Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Te Koop › Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 6
- Dit onderwerp bevat 422 reacties, 52 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar, 9 maanden geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
lego 930 voor 11 euro , geleverd
via amazon black friday was ook goekoop 😀amaai nogal eentje zo scherp geprijsd, is ‘t solden of zo ? :wtf:
ik heb zelf getwijfeld voor mijn 987 op circuit, maar ben niet zeker van de clearance
En eigenlijk wil ik de mijne period correct houden, en 987.1 S velgen scoren…maar blijft een koopje voor 290 euro als ze er zo goed uit zien als op die foto
ziet er idd heel nice uit.
ken de 964 nie goed, heeft die dan normaal geen warmte wisselaars?
Deze heeft headers, ik zie geen WW’s.. Dan maar zonder verwarming??“verwarmde voorruit”
Right… via die ventilatie gaten er vlak onder ?
Ik denk dat die een beetje overpriced is.. tip en al de bling helpt in mijn ogen niet voor prijs.
De markt krijgt dan toch stilaan gelijk na de discussie vorig jaar omtrent deze auto. 😉
Hij mag dan nog zo goed zijn als wat, hij was en is gewoon te duur voor een omgebouwde amerikaanse S
Porsche Cayman GT4 Sportabgasanlage/CarbonSitze/Navi PCM
78.900€ met de kuipstoelen, niet slecht. De prijzen blijven zachtjes zakken zoals verwacht.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.