht aan retail prijzen zit.
Heb laatste jaren af en toe eens op paar dingen zitten bieden, er zijn echt zelden koopjes te doenIk heb ook een sterk vermoeden dat er meestal aan shill bidding gedaan wordt.
je moet eens vroeg in de veiling een bod doen, krijg je meteen tegenbod op
Terwijl als je niet vroeg bied..zit er nooit iemand anders te bieden.
Heb je nul controle over, zit geen deurwaarder op al die veiling sites.. Zijn bepalen en controlleren de regels..Voor de klusser https://www.auctim.com/ords/auctim/auctions/en/auction/49261/Bankruptcy_Garage_-_GODON_SRL_-_BANKRUPTCY
Ik vind het een hele mooie kleurencombinatie. En die verblinding, dat nemen we er maar bij zeker. Als mijn vrouw naast mij zit, verblindt haar schoonheid mij soms ook!
Soms…
nja, licht gekleurd dashboard.. das problematisch. Verblindende reflectie..
Is zelfs class action suit van gekomen in de US of A en iedereen kreeg daar een gratis porsche design zonnebril uit 😀 .
Typisch Amerikaans natuurlijk.. Maar ik zou echt geen bleek dash willen net omwille van die reflectie.
Die blauwe is trouwens gekocht door Gas Monkey – Richard Rawlings… zonder de OSB platen……
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.