Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 6

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Koopjes op Kapaza-2dehands-Ebay…Deel 6

• Maker
    Discussie

• david
    Deelnemer

Overspoten in andere kleur…
      Spijtig, anders idd ne propere

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 422)
      • We want pictures !
        We want pictures !
        We want pictures !
        We want pictures !
        We want pictures !

Ik denk eraan om mijn Belgische 964 C2 Targa manueel van 1991 in het prachtige Oakgreen te verkopen voor iets moderners. Ik had hem graag niet op het internet gezet maar wat onder de radar te verkopen.

Mocht er iemand interesse hebben mogen jullie altijd PM sturen.

Bedankt voor de info, nuttig om te weten. Ik ben ook iemand die sowieso ieder jaar een onderhoud laat uitvoeren, of ik er nu 1000 of 10000 km mee gereden heb.
            Een PPI zal wat meer inzicht geven denk ik.

123

[quote=”Dominique” post=275622]http://www.bavariamotors.be/nl/wagens/1973-porsche-997-turbo-coupe-manuel-gearbox/info
              997 TT-tje in de juiste kleur (voor mij toch), volledige onderhoudshistoriek, relatief weinig km (85000) en manueel.
              Very tempting… maar misschien iets te hoog geprijsd?[/quote]

Als dat de volledige onderhouds historiek is, dan is die auto in mijn ogen slecht onderhouden geweest

Service history

10/2009 29.963 km Oil change
              2010 niks
              07/2011 61.493 km Big Service + spark plugs
              2012 niks
              2013 niks
              05/2014 77.589 km Oil Change
              2015 niks
              2016 niks
              09/2017 83.060 km Big service + spark plugs
              2018 niks

2 jaar mee gereden dan veel stil gestaan en weinig mee rijden, weinig onderhoud
              olie die vol vocht zit van stil te staan..
              En enkel minimaal onderhoud..

Die 30000 of om de 2 jaar interval die Porsche aanraad vind ik zelf al te weinig,
              en deze heeft zelfs dat niet gekregen… die kreeg zijn onderhoud om de 3 jaar
              + stil stand is slecht voor olie, seals en lagers.

http://www.bavariamotors.be/nl/wagens/1973-porsche-997-turbo-coupe-manuel-gearbox/info
                997 TT-tje in de juiste kleur (voor mij toch), volledige onderhoudshistoriek, relatief weinig km (85000) en manueel.
                Very tempting… maar misschien iets te hoog geprijsd?

123

behalve dat het geen 914/6 is, maar een gewone 914 die nadien is omgebouwd.
                  enfin, de ombouw is nog aan de gang.

ik zie orig 914/6 te koop staan vanaf 80K eur gaande tot 260K euro. er zit dus nog wat rek op.

123

die deuren hangen zo slecht, dat het chassis denk ik niet meer recht is.
                      Targa Flex. BT DT
                      Je moet het echt zien zitten om eentje in project te kopen zonder te kunnen inspecteren.

2500 dollar nog 4 dagen te gaan
                      tegen dat die aftikt , tegen dat hij in EU aankomt…inklaring en taxen..
                      Motor en injectie/carbs ervoor hebt gevonden. en je alle ontbrekende stukken gekocht hebt.
                      volledig laten spuiten

‘t koopje is al veel minder.

1974 Porsche 914 916-6 Ravena Green GT Steel Flared Fenders 911 5 Lug Suspension

https://www.ebay.com/itm/1974-Porsche-914-914-6/143117651960?hash=item21527a0ff8:g:MNcAAOSwdGZcWMfY:rk:29:pf:0&vxp=mtr

123

Stoelen aan 100 euro per stuk

12 stuk op Facebook market place, in Gent te koop

https://www.facebook.com/marketplace/item/232263347457844

Als ik rond kijk
                            KEY FACTS
                            Product: Boulevard Family: Boulevard Manufacturer: Ycami > Designer: Studio F. A. Porsche > Architonic ID: 1060559 Country: Italy Launched: 1994

Ik zie ze online op ebay voor 1000 USD per 4 verkocht worden.

Niet echt een Bauhaus niveau design, maar neutraal genoeg en er staat Porsche op 😀

Lijkt me dus geen slechte prijs aan 100/stuk
                            Maar heb zelf geen stoelen nodig en heb al genoeg gadgets en speeltjes gekocht de laatste maanden..
                            Anders had ik ze waarschijnlijk gescored om er dan een aantaal online flippen en afhankelijk van de profit er een aantal overhouden voor niks..

PAS OP MET AMERIKAANSE IMPORT AUTO’S VOORAL VANUIT LITOUWEN

Op mobile.de vind ik vaak Porsches in Litouwen te koop aan zeer aantrekkelijke prijzen. Eerst dacht ik dat dit was omdat je wellicht nog accijns (10%) en 21% BTW erbovenop diende te rekenen (zoals Dubai of VS), maar Litouwen is gewoon EU dus in se maakt het geen verschil met pakweg Duitsland.

Maar! Het gaat vaak om Amerikaanse auto’s… Op bovenstaande website wordt uitgelegd dat maar liefst driekwart van deze Litouwse USA imports ernstige gebreken vertonen. Het gaat om auto’s die een zwaar ongeval hadden en daardoor in de VS waardeloos zijn omdat dat via Carfax wordt bijgehouden. Als deze dan in Litouwen goedgekeurd worden komen deze zonder verdere obstructie in Nederland op de weg.

Zo zie ik nu een rode 981 Cayman staan voor slechts 33.800€. Aan het beige interieur te zien kun je afleiden dat het om een USA import zal gaan want alleen Amerikanen kiezen zulk een combo :puke:

123

te koop op Facebook marketplace.. 80 euro , upgrade voor mijne Cayman

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 422)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.