Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 6
- Dit onderwerp bevat 422 reacties, 52 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 7 maanden geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Tja, eigenlijk vind ik dat een triestige zaak, want liefhebbers kunnen vaak niet aan de auto geraken die ze willen. Maar natuurlijk, beeld je je eens in die andere sjarels hun positie in. Zouden we het zelf niet doen als we de kans hadden ? I wonder …
speculatie koop/verkoop
Ik dacht nochtans dat Porsche dat soort fratsen beu was en er maatregelen op had genomen door te selecteren wie ze kreeg en nog wat.
Blijkbaar niet gelukt dus die maatregelen
WOW, wat een lekker ding seg ! Prijskaartje is wel HEEL pikant. Is dat normaliter niet minder dan de helft ?
Heb al het genoegen gehad de auto van dichtbij te mogen zien en horen, zowel statisch als dynamisch. Is echt een topper in real life !
Helaas heeft mijn achterwerk nog niet de piloot- of bijrijderskuip mogen voelen. Dear Santa, could you please please pretty please … 🙂Die met 100.000 km geloof ik, die andere minder. Als je je nummerplaat al verbergt…
2 andere te koop onder de 40
Die ad is blijkbaar al verwijderd dus het kan een poging tot oplichting geweest zijn. De goedkoopste 718 Boxster wordt nu 44k€… Een veel lagere prijs moet altijd alarmbellen doen afgaan.
Ik kreeg in 8/2019 meer voor mijn 981 Cayman van 9/2013 met 90.000 km.. en dat was dan nog een gele ook!
er staat heel veel te koop
de markt zal in mekaar stuiken door die corona..luxe in quick cash converten.
Als instapper in een 718
Verkoopprijs: € 37.800,-
Kilometerstand: 39.392 km
Bouwjaar: 05/2016een Wagen van 91k gaat % meer waarde verliezen. Als je een gewone T bekijkt vanaf 55k en geen opties tov de miami blue, na 2maand heb je dezelfde km, zo goed als hetzelfde betaald maar de ene is afgeladen en de andere is kaal. Ok, jaar tussen etc maar ik zou dan eerder voor de afgeladen directiewagen gaan dan de nw bestelde. Die nwe moet zijn grote hit nog nemen en de andere heeft die al gehad …. 30k op een jaar…
Wagens die met opties overladen zijn verliezen meer waarde. Je moet voor jezelf beslissen hoe belangrijk die items allemaal zijn. Mijn nochtans zeer volledig uitgeruste Cayman was destijds in 2014 de allergoedkoopste die ik bij een Duitse dealer kon vinden. Want ja, wie wil er nu een gele? Ik heb mezelf dan wijsgemaakt dat geel het beste kleur ter wereld was voor een Porsche. En daar zweer ik nog steeds bij!
tja is eigenlijk al niet veel geld voor een T van 1jr oud, ben al tijdje op zoek -niet naar een nieuwe- maar zie de prijzen nog niet veel dalen…dus best misschien even wachten ….
[quote=”Luke” post=281077]hoezo tot oktober wachten??[/quote]
Wegens Corona verkopen de dealers nu nul auto’s. Ondertussen wordt hun stock steeds ouder. Elke maand wordt hun situatie precairder. Volgend jaar zal alles wel in zijn normale plooi vallen denkt men dus is het zaak precies op het goede moment te kopen.
In de USA bellen de dealers nu zelf de klanten op die ze eerst wandelen hebben gestuurd toen die naar een GT4 of Spyder hengelden… want er zijn er veel die hun bestelling geannuleerd hebben.
[quote=”mark986″ post=281073]
Je komt met deze configuratie net over de 91.000euro op de duitse site, de belgische kom je op 96.000
[/quote]deels BTW verschil DE vs BE
Scheelt ongeveer 1500 euro op dat bedrag
Verder heb je nog wat afleverings verschillen Belgische markt … d’Ieteren heeft ook zijn percentje nodig natuurlijk.26000 euro opties vind ik persoonlijk weggegooid geld. Das 40% bovenop de basis prijs
Die auto wordt er echt geen 40% beter door. (Porsche AG’s marge daarentegen wel)
En de meeste opties zijn niet zo waardevast als de base price.Maar goed, elk doet zijn ding met zijn eigen geld natuurlijk
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.