Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 6
- Dit onderwerp bevat 422 reacties, 52 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 9 maanden geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Rollie” post=267739]inderdaad tempting… :music:[/quote]
Even wachten op de intro vd nieuwe, en dan heb je ze maar te plukken Rollie. Eeeeeeeeven geduld ! En dan, DO IT !
[quote=”Yellow Submarine” post=267744]
Ik hou werkelijk alle opties nog open. 981 GTS? 991.2 T? 992? 993?
[/quote]Het duurde even voor mijn frank viel. 😳
Ik vroeg me al af of ze al aan het werk waren aan de opvolger van de 992, gezien die nog niet eens voorgesteld is…Benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken in de toekomst…
Dit kalenderjaar doe ik niets want ik heb nog een jaar fiscale afschrijving te gaan op mijn huidige 2,7. Vanaf 1/1/2019 kan ik niet voor mezelf instaan. De nieuwe 718 GT4 is dan ook al voorgesteld en wordt vanaf voorjaar 2019 geleverd. Dat zal de prijzen nog enorm drukken (terzijde: gele GT4 kosten wel altijd iets meer dan witte). Op Rennlist is door een relatie/klant van Porsche nogmaals indirect bevestigd dat het om een atmosferische “unieke” 6-cilinder zal gaan in de 718 GT4. Een motorische upgrade die vele huidige eigenaars zal doen besluiten om hun 981 GT4 om te ruilen… :up:
Terzijde 2: bij PC Ingelmunster staat een grijze 991.1 GT3 te koop voor slechts 117.500€
Anderzijds moet ik DST gelijk geven als hij stelt dat een GT4 niet de beste keuze is om er dagelijks mee te rijden. Maar er staat nog een andere perfect dagelijks bruikbare P onder de carport: onze 968!
Ik hou werkelijk alle opties nog open. 981 GTS? 991.2 T? 992? 993?
Terzijde 3: ik heb al aan een wrap gedacht sedert ik vorig jaar op de witte GTS stond die achteraf door een mede-forummer is gekocht, maar ik ben daar toch terughoudend over. Maar als het 10000 in aankoop zou schelen, tja.
Terzijde 4: de verkoper van deze GT4 bevindt zich tussen Dusseldorf en Keulen, niet zo ver…
@YellowSub : Tempting, niet ?
Beeld je daar maar eens een flashy gele wrap of livery bij in 🙂
Is dat de Techmann van Teichmann racing ?De “investeerders” van een nieuwe GT4 komen bedrogen uit. Men dacht het dubbele te kunnen vragen na aankoop maar het tegendeel is de praktijk gebleken. Soms zit het mee maar ook wel eens tegen.
GT4 zal best nog wel eens in waarde stijgen maar dan zijn we 20 jaren verder.Uiteraard vragen ze in de PZ 110€/ u en meer : De kaviaar en champagne bij voorstelling van nieuwe modellen dient ook betaald te worden 😆 😆 😆
[quote=”Patstoop” post=267403]Wees nu een beetje realistisch, zelf een officiële Porsche dealer vraagt geen 100 € per uur.[/quote]
meen mij te herinneren dat ze bij OPC Paal 110 euro/ uur vragen 🙄
[quote=”Patstoop” post=267403]Wees nu een beetje realistisch, zelf een officiële Porsche dealer vraagt geen 100 € per uur.[/quote]
btw in??? zijt maar gerust van wel.
BMW vraagt al 95 btw exWees nu een beetje realistisch, zelf een officiële Porsche dealer vraagt geen 100 € per uur.
https://www.2dehands.be/autos/porsche/911/te-koop-porsche-911-424345411.html
Is deze niet van het forum? 😉
[quote=”Woefke944″ post=267288][quote=”kleinekastenteufel” post=267284]
In ieder clubje zijn er die zich willen onderscheiden als zijnde de enige echte juiste liefhebbers. De anderen zijn dan het “soort” onwetende meelopertjes.
:first: :first: :first:[/quote]
Klopt, en zo zijn er tussen de 911 liefhebbers spijtig genoeg veel… en aangezien de prijzen van de transaxles ook gestegen zijn gebeurd het bij 944 liefhebbers ook.[/quote]
Denk dat wij beiden dezelfde boodschap hebben.
Wij dachten dat het hier allemaal auto freaks zijn, in het bijzonder Porsche liefhebbers.
Als er dan al 911-ers zouden zijn die je met de nek aankijken omdat jij “maar” een goedkope ( ! ) 944 hebt waar je zelf aan sleutelt, dan hopen wij dat dit grote uitzonderingen zijn. Deze 911-ers getuigen dan ook van niet veel schranderheid. Hoogmoed komt voor de val.
Omgekeerd lijkt het voor ons ook niet zeer doordacht als zo’n 944-sleutelaar enige minachting zou hebben tegenover die “rijkere” ( ! ) 911-er die niet kan sleutelen, er bijgevolg moet voor betalen, maar op zijn manier geniet van het toestelletje.
Racisten zijn er overal, ook in de muziek zingt Raymond.
Herinner dat het hier begon met de prijszetting van Patstoop zijn “unieke” 944 S, die best eerst gezien/gereden moet worden vooraleer te oordelen. Die voor sommigen te duur lijkt omdat zij zelf willen sleutelen, voor anderen de perfecte koop kan zijn omdat er juist geen cent kosten te verwachten zijn.
En vanaf nu, spons erover, allen naar DE HAAN (Klemskerke).
Idem hier. In aankoop van een oude 2.2 – 4 cilinder 16V met turbo op. Werkplaatshandboek (1584 bladzijden) heb ik al even in mijn bezit. En eens de wagen geleverd is gaat de motor er uit en begin ik aan mijn project. Het zal wel even duren maar hey het is en blijft een hobby.
Tsja, als je weet waar je mee bezig bent, technische verstand van zaken hebt en de nodige sleutelervaring … dannuh … is het allemaal niet zo moeilijk.
Als je daarentegen een a-technische klojo bent, zoals waarschijnlijk de meeste onder ons dannuh … moet je goed kunnen regelen en de juiste (technische) mensen kennen andersuh … you pay the price cq ben je wel aan de beurt in autoland.
Origineel waar mogelijk, maar het hoeft niet altijd de hoofdprijs te kosten, want dannuh kun je nog es een pintje bestellen! :drink:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.